❄ Kim Taehyung and Kim Namjoon❄

2.7K 42 9
                                    

@YeniYITV (Kim Taehyung) ve adını unuttuğum arkadaşımıza(Kim Namjoon) ithafen. Umarım beğenirsiniz.❤😍😘

İki idolumuzu bir arada yazmak istedim. Ama ondan önce bu hikayemizde azıcık küfür icerilmektedir. Ve +18 var rahatsız olanlar için +18 olan yerde uyarımı yaparım...

İyi okumalar.😍

⤵Meliya'nın ağzından⤵

Lan mesleğim gereği hastanemize gelen Idol bozuntusunu tedavi ediyom teşekkür edeceğine"Sen ne hakla bana dokunursun. Ben erkek doktor istedim. " Bilmem ne bilmem ne. Lan benim gibi bir doktoru nerede bulacaksın. Şımarık züppe. Ah iyiki bir idol olmuş. Götümün bir kenarı. Idolsun dan napıyım senin idolluğunu. Lan ben sanki coğ meraklıydım manyağa. Pislik ya. Hem bir değil iki kişiler lan bunlar belalar vallaha belalar. Diğerinin sesi zaten hastaneyi ayağa kaldıracak şekilde cıkıyor. Bununda ondan bir farkı yok ki... Allah ona bakan doktora sabır versin. Onlar yatıp kalkıp dua etsinler de sırf hastanemizin gururu icin bir şey demiyorum. Öyle olmasaydı varya ben onlara ne yapacağımı iyi bilirim. Diye diye önüme bakmadığım için birine çarpmıştım.
"Oooff bugün de bütün manyaklar mı beni bulur."
"Anlamadım Meliya. Bana mı dedin?"
"Ah pardon şefim size demedim. Özür dilerim" sen bir şefim olmasaydın lan ben o zaman sana gösterirdim de neyse uğaraşılacak kişi değilsin.

-hı hı tabi canım cok gösterirdin.
-lan iç ses siktir git seni tekrar gömmiyim o kara kutunun içine, ha ne dersin bence güzel fikir.
-aman tamam tamam kactım ben hadi sonra görüşürüz.

"Hazırlan bundan sonra hastanemize gelen idolun evinde 1 yıl boyunca onun sağlığı ile ilgileneceksin."

"Anlamadım"

"Anlaşılmayacak bir şey yok, sen ve sina oraya gideceksiniz. Hemen eşyalarını toparla ve Sina ile idollerin bulunduğu odaya gidin. Bundan sonra onaların emrinde bulunacaksınız"

"A-ama efendim."

"Aması maması yok meliya. Hadi dedim sana hadi."

Of Allahım yardım et ben bununla 1 yıl boyunca nasıl anlaşacağım. Lan hayat hep mi bana sırtına döner. Oooof ooof. Diyerek odama gittim. Bir koli aldım ve icine eşyalarımı yerleştirdim. Sonra odamdan cıktım idol bozuntusunun yanına gittim.

⤵Sina'nın ağzından⤵

Manyak lan bu cidden manyak. Lan iyiki bir idol olmuş. Bu ne saygısızlık. Yok neymiş efendim " Sen bana dokunmak icin geldin ben erkek doktor isterken sen sırf bana dokunmak icin geldin." Ah Allahım şu egosundan dolayı kendimi bir gün jiletliyeceğim. Mal mıyım ben.? Ne diye böyle bir şey diyom. O öldürsün benim için kendini.

"

Sina şef seni odasında bekliyor. Acil bir şey var galiba." diyen kişiye baktım.
"Tamam teşekkür ederim canım."
"Ne demek"

Şimdi de sıra bu uyuz şefte mi? Acaba şimdi ne diyecek? Ya "kııızlar bu akşam ****mekanında parti var. Gelmenizi istiyorum." Bir de böyle sinir bicimde konuşuyor ya tam uyuz oluyom. Sonra "Kızlar hanginiz boşsunuz gece bana gelin de takıldığınız bir konu varsa deneyerek öğreteyim size" diyor ya oracıkta gidip ümüğünü sıkasım var ama yapamıyorum. Napalım para yaşam ihityacım. Paranın gözü kör olsun. Lan şimdi de nenem gibi konuştum noluyor bana? Delireceğim bu adam yüzünden...

Kapıyı tıklatıp"giiiiir"sesini duuduğumda şu kulaklarımı farelerin kemirmesi için dua etmeyi düşünüyorum.
"Şefim buyrun beni cağırmışsınız"
"Ah evet bebeğim." Senin bebeğim diyen dillerini sincaplar kemirsin şerefsiz.
"Hemen konuya girmek istiyorum. Sina bugünden sonra 1 yıl boyunca Meliya ile birlikte hastenemize gelen idol Namjoon ile yaşamaya başlayacaksınız. Meliya Taehyung ile sen de Namjoon ile ilgineceksin. İtiraz istemiyorum. Şimdi cıkabilirsin bebeğim."

Ne diyor mu şerefsiz. Yok ya şaka olmalı değil mi şaka evet evet şaka.

"Bebeğim hadi cık. Eşyalarını toplada idolumuzun odasına cık."

Şaka değilmiş. Allahım yardım et. Bu sapıktan,egolu manyak heriften cekeceğim var. Off oooofffff of....

Odama girip bir koli alıp içine eşyalarımı yerleştirdikten sonra idollerimizin bulundukları odaya doğru zor bela yürüdüm. Şimdiki hayatımızda Meliya ile 2 Idol cehenmine düşüyoruz. Merhaba idol cehenemi...

          Evet arakadaşlar nasıl buldunuz bakayım?         

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin