* BAY Jeon Jungkook*

4.8K 91 53
                                    


@Bts_Gkore için yazılmaktadır. Tatlım umarım beğenirsin.❤♥♥

Neden hep ben neden?
Kalbimi neden her seferinde kırmayı kafasına koyuyormuş gibi canımı yakıyor. Ona ne kötülüğüm dokundu ki o bana bu kadar kötü davranıyor.

Bu ikinci günümdür Big Hitte calışmaktayım.Ayak işlerini yapmak için gelmişim.

G.Kore de okuyorum ve okul masraflarımı ve diğer türlü masraflarımı cıkarmak için bu işe ihtiyacım var.

Onlar ne derse desin her şeye göz yumarak bu işe girdim. Bu yüzden Bay Jeon Jungkook ne derse sözünü ikiletmemem gerek cünkü onun ayak işlerini yapan benim. ve eğer ikiletirsem işimden olacağım hep aklımın bir kenarında önemli not olarak kalmış.

Az önce neden öyle sitem ettiğimi acıklıyım size.

Ben bana verilen bütün işlerin hepsini hallettim. Son kez Bay Jeon Jungkookun odasına bir şey ister misiniz diye sormaya gittim. Ama keşke gitmez olaydım. Odaya onu bugün tekrar ve son kez görmek heycanıyla kapıyı tıklatmadan içeri salak dengesizliklerim yüzünden içeri pat diye daldım. Girdiğim de ise Jungkook bir kadın ile öpüşüyordu. Bu kişide blackpinkten Lisa(arkadaşlar kb. Ama Lissayı seviyorum diye onu yaptım. )

O zaman dilim tutulmuş onların öpüşme sahnelerini izliyordum. Hem de biasım olan üye ile Lissanın öpüşme sahnesini izliyordum. Jungkook da geldiğimi fark edip bana sinirli bir şekilde bakıyordu.

Hemen iki adım da yanıma varmıştı. Bileğimi sıkıca kavrayıp peşinden cekiştire cekiştire sürükleye sürükleye resmen öldüresiye cekerek odadan bir hışımla cıkarttı. Sonra şirkette bulunan depoya getirdi. Depo da da evraklar kostümler vardı.

-Sen ne cürretle odama öyle dalarsın.

=Bay Jeon istemiyerek oldu. Özür dilerim. Ben ben sadece işlerimi bitirdim bir şey ister misiniz diye sormaya geldim.

-Öyle mi sırf bu yüzden yani. Sen kendini ne sanıyorsun. Ben sana odama gel dedim mi? Ben ne zaman dersem odama o zaman girersin. O pis ellerinle odamın kapı kulpunu bile tutman odayı kirletir.

=.......

Sadece söylediği sözleri idrak etmeye calışıyordum. Ve hicbir şey diymiyordum.

- Şimdi bana bak cirkin şey! (İlk önce etrafını inceledi.sonra da...) Burayı bitirmeden hicbir şekilde bu şirketten cıkamassın. Sonra geldiğimde tertemiz ve düzenli görmessem kovulursun. Anladın mı?

=A aanladım efendim.

Hicbir şey demeden cıkmıştı.
Benimde gözlerimden şelaleler akıyordu. Kalbim kırılmıştı hem de hic olmadığı kadar.

İşte sitemimin sebebi. Bana da hak verirsiniz artık öyle değil mi?

Ha bu arada adım Merve Su Taşdemir. Lisseyi Türkiyede okudum. Kücüklüğümden beridir Oyuncu Ve Şarkıcı olamak istiyorum. Ve şuanda da o yolda ilerliyorum. Sadece sıkıntı cektiğim tek şey para mevzusu. Onuda inşallah hallederim.

19 yaşındayım. 1.64 boyundayım. 51 kilodayım. Annem , Babam ve iki erkek kardeşe bir de kız kardeşe sahibim.

Allahım sen yardım et şimdi bu koskoca depoyu tek başıma nasıl temizliyeceğim. Bu sabaha kadar bitmez ya.

Neyse en iyisi şarkı acıp işe koyulmak. Elimi cebime attığımda telefonum yoktu. Ah kahretsin ya oda da onuttum ya.

Neyse bizde müziksiz calışalım.

>>>>>>><<<<<<<

Nerdeyse bir saattir calışıyorum ama daha yarısına kadar gelemedim. Ya off of. Acıktımda sabahtan beridir hicbir şey de yiyemedim aclıktan gebereceğim ya.

Allahım uykum da var nasıl bitireceğim ben burayı. Git gide de soğuk olmaya başladı. Ya bunlar neden akşalmaları bu mevsimde klima acar ki depo da. Ne akla hizmet yapıyorlarsa Allah onlara akıl fikir versin. Bilmiyorlar mı sanki aşağıda olduğumu. Nerden bilsinler kızım senin bekcin mi ki onlar? Dedi ic sesim. Haklı yani benim bekcim değil ki.

Off of sırf onları öyle gördüm diye bu ceza bana verilir mi?

Fazla oyalanmadan temizlemeye devam ettim. Uykumun geldiğini fark ettiğimde yere bir kac kostüm alıp üzerinde biraz kestirmek için serdim. Bunların da hepsi acık kıyafetler ya. Galiba daha önceki gruptan kalma kıyafetlerdir. Üstümü örtecek hic mi kıyafet yok ya. Neyse artık bir kac tanesini üstüme atayım ki fazla üşütmeyeyim.

(Hapşuu)Al üşüttüm bile. Ya burası sanki giderek soğuk olmaya mı başladı. Allahım napıcağım ben. Uykum var ya.

√√√√√√√√√√√√√

Jeon Jungkookun ağzından;

O kızın bizi öyle görmesi nedense canımı sıkmıştı. O kızı hic sevmiyorum. Neden benim ayak işlerime o bakıyor onu da anlamdım.

İyi bir cezayı hak etti. Depoyu temizlemesi için oraya götürdüm. Hadi bakalım butayı temizle de aklın başına gelsin bir daha izinsiz odama öylece pat diye dalmazsın.

Depodan cıkıp odama gittiğimde Lissa da gitmişti.

Lissa ile 1 yıldır sevgiliyiz. Ama bunu şirketlerden haric hic kimse bilmiyor. Acıklamayı düşündüm ama Lissa daha erken olduğunu söylediği için söylemedik.

Saat 00:56 idi ben de uykum geldiğinden dolayı diğer üyelerle birlikte yurda gittik.

Sıcak bir suyun ardından kendimi doğrudan yatağa atıp o kızı düşünmeye başaldım. Acaba napıyordur. Kessin şimdi oraları buraları silmekle temizlemekle meşguldur. Hmm o bence şirkete temizlikci olarak gelmeliydi ya. Yalnız eline temizlik bezleri de baya yakışıyor ya.

Off banane be kızdan ben uyumama bakiyim.

>>>>>>>><<<<<<<<

Sabah erkenden kalkıp dans provaları için dans odasına gitmemiz lazımdı. Banyoya girip rutin işlerimi halledip üyelerle birlikte dans odasına gittik.

Saat 6:34 idi ve biz de bitmiştik. Pratik yaptıktan sonra odama gittim.

Biraz düşündükten sonra o kız aklıma geldi. Hemen odadan cıkıp depoya indim. Kapıyı acıp içeri girdiğim kız yerde baygın halde yatıyordu.

Burası neden bu kadar soğuk. Hem de bu Sonbahar mevsiminde......

Devamı gelecek.

Umarım beğenmişsinizdir.♥❤

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin