*zoraki evlilik jeon jungkook*

3.6K 66 13
                                    

Sabah Güneş,pencereden perdenin arasından sanki uyanmam için inat tutarak kendi gün ışıklarını yüzüme vurmasıyla uyanmamı bekliyor. Bu inadı o kazanarak uyanmamı sağladı... Derince bir esnedikten sonra yanıma baktım.
Jungkook yoktu yatkatan kalkıp banyoya gitmek için hamle yaptım. Yapmamla kasıklarımda ki acıyı fark etmemle dün gece yaşananlar aklıma geldi. Cidden dün gecedeki kişi ben miydim diye düşünmeden edemedim.
Yavaş adımlarla banyoya girdim.
"Jungkook" diye seslendim.
Burada yoktu. Hemen elimi yüzümü yıkayıp dolaptan jungkookun               t-shirt'ünden bir tane üzerime gecirip aşağıya indim. Mutfağa girdim orada da yoktu. Nerede lan bu manyak. Yoksa yoksa benimle oyun mu oynadı. Odaya tekrar cıkarak komidinin üzerindeki notu fark etmemle alıp okumaya başladım.

-Sevgili sürtüğüm,dün akşam harika olmassan da benim ihtiyacım olanını karşıladın. Cidden seni sevdiğimi düşündüğünü mü sandın? Salaksın işte. Senin gibi cirkin bir kıza bakacağımı düşünmezsin herhalde. Ben Mafyaların babası kalkıp böyle bücür sıradan bir kızla sevgili olup evlenmek kadar salak değilim ...
Seni o lanet olasıca okulda tanıdığımda altıma girebilecek kadar ezik ve sürtük olan kızlarla aynı olduğunu biliyordum. Hadi bebeğim bu tek gecelik sürtüklerimden oldun. Yolun başkalarının altında inleyerek gecirmen dileğiyle acık olsun. Bir daha görüşmemek üzere sürtük.

Ne yani beni kullanıp attı mı? Şaka olmalı değil mi bu bir şaka herhalde.
Evet evet şaka.
Hemen ayağa kalkıp bağırmaya başladım.
"Jungkook cık ortaya. Şakaysa hic hoş değil. Bana bunların hepsinin şaka olduğunu söyle. Söz kızmam yeterki beni bırakma. Jungkook yalvarırım cık ortaya yalvarırım. Bak yemin ederim bir daha sözünden dışarı cıkmam." cıkmıyor yok şaka değil bunlar gercek. Gercekler yüzüme tokat misali carpıyor. Evet haklı ben onun altına girebilecek kadar sürtük biri oldum. Sürtüğüm ben. Koca bir SÜRTÜK.  Dedim bağırark. Bunlar cok ağır bana. Bacaklarım beni taşıyamaz hale geldi ve bir anda dizlerimin üstüne düşerek , " Neden yaptın neden".
Odada her bir tarafta olan kıyafetlerimi toplayarak üstüme gecirdim. Ve evime gitmeye başladım.

*****

Ruhum yoruldu bedenim artık bir sürtükten farkım kalmadı. 
Şuanda o olayın üzerinden 2 hafta gecmiş. Ne okula gidebildim ne de odamdan cıkabildim. Eve gelen ve  odama gelen tüm arkadaşlarım sadece hasta olduğumu söyledim.  Artık dayanacak gücüm kalmadı. Annem dahi bu halimden dolayı beni bıraktı gitti. Tabi ona anne diyebilirseniz.  Bunlardan ayrı bir meselemse 1 haftadır miğde bulantılarımın başalımış olması büyük ihtimalle hamile olduğum gerceğidir. Ne yapacağım bilmiyorum ama sırf bebeğim için bu hayata tutunup onunda benim gibi bir hayat yaşamaması için hergün hergün yeniden ayakta dimdik durmak için o anları unutmamalıyım. Unutursam onu affetmiş olurum. Onu asla affetmeyeceğim. Kızım olursa benim gibi annesiz veya bu halde olmaması icin yaşayacağım. Erkek olursa babası demek için bin şahit isteyen kişi gibi şerefsiz olmaması için yaşayacağım.

"Bekle beni Jeon Jungkook. Sen Mafya Babası isen Bende Senin Mafya Babası  olmana ve o gecede yaşadığın şeylere bin pişman edecek kişiyim. Bekle beni şerefsiz."

Hemen yataktan doğrulup aynanın karşısına gectim. Göz altlarım ağlamaktan mararmış halkalarla mevcut. Yüzüm bir ölüden farksız. Biticek. Bu olanları tek tek sende yaşayacaksın. Her sözüm kalbine bir hancer yarasından derin olucak. Hergün gram gram yıkılacaksın. Seni yaşadığına pişmab edeceğim. Benimle uğraşmayacaktın mafya babası,uğraşmayacaktın.

Dolabın karşısına gecip biraz alış veriş için dışarı cıkmam gerketiğini anladım. Hemen cantamı ve bir miktar parayıda alıp dışarı cıktım...Bitmedi ben bitti demeden bitemez.

***
Sonunda hafta sonu bitmişti. Okula gitmek için okul üniformalarımı giyinip hafif bir makyaj ve düzleştirdiğim saclarımı da tamamladıktan sonra beyaz spor ayakabılarımı da giyinip okulın yolunu tuttum. Bu 3 hafta sürecinde eskisinden olgun ve daha da bakımlı olmuştum. Bekle beni intikam vakti geldi Jungkook. Bu kızıl Ateş seni yok edip küle cevirecek. Bekle...

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin