İyi okumalar canlar ❣️Senin değerini bilene mucizesin...
Belkide onu böyle kabullenip hayatımıza devam etmeliyim. Ya acı cekredim hergün ya da ondan kacabildiğim kadar uzağa gidip yeniden bir hayat kurmalıyım.
Sabah sırtımdaki sızı uyanmama sebebiyet verirken gece olanlar aklıma geldikçe kendimden bir kez daha nefret etmeme neden oluyor.
Neden onunla olmayı kabul ettimki?
Etmemeliydim, onu kabul etmemeliydim.
Belime sarılı olan kollarını bir cırpıda üstümden atıp banyoya girdim.
Bütün bedenimi ondan kalan izlersen temizlemek istedim.
Gözyaşlarım suyla birlikte akıp gididerken kendimden daha cok nefret ediyordum. Bunu kabul etmemeliydim. Beni sevmiyor artık. Sevseydi böyle yapmazdı...
Kadın haklıydı uzun zamandır kendine itiraf edemediği şeyi itiraf etti. Tek yanlış adam onu seviyordu sevgisini böyle ifade edebiliyordu. Kameralar önünde masum olan Hoseok gercekte gercek bir sadistti.
Ve kadının bunu anlaması gec olmuştu.Adam sabah uyandığında yanındaki kadını görmeyince tekrardan sinirlenmiş. Oysa o, gece uyumadan önce kollarında yorgun düşen, saclarının terden alnına yapışan kadınının sabah kollarında uyanmasını hayal ediyordu.
Oysaki şu an tam Bi hayalkırıklığı.
Gece yaşadığı zevki şu ana kadar yaşadıklarının en güzeliydi adamın. O sadece yatakta zevkini düşünen biriydi belkide. Öyle olmasaydı gece sırtı acıyan karısının acı dolu inlemelerini aldırış ederdi.Yataktan kalkıp banyoya gireceği vakit gelen hıckırık sesiyle yerinde mıhlanıp kalmıştı. Kanı cekilmiş gibi hissediyordu. Kadını yine ağlıyordu.
Durup düşündü gece o da istemişti ama dedi kendi kendine.
Oysa kadın sırf acı cekmemek için kabul etmişti bunu.
Kapıya ilerledi. Kulpu indirdiği sırada kadın önce acımıştı. Karşında Hoseok'u beklemeyen kadın o anlık kokuyla küçük bi çığlık attı. Adam Bi adım atıp kadına dokunucakken kadın iki adım geriledi."DOKUNMA BANA " dedi kısılan sesiyle.
Adam o an ne yapacağını bilemedi.
"Adın, noluyor?" dedi adam bir cevap beklercesine.
Kadın tek kelime dahi etmedi. Üzerindeki kısacık bornozla adamın karşısında baştan çıkarıcı duruyordu.
Adam sadece ne olduğuna soruna odaklanmak istedi.Kadın bir şey demeden yanından gecip gitti.
Ya yürek yemiş ya da cidden kafayı yemişti bu kadın. Nasıl olurda Hoseok'un bu durumda sinirleneceğini bile bile cevapsız bırakıp gitmişti.Adam o an gelen sinirle kadının peşinden gidip kadının hala nemli olan saclarına doladı ellerini. Yine sinir adamın gözünü bürümüştü. Bu adam kafayı yemiş. Hasta olsa ki sevdiğine hic düşünmeden zarar versin.
"Sen ne yapmaya çalışıyorsun Lan" deyip kadının sacını köke doğru sıkınca kadının ağzında acı dolu bir inleme kactı.
Kadından hala bir cevap alamayan adam hem kadının bedeninin sexiliğine hem de ona olan sinirine daha fazla engel olamıyordu.
Kadını kolundan tuttuğu gibi yatağa doğru itince kadının ayağının burkulmasıyla yatağa düşmeden yere düşmesine neden oldu. O an işte her şey olmuştu. Kadın yere sert düşmenin verdiği acıyla ağzından yüksek tonda bir cığlık kopmuştu. Kafasının yatağın sivri ucuna çarpmasıyla alnının kanaması bir anda olmuştu.
Hoseok'un o an tek düşündüğü şey yine karısının mis gibi kokan tenine dokunmaktı..
Kadının kolundan tuttuğu gibi ayağa kaldırım yatağın üstüne attı."Hoseok, dur artık. Canım yanıyor." dedi kadın bağırarak.
Ama ne fayda adam yine kadının üstüne abandı. Gözleri hicbir şeyi görmüyordu. Kadının ise anlından akan kan yavaş yavaş durmaya başlamıştı ama yerine acı bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanfictionBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼