*SUGA2*

2.8K 48 16
                                    

Hep birlikte kahvaltı yapacağımız mekana gelmiştik. Buraya daha cok ünlüler gelir de Suga buranın güvenli bir yer olduğunu söyledi. Burada redvelvet,exo got7,bigbang bütün gruplar vardı. Tesadüf müydü yoksa değil miydi bilmiyorum ama redvelvet böyle tür yerlere gelmezlerdi. Hayret.

11 kişilik bir masa ayarlatıp bütün ekipce oturduk. Ah Allahım karşımda bu manyak oturmak zorunda mı?

Manyak dediğim kişiyi anlamışsınızdır. Hep birlikte kahvaltımızı yapmaya başladık.

Jungkookun kızlar siz artık comeback yapmayı düşünmüyor musunuz? Demesiyle hepimiz ona baktık.

Bizde bu konu üzerinde konuşuyorduk. Ama ne zaman yapacağımızı bilmiyoruz. Üzerinde calışıyoruz. Dedim Jungkooka bakarak.

Hem sen şimdi neden sordun bunu? Dedi liya.

Blackpink grubu cıkarmışta. Bizim şirketten kız grubu daha cıkarmamışta bir düşüşlük mü var diye dedikodular cıkmışta onun için sordu. Dedi Suga manyağı bana bakarak.

Ya anlamıyorum bu cocuk kafayı bana takmış ya.

Bizde bir düşüşlük yok Bay Min Yoongi. Sadece uygun zamanı bekliyoruz diyelim. Dedim göz devirerek.

Hmm anladım. Yok yani sorun varsa cekinmeden bize sorabilirsin diye şey ettim.

Sen hic şey etme tamam mı hic şey etme...Ya senin benimle ne sorunun var ha söylesene ne sorunun var. Eğer benden rahatsız oluyorsana acık acık söyle bende ona göre davranayım. Dedim sinirle bir hışım masadan kalkarak.

Ya bütün bunlar neden beni buluyor bu manyakta sorun var herhalde.

Hic arkamı bakmadan doğrudan taxi cağırıp taxiye binip yurda döndüm. Yurda girdiğim anda odama gittim. Ve calışmalara başladım. Bir yandan ne yapsam da tekrardan buradaki bütün kız gruplardan farkımızı ortaya koyabilirim. Bir yandan da arkadaşlarımı öyle orada bırakmamalıydım. Bütün gruba terbiyesizlik yaptığımı düşündüm. Onun yüzünden ne yaptığımı ne düşüneceğimi bilmez oldum. Ben neden bu kadar kızdım ki ona da anlam veremiyorum. Offf of. Dememle birden kapının tıklanmasıyla kapıyı actım.

Abi! Dedim karşımda duran Jimine bakarak.

Hayat sen neden bu kadar büyük bir tepki verdin ha söylesene. Dedi jimin.

Abi ben de bilmiyorum. Gercekten bilmiyorum. Dedim ağlayarak.

Şşşşt tamam sakin ol ben Suga ile konuşurum. Bir daha yapmaz böyle bir şey. Ama emin ol ki kötü anlamda demek istememiştir. Seni kırmayı hic istemez. Seni hep düşünür o. Dedi.

Nasıl yani? Dedim şaşırarak.

Yani şey seni sizi hepinizi cok seviyor. Öyle bir şey yapmaz. Şakasına yapmıştır canım kardeşim. Dedi anlam veremediğim bir yüz ifadesiyle.

Tamam abi. Beni biraz yalnız bırakır mısın. Dedim masumca bakarak.

Tamam canım bir sıkıntın olursa söylersin bana. Dedi yanağımı öperek.

Tamam dedim.

Jimin gidince ben oturup şarkı sözleri yazmaya başladım.

Ama aklımdan bir türlü Suga cıkmıyor. Bu manyak bana ne yapmıyor böyle ya.

1 saattir yazmaya calıştım olmuyor olmuyor burada bir eksiklik var neden olmuyor.

Birden yine kapının tıklanma sesi ile ayağa kalkıp kapıyı acmaya gittim.

Şuanda ağzım acık bir şekilde karşımda duran manyağa bakıyorum. Şaka falan olmalı galiba şuanda Suga karşımda.

Suga! Dedim sadece.

A Hayat ben orada dediklerim için özür dilemeye geldim. Jimin cok üzüldüğünü söyledi. Ben orada sadece sana takılmak istedim. Bu kadar kırılacağını bilemezdim. Özür dilerim. Dedi gözlerimin içine bakarak.

Ben sadece öyle bakıyordum gözlerine.

Bir şey söylemene gerek yok. Tekrardan özür dilerim. Benim işlerim var sonra görüşürüz. Dedi.

Ta tamam. Dedim kekeleyerek.Kahretsin kekeledim onun karşısında.

Kapıyı kapatıp düşünmeye başladım. Elime kalem kağıt alarak bir şeyler yazmaya başladım

Mutlulık gibisi yok seninle
Umutla dolusun benimle
Ruhumda ışık sacar göğsümde
Aşıksan tutkunla bana
Tutunurum hergün sana.

Işığınla aydınlanır kalbim,
Sadece olurdun ebedi benim.
Apaçık sevsen beni
Dünyalar benim olur.

Adın ezber olur kalemimde,
Sesin bülbül olur kulağımda,
Gözlerin kalbimde ok olur.
Keskin kılıc gibi kesilir.

Bakışların dağları dize getirir.
Yürüyüşün yerleri inletir.
Sacların savurur rüzgarı,
Ölümüne severdim seni.

Evet ya evet işte bu. Uzun uğraşlar sonucunda istediğim şarkı sözlerini yazdım. (Arkadaşalar bu sözler bana aittir. Hicbir yerden alıntı almadım.)

Huh bitti işte bizim farkımız. Allahım beni burada da yalnız bırakmadın. Cok şükür sana.

Şimdi bunu kızlara ardından da şirkete sunmamız lazım. Umarım beğenirler.

Ya cok mutluyum. Suga bana cok iyi geliyor ya. Acaba bundan sonra onu görüpte mi yazsam. Ona teşekkür etmem lazım. Evet evet etmem lazım.

Şarkı sözlerini bir yere kaldırıp Suganın yanına gittim.

Kapıyı tıklattım. Bekliyorum. Hıh acıldı şimdi kapı.

Sugaaa dedim boynuna atlayarak. Ya seni seviyorum. Seni cok seviyorum...

Ne dedim ben şimdi. Ah kahratsin. Ben ne yapıyorum alt tarafı teşekkür edecektim. Hemen geri cekilip

Şey yani şey ben teşekkür etmek için geldim. Yanlış anlama. Dedim kızarmış yüzüm içinde

Yok sorun değil. De ne için teşekkür ediyorsun. Ben o kısmı anlamadım. Dedi şaşırmış bir şekilde.

Yok bir şey sadece teşekkür ederim. Her şey için. Dedim yanağından öperek.

Zaten öpmeden aonra hemen oradan ayrıldım. Ben ne yaptım ya yeni onu öptüm. Allahım neler oluyor bana. Offff off.

Arkadaşlar bu bölümde bitti cok şükür. Uzatsam mı yoksa hemen bitirsem mi bilmiyorum. Sizde bir şeyler söyleyin da. Sizce ne yapsam. Bakın yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen bir şeyler söyleyin.

İnstagram hesabımız:

@ xxlixx34

@ bts_park_jimin_23

Seviliyorsunuz❤.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin