*TAEHUYUNG 4*

3.9K 70 21
                                    

-Hwaaa hazırsan cıkalım. Bak bütün ekip bizi bekliyor onları bekletmek istemeyiz. Dedi Huwa.

Evet bugün kutlama var . ve ben ne kadar gitmek istemessemde gij arkadaşlarım gelmem için ellerinden gelenini de yaptı hatta Taeyi bile bu işe karıştırmışlardı.

==========

-Hwaaa hadi ama kalk alışverişe cıkalım bak yarın kutlama var.

-Ya ben gelemem tae orda ben ona bir kez daha bakamam.Cekimlerde zar zor dayandım. O beni arkadaşı olarak görüyor bu benim canımı yakıyor.

-Hadi ama yapma . bak halini cok iyi anlıyorum ama gelmek zorundasın yoksa anlarlar.

-Gidiiiin istemiyorum.Cıkın odamdan kalbinizi kırmak istemiyorum.

-Tamam kızım bunu sen hakk ettin.

Ne demek istediklerini anlamadım
Ama banane en fazla ikiside gitmez olur biter.

Onlar odamdan cıktıklarında direk kafamı pufuduk yastığıma gömüp uyudum.

Başımın okşanmasıyla

-Kızlar cidden gelmek istemiyorum.
Anlamıyor musunuz?
Ben Taeye bakamam .  O başkasını seviyor. Askere gidecekleri zaman onu bir kızla öpüşürken gördüm. Canım yanıyor. Onsuz günlerim nasıl geciyor bilmiyor musunuz? Tae beni arkadaşı olarak görüyor.

Son cümlede ağlamıştım.

-Ben onun yüzünü görmessem daha iyi olur onun icinde benim
icinde.

Bu söylediklerimi gözüm kapalı söylemiştim. Gözlerimden birer ikişer gözyaşları akıyordu.

Bir anda iki el iki yanağımdan akan gözyaşları silip bana sarılmıştı. Bana sarılınca bu kokunun kızların kokusu olmadığını anlamıştım. Bu koku

-Taeeeee

Tae direk benden uzaklaşarak bana şaşkın şaşkın bakıyordu.bağırmamdan sonra korktu demek ki!

-Ya senin ne işin var odamda ve sen kac dakikadır burdasın. Yoksa sacımı okşayan sen miydin?

-Hmm söylediklerinin hepsini duyacak kadar desem.

Hemen yorganı kafama atıp kendimi ona göstermemeye calıştım.

-Ya cok kötüsün. Cık odamdan .

-Ne yani beni kovuyor musun?

Yahhh rezilik .yine rezil ettim kendimi.

-Ya öyle demek iste-

Lafımı tamamlayamadan tae yorganı üstümden cekmişti.
Ve iki kolumdan tutarak yatağın üstüne oturur pozisyonuna getirdi.

-Bak Hwa seninle şuanda cok acık konuşacağım.

-tamam bekliyorum.

- Bak evet bir sevgilim var. Ve bunu üyeler şirket ve de senden başka kimse bilmiyor. Bilmelerini de istemem. Ben onu cok seviyorum.

Allah ölüyorum . ne diyor bu salak.

-Seni sevmek isterdim ama ben Sung Dol Mi yi seviyorum.Senin duygularını biliyordum. Ve kalbin kırılmassın diye seninle arkadaş olmak istedim. İlk karşılaşmalarımızda seni sevmiştim ama arkadaş olarak.sonra tanıdıkca iyi kızmışsın ve gercek bir arkadaş olmak istedim. Yani anlıyacağın
"Seninle olamayız."ve eğer arkadaşlığımızın devam etmesini istiyorsan yarın kutlamaya gelirsin.

Tae bunları söylerken her cümlesi canımı yakmıştı. Evet haklıydı. Tae bana göz kırparak odadan cıktı. Bende gözlerimden kendiliğinden akan gözyaşlarımla arkasından bakıyordum.Bir Beş - altı dakika sonra kızlar odaya girdi.

-Yaptınız mı beğendiğinizi.

-Ne oldu Hwa. Ne yaptık ki? Dedi ling.

-Tamam geliyorum. Hadi siz aşağıya inin ben giyinip gelirim.

-Hayret Tae yaradı tamam . bekliyoruz.

Benim oraya gitmemin nedeni Tae için değil sadece kızlara hicbir şey anlatmak istemedim. Benim böyle rezil olduğumu görmelerini istemedim.

Yataktan kalkıp dolaba doğru gidip Bordo bir short , askılı beyaz bir
t-shirt hazırlayıp banyoya gittim.

Kısa bir banyonun ardından kıyafetlerimi giyip. Beyaz bir spor ayakabı giyip saclarımıda hafif dalgalı yapıp makyajımıda günlük bir makyaj yapıp kızların yanına indim.

-Kızlar Btsin sevgililerini cekiştirmeniz bittiyse gidelim.

-yoo sevgililerini cekiştirmiyorduk.sadece ling ling J.hopeyi beğenmiş beni biliyorsun bende Jimini istiyorum ama olmuyor.

-Kızlar bir ben kendimi deli sanıyordum ama siz benden deli cıktınız. Hadi cıkalım.

-Hahaha tamam cıkıyoruz.

Birlikte alışverişe cıktık . bir kac denemeden sonra kızların benim için sectikleri kıyafetleri satın aldık.

Nedense ben giyinmesini bilmiyormuşum. Onlar cok güzel giyiniyorlarmış.Ben böyle yaptıkca hicbir erkek bana bakmazmış.Taenin bana aşık olması icin bunlar şartmış. Tüküreyim bu işin içine .

Ha birde bunlar beğendikleri kişilerle biraz yakınlaşmışlar . Oğlum ben Taeyi 7 yıldır seviyorum ama bir kere bile yanağından dahi öpmemişim bunlar Hope ile Jimine yakınlaşmışlar.

Oooff off ben ne yapıcam.

-Kızlar ben cok yorgunum . uyumaya gidiyorum.

-Ya Hwa sen bugünde biraz durgundun ne oldu . anlatamak ister misin?

-Yok kızlar ben iyiyim. Dedim ya birazcık yorgunum. Var mı diyeceğiniz bir şey ben uyumaya gidiyorum.

-Yok tattlım sen git bizde birazdan uyuruz. dedi Ling Ling.

=========

Sabah kalkar kalkmaz kızların odama girmesi bir oldu.

-Ah Ling dur lütfen (kahkaha).

-Kalktın mı sen uykucu güzel.

-Tamam bak kalkmışım hadi ama .

-tamam tamam hazırlan .

-kutlama kacta biliyor musunuz.

-hayır ama  Jimin bize habar vericekmiş.

-Tamam cıkın hadi.

Kızlar cıktıktan kısa bir süre sonra telefonuma mesaj geldi.

-Hwa akşam saat 8 de sizi almaya geliriz . hazır olun tamam mı?

- Pardonda üyelerden hangisisin. Numaran bende kayıtlı değil de?

- Hwa ben Tae.

Al yine gözlerim doldu. Hayır hayır ağlamayacağım. Tamam .

-Tamam biz 8 de sizi bekliyoruz.

-Tamam.

Telefonu elime alıp kızların yanına gittim.

-Kızlar akşam 8 de bizi alıcaklarmış.

-Biliyoruz. Ling ve Huwa birlikte söylediler.

- Nerden biliyorsunuz ya.

-Jimin söyledi.

-Hope söyledi. Sana kim söyledi.

Al şimdi ne diyiceğim . Desem Tae dedi , kessin yanlış anlarlar. Ah buldum bende Namjoon söyledi derim.

-Ha bana da Namjoon dedi.

- Tuhaf neden Namjoon dedi analamdık.

-Yaaa ! bir de bana sor. tamam hadi kahvaltı yapıp film izleyelim sonrada hazırlanırız.

-tamam.dedi ikisi birlikte.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin