*KİM TAEHYUNG FİNALE SON 1 BÖLÜM*

3.9K 68 0
                                    

Evet arkadaşlar Finale son 1 Bölüm kaldı ve sonraki bölüm final olucak. Tae ve Hwa aşkı biticek mi yoksa  aşkları evlilikle taclanıcak mı bunu sonraki bölümde göreceğiz. Bu konu üzerinde yorum yapmak isteyen arkadaşlarımızı yorum yapması için bekliyorum.❤❤❤

***""""****

Arkadaşlarımdan habersiz Türkiyeye dönmek için bavulumu alıp otelden cıkmak üzereyim. Son cıkış işlemlerini de halledim otelin kapısından dışarı cıktım.

Ucağın kalkacağı yere varmak üzereydim. Taxiden inip ucağa binmek için yol aldım. Bir 25 dakikanın ardından ucak kalkıcaktı. Bende kalkması için bekliyordum.
Türkiyeye dönmeye kararlıydım.

Türkiye gidecek ucak için anons yapılıyor şuanda. Bavulumu elime alıp ilerlemeye başladım. Son bir ümit arkama baktığımda kimseyi göremedim. Büyük bir hüzünle tekrar yoluma devam ettim.

Ucağa bindikten sonra ucak kalkmaya başladı........

******

Sonunda Türkiyeye gelebilmiştim. İlk iş ailemin yanına gitmek oldu. Ailemle hasret giderdikten sonra daha önce yaşadığım semte İstanbula gittim. Ailem Erzurum da kalıyordu. Bu yüzden ilk Erzuruma oradan da İstanbula gidip evime yerleştim. Yol yorgunu olduğum için hicbir şey yemeden yatağıma gecip uyudum.

Sabah saat:11.28 de telefonumun calmasıyla uyandım. Ekrana baktığımda arayan Türkiyeden arkadaşım olan Gamze arıyordu. O da bir zamanlar G.Korede yaşıyordu anneainin ısrarı üzerine Türkiyeye geri döndü. Bir dahakine ben de gelirsem o da benimle geleckti.

Gamzemi bekletmeden telefonu actığımda soru üstüne soru yağdıracağını hesaplayamadan uyku sersemliği yüzünden acmış bulundum.

Bilmem ne zaman geldin? Niye geldin? Hani hic gelmeyi düşünmüyordun? Ne zaman geri gidecektin? Tae nasıl? Tae ile birlikte mi geldin? Neden cevap vermiyorsun? Gibisinden sorular sorunca bende;

Birincisi Gamzem sanada Günaydın, dediğimde o da haa günaydın canım, dedi.

İkincisi de bugün eskiden hep gittiğimiz cafe var ya orada buluşalım. O zaman sorduğun bütün soruları cevaplarım. Olur mu?

Gamze de tamam dedikten sonra yataktan doğrulup banyoya doğru ilerledim. Rutin işlerimi halledim banyıdan cıktım. Üzerimde kot short, askılı bluz, saclarım at kuyruğu şeklinde hafif bir de makyajlı bir şekilde sephada duran arabamın anahtarlarını alıp garajdan dün annemlerden aldığım arabamla Gamzemle buluşacağım cafeye gittim.

Gamze sandığımdan erken gelmiş. Eskiden olsa onu hep bekleyen ben olurdum şimdi ise o beni bekliyor. Bu da ne meraklı cıktı ya. Ah Gamzem ah bunları anlatmak kolay olmayacak ama senden kurtuluşta yok ki?
Kendi kendime konuşmayı bırakıp Gamzemin oturdu masaya gittim. Birbirimize sımsıkı sarılarak öperek hasret giderdik. Sonrada kahvaltı yaptıktan sonra Gamzem sordu ben anlattım.

Sonunda olan biteni hepsini tek tek anlattım. Bu olanlardan dolayı baya üldüğünü söyledi. Ama G.Koreye onunla birlikte gitmemi istiyor. Tekrardan gitmem gerektiğini istiyor. Ne kadar zorlasamda gitmek zorunda olduğumu söylüyor. Benim kararım kessin 1 yıl 3 ay gecmeden Türkiyeden başka bir yere gitmeyeceğime yemin ettim.

Gamzemde daha fazla ısrar etmedi saygı duydu.....

                   ~1 YIL SONRA~

DÜNYAAAA (HWA) nerdesin kızım kalk kalk bugün aluşverişe gideceğiz. 3 ay sonra G.Koreye gideceğiz. Kendime bir kac parca kıyafet almam lazım hadi kalk.

Evet doğru bildiniz. Şuanda Gamze başımda daha G.Koreye gitmemize 3 ay varken kız şimdiden alışveriş yapmak istiyor.

Tamam ya kalktım dedikten sonra rutin işlerimi halledip Gamzemle birlikte alışverişe gittik. Yorucu bol ama bol deneyimli bir günden sonra eve vardık. Pizza sipariş ettikten sonra aşk konulu bir film acıp üzerimizde kalpli pijamalarla dizi izlemeye başladık.

Pizzalarda geldiğine göre diziyi izleye başladık.....

        •••••••••3 AY SONRA••••••••••

Şuanda bavullarımız ellerimizde G.Koreye gitmeye koyulduk. Uzun zamandır Huway ve Ling Ling ile hic konuşmadım aradıklarında hep meşgule atıyordum. Onlarla kınuşup kendimi üzmek istemiyorum. Onların hicbir sucu yok ama bana Taeyi hatırlatıyorlar. Oraya gidince onları görmeye gidiceğim..

Şuanda Korenin Busan şehrindeyiz. Birazda Seoul şehrindeyiz. Birazdan Hawayla birlikte aldığımız evin önündeyim.

Cesaretimi toplayıp zili caldım.

Kapının acılmasıyla kafamı yerden kaldırıp kapıyı acana baktığımda keşke bakmaz olsaydım.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin