Jung Hoseok İle kavga (zoraki) +22

404 14 26
                                    

İyi okumalar  ❤️


Bu acı artık katlanılır gibi değil ben ruhumda bedenimde olan izlerler yaşamaz oluyorum.

Adam o sözleri sarf ettikten sonra kadınına kendini affettirebilecek miydi?
Kadının affetmeye niyeti var mı?

"Bana kendini affettirme. Ben ne yaşadıklarımı unuturum ne de senin her defasında bana ettiğin hakaretleri unutup sineye cekerim." dedi kadın artık bıkmışlık içinde.

" Yeter artık adın! Beni anlamıyor musun kadın ben sana değil dokunan adamı, bakan adamı yakarım o adam sadece sana dua etsin onu öldürürdüm lan. Deli etme beni " dedi adam cıkan sert ve yüksek ses tonuyla.
Kadın beklemediği bu ses tonundan korkmuş ve iki adım geriye kaçmıştı.

" Lan kadın, deli ediyorsun beni. Bi gün, Bi gün elimde kalacaksın. Sinirlerime oynama. Sana pişmanım diyorum. Ya affeder devam ederiz ya da eskisi gibi canın yana yana benimle yaşamaya devam edersin."

Kadın artık gözyaşlarını tutamamıştı. Bu yaşadıkları cok ağır geliyor ona. Ne yapsa durduramıyorum gözyaşlarını.

" Ağlama adın" dedi adam sakin ses tonuyla.
Ama kadın istemeyerek de olsa gözyaşlarını döküyordu. Ardına da hıckırıkları eklenince adam cileden cıktı.
Kadınına zarar vermek istemeyen adma şu an yine zarar veriyor.

"Lan kadın ağlama diyorum sana. AĞLAMA LAN" dedi gür bir sesle kadının kolunu sıkarak.

"Canımı acıtıyorsun bırak" dedi kadın hıckırıkları içinde. Ama adam daha falza sıktı. Sanki canı yansa susacakmış gibi.

"Eğer şu siktiğimin göz yaşların dinmezse seni bu yatakta sesin kısılana kadar beceririm. Anladın mı lan"
Kadın yine o acımasızlığı yaşamamak için ağzını sıkı sıkı kapatıyordu derin nefesler alarak acısını unutmaya calışıyordu.

"Ta... Tamam bırak. Uyuyacağım."
Kadın tek kurtuluş yolu uyumak olduğunu düşündü ama yanlış düşünceldeydi. Adam onu rahat bırakmayacaktı.

"Tamam. Gel beraber uyuyacağız. Uslu durmazsan cezanı cekersin."

"Hayır, ben yalnız uyumak istiyorum."

"Adın, kes sesini git üstünü değiştir, gir şu yatağa ben de 5 dakikaya geliyorum." dedi adma aklında kadınına dokunma hayaliyle.

"Ta... Tamam." dedi kadın. Adma cıkar cıkma kadın üstünü değiştirdi. Bir an önce yatağa girip uyuyamk istiyordu Hoseok gelmeden.

Üstündekilerden kurtulup rahat bir pijama giydikten sonra yatağa seri adımlarla girdi.
Daha gözlerini yummadan Hoseok içeri girdi

" Sakın uyuma. Biraz vakit gecirelim." dedi adam üstünden kurtularak. Kemerini actığı sırada istemediği sözü işitince tekrardan sinirlenmişti.

"Hayır. Seninle vakit gecirmek istemiyorum. Rahat bırak beni."
Bu kadının sonunu getirecekti.
Adam kemerini eline aldığı gibi kadına yaklaştı.

"Ne dedin sen?" dedi dişlerini sıkarak.

"Hoseok, be...ben istemiyorum bakit gecirmek. Yorgunum. Lütfen bırak beni."
Adam kadınının onu istemememsini hazm edemiyordu. Her istediğinde onunla yatmasını istiyordu.

"Kes lan sesini. Benimle bu gece birlikte olucaksın. Anladın mı? İster canın yana yana ister zevkle olucaksın"

"Hoseok, lütfen lürfen bunu yapma canımı yakıyorsun."
Adam artık kadını dinlemek istemiyordu.
Kalkıp pantolunundan kurtulduğu gibi kadınına yaklaştı.
Kadın adamın yaklaştığını gördüğü gibi yataktan cıktı.

"Adın, gir şu yatağa."

"Hayır, ben gidiyorum."

"Gidiceksin öyle mi?" dedi adma seri adımlarla kadının kolunu tutarak.

"Sikerim lan belanı. Zorlama beni öldürüm seni."

" Yeter! YETER Bıktım." dedi kadın bir anlık sinirle yüksek cıkan ses tonuyla.

"LAAN KAADIIN" dedi adam kadını kolundan tuttuğu gibi yatağa atmasıyla kadından tiz bir cığlık koptu.

"Aah sırtım" dedi kadın acı içinde kıvranarak.

"Hoseok, ah sırtım. Acıyor" dedi kadın dişleri arasında.

Hoseok dinlemiyor kadınının üstüne abandı.  Kadın acısıyla ona bile engel olamıyordu gözyaşları içinde.

"Hoseok?" dedi kadın elini adamın yüzüne koyarak.

Hoseok bir anda duraksadı kadınına baktı.
Ne yapmaya calıştığını anlamaya calışıyordu.

"Ne oldu?" dedi adam nefes nefese.

"Acıyor, acıtıyorsun." dedi gözyaşları içinde.

Adam durdu ve elini kadınının yüzünde gezdirdi.

"Tamam güzelim yavaş olacağım, seni incitmeden bu geceyi bitirelim hadi." dedi adam kadınını nafice öperek.

"Tamam" demekten başak bir şansı yoktu kadının. Hayır dese adam onu takmadan bu gece birlikte olurdu. Kadın da her şeyi kabullendi gibi.

Gencler yb geldi. Biraz kısa ama bunu bile zar zor yazdım. Bu aralar yazasım yok...

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin