Siz biasınıza düğünümüz Türkiyede olsun istiyorum dersiniz. Biasınızın buna tepkisi:
Jimin:Aşkım yapma böyle. Bak ne güzel Korede düğünümüz olucak. Ne gerek var oraya gitmeye.
Sen:Öyle mi Park Jimin! Peki sen bilirsin benden günah gitti. Bir daha benden sex felan isteme.
Jimin:Tamam aşkım tamam. Seni hic kırarmıyım. Orada da yaparız burada da yaparız.
Tae:Aşkım böyle yapma ben aileme ne derim sonra. Bak şöyle yapalım Senin istediğin kişileri Koreye getirsek olur mu?
Sen: Of Tae of. Olur olur.
Tae: Seni cok seviyorum canım aşkım ya .
Jungkook: Aşkım bak şöyle yapalım. Nişan Türkiyede olsun Düğün de Korede olsun ne dersin.?Sen: Ah benim akıllı Tavşanım. Bence de öyle yapalım.
Jungkook: O zmn hadi gel biraz eğlenelim.
Sen: Hmm tamam sen bunu hakketin.
SON YATAK ODASINDA BİTER.....
Namjoon:Neden canım. Burası güzel değil mi? Burada olsa olmaz mı?Sen: Canım burasıda cok güzel ama orada arkadaşlarım ailem var. Düğünümü görmelerini cok istiyorum.
Namjoon:Tamam orada da olsun burada da olsun.
Sen: Sen süpersin canım aşkım.Seni Cok Seviyorum.
Namjoon: Bende Seni Cok Seviyorum.
Suga: Tatlım yapma böyle. Ne gerek var orada olmasına.
Sen: Sende haklısın Suga. Neden orada olsun ki sonucta orayı hic sevmessin ki.
Suga:Tatlım ben öyle bir şey mi dedim. Orayı cok seviyorum. Ama bu kadar cok istiyorsan tabi gideriz.
Sen:Teşekkür ederim cilli aşkım ya.
Suga: Şu cümlen beni öldürecek ya. Sadece sen seviyorsun şu cillerimi. Sen benim en değerlimsin. İyiki hayatıma girdin.(Öpücük.)
Sen:Sende benim en değerlimsin. İyiki hayatıma girdin.(Öpücüğe karşılık.)
Jung Hoseok: Tamam aşkım sen nasıl istersen. Burada da yaparız orada da olur biter.
Sen: Beni bu kadar mı cok seviyorsun ya. Ben seni yerim yerim. (Yanağını ısırma.)
Jung Hoseok:Ah aşkım ben Seni Cok Seviyorum bilmiyors musun. Sen yeterki iste.(Yanağından öpme.)
Sen:Bende Seni Cok Seviyorum.
Jin: Ah evet gidelim aşkım. Hem oranın yemekleridde cok güzel. Sonra burada da aynı şeyleri yaparız.Sen: Aşkım yemekten başka düşünmez misin sen?
Jin: Düşünüyorum ya aşkım seni düşünüyorum.
Sen: Hı hı cok belli.Hadi ben cok ciddiyim.
Jin: Tamam dedim ya aşkım. Gidiceğiz orada da yapıcağız gelip burada da yaparız. Senin istediğin gibi bir düğün yaparız.
Sen: Cok teşekkür ederim Jin. Seni Coook Seviyorum. (Yanağını öpme.)
Jin: Bende Seni Cooook Seviyorum aşkım. (Dudaktan öpme.)
Sen: (Karşılık Verme.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanfictionBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼