İYİ OKUMALAR 💖Bts_Hobi_1994
Tükendim ben, benim artık yaşama hevesim kalmadı. Nedir benim bu cektiğim cile. Gitsem ayrı Bi dert gitmesem ayrı Bi dert. Yaralarım acıyor."Beni artık sal gideyim be adam. Bu bana acı çektirişlerin cok mu hoşuna gidiyor. Bak sözünü artık tuttun sal gideyim. Ben yaşarken ölüyorum. Daha ne kadar canım yanabilirki?" kadının kısık kendine olan isyanı bitmiyordu. Dertleri bitmiyor, sıkıntıları bitmiyor.
Kadın dayanacak gücüm yok diyor ama dünyadaki en güçlü kadını olabilir.Kafası artık almıyor. Cocuğunu bile görmesine izin vermiyor. Buna yaşamak denilmez.
" Bu durumun değişmesi gerekiyor. O benim fiziksel konuda zarar görmemi istemiyor. Bu yönde ona istediklerimi yaptırabilirim. Son cağre bu." dedi kadın odada dönerek.
Aradan 1 saat gecmedi üzerine yardımcılardan en kücüğü olan Hoseok'un emri üzerine yemeğe inmesi için odaya cıktı.
Kadının yerde bayıldığını gördüğü gibi aşağı Hoseok'u cağırmaya indi.
Kadın planın tuttuğunu anladığı gibi oyunu sürdürdü.Odaya Hoseok'un gitmesi üzerine kadını yerde bedeninin serili olduğunu görünce dünya başına yıkıldı.
Onu kaybedemezdi. Sevdiği kadını kaybetmek onun için ölümdü.
Peki ya yaşarken öldürmesi ne oluyordu? Adamın tedavi olması gerekiyordu."Adın? Sevgilim aç gözlerini lütfen" dedi adam kadını kucağına alarak.
Kadın bu oyunun fazla uzadığını anladığı gibi gözlerini yavaşca actı planladığı gibi.
"Ho.. Hoseok" dedi kadın korku dolu gözlerle bakarak.
Oyunun inandırıcılığı için her şeyi yapacaktı.
"Adın? İyi misin sevgilim?" dedi adam.
"Hoseok özür dilerim ben bir daha hata yapmıycam" dedi kadın gözyaşı dökerek.
Adam pişman olmuştu kadınına bugün yaptıklarından dolayı. Elini kadının alnına götürdüğü vakit kadının korku dolu cığlığıyla durdu.
"Lütfen bana zarar verme lütfen lütfen lütfen" dedi kadın kısık sesle. Oyunda bu olmadığı için kadın korkmaya başlamıştı. Bi an adamın oyunu anladığını sanmıştı.
"Şşt sakin ol. Bir şey yapmayacaktım sevgili." dedi adam kısık sesle. Kadın daha cok korkmuştu.
Adam oyunu cözdü mü?" Hadi gel yemek yiyelim." dedi adam.
"Tamam, geliyorum." deyince adam kadının koluna yapıştı. İşte o an kıyamet kopmuştu.
" Sen?" dedi adam kadını yataktan bir cırpıda cıkararak. Ve devam etti.
"Sen bana yalan söyledin. Bana oyun oynadın!" dedi adam kızgın dolu sesiyle.
Kadın nasıl anladığını anlamaya çalışıyordu. Kadın ne olursa olsun oyunu devam ettirmeyi düşündü."Ne oyunu Hoseok. Ne yalanı. Ben yapmadım öyle bir şey"
" YALAN KONUŞMA LAN" dedi adam kadının sacına yapışarak.
Kadınının ağzından acı dolu Bi inleme odaya yansıdı.
"Hoseok dur lütfen. Canım acıyor."
"KES LAN SESİNİ. SEN BENİ OYUNA MI GETİRMEYE ÇALIŞIYORDUN LAN??"
Kadın şimdi cok korkmaya başladı.
Bu adam bu sinirle kadını öldürecekti. Kadın ne olur en olmaz oyunu devam ettirdi."Hoseok ne diyorsun sen? Bırak beni." dediği gibi adamın kadını yere atması bir oldu.
"LAN KADIN HALA BANA YALAN SÖYLÜYORSUN" Deyip kadının karnına vurmaya başladı. 3.vuruşta sonra bir dizini kırıp kadının sacına yapıştı. Kadının saclarını yüzünden cektiğinde kadının gözlerinin kapalı olduğunu gördü. Yine oyun yaptığını düşünerek. Saclarına asılıp kadının kafasını kaldırıp cenesine yapıştı.
"GÖZLERİNİ AC ADIN. OYUN OYNAMA BENİMLE." dedi kadının gözlerini acmasını bekleyerek.
Oysa bu Bi oyun değildi. Kadın gercekten de bayılmıştı. Oyun gerceğe dönüştü. Hem de en acı bicimde.
"Adın ac lan gözlerini" dedi biraz daha alcak tonda.
Kadının gözlerini acmadığını gören adam kadının nabzına baktı.
Nabzının yavaşlığını fark edince panik etmişti. Yoksa kadını ölüyor muydu?
Hayır ya ölemez o, o beni bırakmaz. Diyordu adam kendi kendine."Kadınım ac gözlerimi lütfen." dedi adam titreyen sesiyle.
Kadını kucağına aldığı gibi yatağa bıraktı hafifce ve hemen doktoru aradı."Acil bizim eve gel" dedi doktora.
Aradan gecen zamanın her dakikası adamın kalbine sızı indiriyordu. Adam doktorun gelmesini beklerken her saniye sinirleniyordu. Yarım saat sonra gelen doktor odaya cıkıp yatakta bitkin düşen kadını ve yüzündeki morlukları yaraları görünce şaşkına uğradı. Adama bakınca yüzünde hicbir mimik yoktu.
Doktor şok içindeydi. Bu adama hangi ara bu kadar vicdansız olmuştu. Bu kadını nasıl bu hale getirdi."Ne duruyorsun lan doktor? Karıma bak. İyi mi?" dedi Hoseok yüksek ses tonuyla.
Doktor Hoseok'un sesini duyduğu gibi işine koyuldu.
Adam her kadının tenine dokunduğunda Hoseok'un içinde yine kıskanclık sinyalleri harekete gecti."Hadi lan doktor işini cabuk yap." diyip bağırınca Hoseok, doktor işini hzıla bitirdi.
"Vucudunda ezilmeler cok fazla ve gereken kilonun altında, vitamin eksikliği var ve tüm bunlar bayılmasın tetiklemiş. İlaç yazdım bunalrı 1 ay kullansın. Mümkün olduğunca stresten üzüntüden uzak dursun aksi taktirde durumu daha kötüye gidebilir." dedi doktor. Ve recetwyi Hoseok'a verdi.
Adam ne yapacağını ne düşüneceğim bilmiyordu. Her şeyin onun sucu olduğunu biliyor lakin bir yandan da kadını sucluyordu. Ki burda kadının herhangi bir sucu yoktu adam sadece vicdanını rahatlatmak istiyordu.
Hoseok receteyi yardımcılarına verip odaya geri cıktı. O sırada uyanmış yataktan kalkmaya calışan karısını gördü.
Ne diye kalkıyorki dinlenmesi gerek diye içinden gecirdi."Adın?" dedi adam yüksek ses tonuyla.
Kadın adamın sesini duyar duymaz korku bedenini sarmıştı.
Yine canını yakıcaktı. Gözyaşları gözlerine hucum etmişti bile."Hoseok." dedi kadın titreten sesiyle.
Adam seri adımlarla kadının yanına varınca kadın hemen ayağa kalktı. Kalktığı gibi yine bedenindeki yorgunluk kendini gösterip dengesini kaybetmesine neden oldu. Yere düşmeden onu tutan Hoseok yatağa yatırdı kadını.
Kadın korkudan bir şey demiyor, kafasını önüne eğmişti."Kaldır kafanı adı." dedi adam sessizce.
Kadın korkudan her dediğini yapıyordu. Adamın gözlerine haric odanın her yerine gözlerini gezdirdi.
Adaam elini kalıdırım kadının cenesine nazikce dokundu ki kadının korku dolu nefesiyle durdu."Özür dilerim sevgilim. " dedi adam pişmanlık ses tonuyla.
Bölüm epey gec geldi. Vakit bulamadım ve tabi ne yazacağımı düşündüm. Ens onda bu oldu. Umarım beğenirsiniz. Sizi seviyorum canlar 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanfictionBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼