*-Jungkook ile hayal et 1-*

34K 290 319
                                    


Yine bir gece ısız bir çölde karanlığın ortasında kalan hayal kırıklığı ve umutsuzluk icerisindeydim.Bu gecede Jungkook gelmedi. Gelsede hep gec geliyordur. Bu üç gündür Jungkook eve geç gelip erkenden çıkıyordu. Nedenini bilmediğim içinde hiçbir şey yapamıyorum.
Saat 12:38' di. Uykusuzluktan kızaran gözlerimle Jungkokun gelmesini bekliyordum. Bir umut tekrar kapıya yönelip baktım. Zaten  sonrası karanlıktı . Gözümü açınca kendimi yatakta uzanmış ve tavanın renkli desenlerini gördüm. Etrafıma baktığımda Jungkook yoktu. Bu sefer cok farklı hissediyordum. kendimi. Çünkü bayılmıştım ve Jungkook beni umursamamıştı. Sadece yatağa yatırmıştı. Bir anda gözlerim doldu ve usulca gözlerimden birer ikişer gözyaşı dökülmeye başladı.
Gözyaşlarımı silip onu düşünmemek için ev işlerini halledip kahvaltı yemek için mutfağa indim. Ama canım bir şey yemek istemiyordu. Bir anda miğdemin bulanmasıyla kendimi tuvallete buldum. Miğdem çok kötüydü.Biraz dinlenmek için yatağa gittim. Jungkookun neden böyle yaptığını düşünürken uyuya kalmıştım. Kendimi çok yorgun hissediyordum. Bu yüzden uyumaya karar verdim. Ne kadar uyuduğumu bilmiyordum . Sonra aniden miğdemin bulanmasıyla tekrar kalkıp lavaboya gittim. Saat 2:07'ydi. Tuvalletten çıkınca yatakta Jungkook'un bana baktığını gördüm. Hiçbir şey demeden yatağa uyumaya geri döndüm. Sırtımı ona çevirip uyumaya çalıştım. Jungkook'un hala bana baktığını fark ettim ona:

-Aşkım noldu bir şey mi oldu?

=Ah yok bir şey. Sen iyi misin?

-Evet iyiyim. Galiba üşütmüşüm.

-Hmm tamam iyi geceler.

-Sanada.

dedikten sonra uyumaya başladım. Onun bana sarılıp 'aşkım istersen sırtını ovalıyım. Yarın hemen hastaneye gidiyoruz.'  derdi. Ama şimdi ise Jungkook bana sarılmıyor. Bunun nedenini bulmak için yarın onu takip etmeyi düşündüm sonrada neden böyle yaptığını sorarım dedim kendi kendime . Sabah olunca erkenden kalkıp Jungkook' un evden çıkışını bekledim. O çıkınca hemen bende arkasından çıktım. Jungkook'un bir otelin önüne gelip bir kadınla buluştuğunu gördüm. O an her şey başıma yıkılmış gibi hissettim.
Sonra nereye gittiklerine baktım ve onları takip ettim. Tabi takip ederkende göz yaşlarım durmaksızın akıyordu. Ve bir kapının önünde durup içeri girdiklerini gördüm.  Onların bir odaya girdiğini gördüğümde başıma kaynar sular döküldüğüni hissettim. ' Jungkook beni aldatıyor mu?' dedim hissizce. Hızlıca kapını önüne gidip çalıcaktım ki çalmaktan vazgeçtim. Çünkü bana kendisinin anlatmasını bekleyecektim. Gözyaşlarımı silip eve gittim. Tabi eskisi gibi olmayacağınıda biliyordum. Eve geldiğimde akşam yemeğini hazırladım Jungkook' un gelmesini bekledim. Ama bu sefer erken gelmişti ve ben çok şaşırmıştım. Tabi az önce kadınla birlikte oldu neden erken  gelmesin ki. Kapıdan içeri girdi ve benim yanıma gelip bir anda yanağımdan öptü. Zaten öpünce ben şaşkınlıkla onu izliyordum. Sonra eli bacağımdan başlayıp yukarı gittiğinde hemen geri çekildim ve...

-jungkook yapma istemiyorum. Açsan yemeği hazırlıyım yemek yiyelim .

Jungkook şaşırarak

=tamam aşkım hazırla birlikte yiyelim.

Sofrayı hazırladım ve yemek yemek icin Jungkook'a seslendim.

Jungkook aşağı inerek masaya oturdu bende:

-Jungkook ben yatıyorum. Bir şey istiyor musun?

=Yok aşkım. Sen yemek yemeyecek misin?

-Hayır aç değilim. Sana afiyet olsun.

=Aşkım iyi misin?

-İyiyim Jungkook iyiyim iyiyim. Neyse sana afiyet olsun. Yediğinde çağırırsın buraları toplarım.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin