*Mafya Kocam Jjk 6 *

1K 20 8
                                    

İYİ OKUMALAR 💜🧡

Bir insan canının yanacağını bile bile nasıl teslim olur katiline.
Ben de şu an o durumdayım. Bile bile katilime teslim oldum.

"Neden kactın? Ben sana kacmak yok DEMEDİM Mİ LAN?" Sona doğru bağırmasıyla yerimden sıcrayarak iki adım geriledim.

"Hıh" dedi yüzünü sıvazlayarak ve devam etti.

"Şimdi söyle bana, Ne yapiyim sana?"

"Hi-hiç bir şe-şe-şey yapma." dedim korkup kekeleyerek.

"Tanrım. Sen nerden cıktın karşıma be kadın."

"Özür dilerim." dedim ağlayarak ve devam ettim.

"Canımı cok yaktın. Ben istemediğim halde bana zorla sahip oldun. Zorla beni burda tutuyorsun. Ben, ben seni istemiyorum. Sen beni üzüyorsun. Başka bir yerde başka bir zaman tanışsaydık cok güzel sevebilirdik birbirimizi. Ama, ama şimdi olmuyor. Sadece benim canım yanıyor. "

" Lan kadın ben seni seviyorum işte neden anlamıyorsun. Kalbim sadece sana carpıyor. Ben buyum. Sen zorlayınca böyle oluyor. Canın yanıyor. Evine gidemezsin. Burda bu sözleri son kez söylüyorum. Ya anlarsın ya da anlamaz canın daha cok yanar. Karar senin." dedi iki adımda yanıma vararak.

" Bundan sonra elimden geldiğince sinirlerime hakim olmaya calışıcağım. Üstüne gelemiyeceğim. Sen de cocuk hareketlerinden vazgec. Dün gece kadınım oldun ona göre davran... Kacmak yok. Bunu yaparsan yeminim olsun gözümü kırmadan aileni yok ederim. Bana sesin yükselmeyecek. Bunu asla yapma. Benden kacmayacaksın beraber her şeyi yapacağız. Bana karşı gelmeyeceksin. Asla ama asla adamlarımla konuşmayacaksın. Bu sana son uyarım. Gerisi senin elinde Lisa. Nikahımız kıyılacak ebediyen benim karım olucaksın. "

" Ben nikah istemiyorum. Karın olmak istemiyorum. Niye anlamıyorsun? "

" Lisa! Benim sinirlerime oynama. Evleniceğiz ve ebediyen karım olucaksın o kadar. Şimdi git üstünü değiştir. "

" Seni asla sevmeyeceğim. " deyip odama cıktım. Onu asla affetmeyeceğim.
Yeter ya  her şey neden bu kadar zor. Ben hic mi mutlu olamıyacağım. Hic mi yüzüm gülmeyecek.
Odaya girer girmez yatağın yanına çökerek düşünmeye başladım.

Artık onun kadını oldum. Artık ona aitim. Bunu ne ailem kabul eder ne de başkası. O cok haklı 'ben ebediyen onun karısıyım'.
Belkide onun dediğini yapma her eşy güzel olur birazcık da olsa ailem huzurlu ben de mutlu olurum. Sadece onun sözünden cıkmayacağım. Bu sefer cabalıycağım.
Banyoya girip bir güzel banyo yaptım. Pijamalarımı giyip yatağa girdim. Aradan kac saat gecti bilmiyorum yanımda bir hareketlilik hissedince onun geldiğini anlamış oldum.
Uykumu bölmesi sinirlerimi bölsedr ses etmedim. Elini belime koyup bana arkadan sarılmasıyla ters tepki vermedim. Ben de elimi onun eşinin üzerine koydum. Boynumdan bir kac öpmesiyle durmayacağını anladım.
"Jungkook lütfen yapma. Uyumak istiyorum."  dedim uyku mahmutluğuyla geveleyerek. Anlamasını umarak biraz kıpırdadım.

"Tamam Bitanem. İyi geceler." deyip boynumu bir kez daha öpünce,

"İyi geceler" deyip uykuma kaldığım yerden devam ettim.
........

Uykumu almış bir şekilde uyandım bu güzel sabaha.
Yanıma baktığımda jungkook yoktu.
Yataktan kalkıp ayaklarımı yatağın ucundan sarkıttım.  Başımı ellerimin arasına alıp kendime gelmeye calıştım.
Kapının acılmasıyla o yöne döndü bakışlarım.

"Günaydın Karıcığım." diyen jungkook bir kac adımla yanıma gelip bir dizini kırıp önümde oturdu.

"Günaydın" dedim biraz soğuk sesimle. Bunu neden yaptım bilmiyorum ama mümkün olduğunca toparlanmaya calışıyorum.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin