Jung Hoseok İle kavga (zoraki) +16

523 23 16
                                    

İYİ OKUMALAR 💙

Uzaktı işte bir zamanlar bana yakın olan yar. Zaman ayırdı bizi, insanlar ayırdı bizi, en önemlisi de biz ayırdık birbirimizi...

Uzun zaman oldu birimizi görmeyeli. Özlemiş miydim, evet. Ama tek bir eşyi özlüyorum o güzel günleri; Kore sokaklarda insanlardan kacarken saklambac gibi kacmamız, benim için türlü türlü tokalar takması, yüz maskeleri, yemek yapmalar... Özlemiştim işte o güzel günleri. Bana olan sevgisini her şeyini özledim. Evet bazen sert olurdu bana bağırırdım da ama asla bana el kaldırmazdı asla bana güvenmemezlik yapmazdı.

Bugün Türkiye'ye geldiğini duyunca beynimden vuruldum. Böyle bir şey olmamalı.  Ben ondan kacarken o peşimi bırakmıyor. Neden geldi? Niye, niye buraya geliyor? Annemin sesi de endişeliydi. Allah'ım nolur olmasın.
Ya cocuğumu alırsa, ya alıp götürse. Hayır, hayır!
Buna dayanamam. 
Of offf. Allah'ım bana güc ver, bana sabır ver.

Eve varmama az kalmıştı. Umarım annem oğluma bunu yansıtmamıştır.
Aradan 10 dakika geçti ve sonunda eve varmıştım.
Hemen çantamdan anahtarları cıkarıp kapıyı açtım.
İçeri girmemle annemin koltuktan kalkması bir oldu.

"Anne! O buraya geldi mi?"
Annem sadece yüzüme bakıyordu.

"Anne bakma bana öyle söyle o buraya geldi mi?"

"Ha-hayır. Ama.." Annem neden kekeliyor? Ve neden cümlesini bitirmeden kafasını önüne eğdi?

"Ama ne anne? Oğlum nerde anne? Ona bir şey mi oldu? Onu aldı mı? Anne susma."

"Kızım torunum iyi. Sadece hope yeniden evlenmiş."

"Ne!"
Şaka mı bu? Nasıl olur? Nasıl yapar? Hıh bu bu doğru olamaz.

"Kızım, Hoseok o kızla Türkiye'ye gelmiş. Ve bütün haberlerde siz varsınız."

"Anne ne diyorsun? Bu doğru olamaz. Anne bak bunun şakası yok."

Bir kac adımda sehpanın üzerindeki kumandayı alıp karşımdaki habere baktım.

"B-Bu doğru olamaz."

Her yerde ben ve Hoseok, Hoseok'un yeni eşi var.

"Şok! ŞOK! Şok! Ünlü k-pop gurup Bts üyesi Jung Hoseok uzun bir aradan sonra yeni eşi Jiyung ile reklam çekimleri için Türkiye'de anlaştığı firma ile çekimler için buluştu.
Hoseok'un eski eşinin 1 yıl önce boşandığı ve Adın Soyadının Türkiye'ye dönmesinden sonra yeniden evlendiği haberleri doğrulanmış oldu.
İkilinin ani ayrılık kararlarıyla Bayan Jiyung'un olmasından oldu ideaları bugün Bay Hoseok tarafından kanalımızda canlı olarak tüm soruları yanıtlayacaktır.  Lütfen ayrılmayın. Bütün sorular birazdan cevaplanılacaktır. "

" Anne. Bu olamaz. Bunu yapamaz değil mi? Bunu bize yapamaz değil mi? "

" Kızım tamam üzme kendini. Olan oldu. Sen de artık onunla olan bütün bağlarını kopar. O buraya gelmiş burda olabilir ama bu senin onunla yeniden olma ihtimalini yerle bir ediyor. O ne seni alır bir daha ne de seni sever. Evlenmişte, yeni bir hayat kurmuş. Mutlu baksana. Sen de yorma kendini . Çocuğun ve kendin için cabala. Hadi git Rüzgar uyanmıştır. Acıkmıştır. Onunla ilgilen. " Annemin bu kadar uzun konuşmasına şaşırmıştım. Annem babamın ölümünden sonra üzerime daha fazla titrer oldu.
Annemin yanağını öperek onu iyi olduğuma inandırmak istedim.

" Pekala anne. Ben Bi oğluma bakayım o zaman. " Dedim merdivenlere doğru ilerleyerek. 

Aklım o kadar dolmuştu ki bir daha yine aynı şeylerin yaşanmıycağı konusunda mutluyum ama bir o kadar da üzgünüm. Üzgün yanımın ne olduğunu anlamıyorum. Kalbimde aşırı derecede sızı vardı. Bunun evlenmesiyle olmasını tahmin ediyorum.
Odama vardığımda kendi yatağında gülücükler sacan oğlumu beklemiyordum.
Bu hayata beni bağlayan oğlum ve annem olmasaydı herhalde perişan durumda hala Hoseok'un esiri olmuş olurdum.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin