*Jung Hoseok İle kavga (zoraki) 25 *

418 9 21
                                    


İYİ OKUMALAR ❣

Kalbimde cok büyük sızı var. Bu sızı dinmiyor, dinecek gibi değil. Annem sesimi duymuyor kimse. Benim senin bacağında uyumaya ihtiyacım var. Dinlenmek istiyorum anne.

Ben karşı taraftan gelecek şiddeti korku ile beklerken Hoseok'un saçımı okşamasıyla ne yapacağımı şaşırdım.

"Özür dilerim ama ben de kendime hakim olamıyorum." dedi Hoseok sacımı derin derin koklayıp öperek.

"Hoseok, ben artık dayanamıyorum. Ya sen değişirsin ya ben gideceğim."
Dedim gözyaşı içinde.

"Sus, sakın bir daha gitmekten bahsetme. Ya burda benle yaşarsın ya da..." deyip sustu Hoseok kadının gözlerine derinden bakarak.

"Ya da?" dedi kadın cevap bekleyerek.

"Ya da burda her gün acı cekip öleceksin." dedi adam gözlerine perde inercesine.

"Öldür beni." dedi kadın adamın gözlerine bakarak.

"Ölüm yok, eziyet acı var. Benden gittiğin gün sen acılarla yüzleşeceksin. Bu yaşadıklarını arayacaksın." dedi adam sinir dolu sesiyle.
Kadın biraz daha konuşmaya devam ederse adam hasta demeden kadını yine incitirdi.

"Gideceğim. Ben burda yaşamıyorum. Ölü gibiyim. Çocuğumu bile göstermiyorsun. Ben böyle yaşayamam."  dedi kadın gözyaşları içinde.

" Gidince çocuğunu görebilicek misin?"  dedi adam kadına biraz yaklaşarak.

"Burdayken de göremiyorum."

"O çocuk benden değil. O çocuğu kabul etmiyorum. O şu an ait olduğu yerde." dedi Hoseok tüm vicdansızlığıyla. Sanki kadının canının yanması için bilerek döküldü sözler ağzından.

"Sen... Sen... Nasıl bunu yaptın?" dedi kadın bir an yataktan cıkarak.

"Bunu yapmadığını söyle. Hoseok bir şey söyle. Çocuğum nerde Hoseok? O adamın yanında olduğunu söyleme bana lütfen. Çocuğum burda dimi?"

Adam yataktan kalkıp kadının karşısına dikildi. Ve yine tüm acımasızlığıyla konuştu.

"O adamın yanında. Benim evimde olamaz."

"Sen ne.. Nasıl.. Yaptın bunu? Bana cocuğunu ver. Geri getir onu. Ben onsuz yaşayamam." Dedi adamın üstüne yürüyerek.

"O çocuk bu eve gelemeyecek."
Dedi adam kadının içindeki yangını düşünmeyerek.

"Nasıl gelemeyecek. Nasıl yaparsın bunu bana Hoseok. Hic mi beni düşünmüyorsun. O daha cok kücük. O adam cok kötü ona bakamaz. Bebeğimi istiyorum Hoseok. Lütfen onu geri getir. Sana yalvarırım." dedi kadın adamın ayaklarına kapanarak.

"Lütfen Hoseok. Ölürüm ben. Yaşayamam onsuz." dedi kadın hıckırırklar içinde.

Adam kadının kolundan tutup onu ayağa kaldırdı. Kadının sonu bu adamın ağzından cıkan iki kelimeye baktı.

" Yaşayacaksın, öğreneceksin." dedi adam kadının yanında ayrılarak.

" Sen getiriyorsa ben o adama giderim. " dedi kadın tüm geleceğini yakarak.

Adam bu sözlerden sonra nasıl olurda kendine hakim olup kadınına zarar vermeden dururdu ki? Kadının dediği adam için yenilir yutulur cinsten değildi.

"Sen ne dedin?" dedi adam kadına dönerek.
Kadın o gözleri o damarları ve yumruk olan eli görünce  bu işin kötü yerlere gideceğini analdı. O da restini cekti. Vazgececek de değil. Bu saatten sonra da öldürse de çocuğuna kavuşana kadar durmazdı.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin