*Zoraki Evlilik Jeon Jungkook*

4.6K 61 11
                                    

Jeon_sila kişisine ithafen

Okula gitmek için alarmı saat 6:30 a kurup,Uyumaya başladım. Bugün olanlar aklıma geldi. Yarın yeni bir Dil ve Anlatım öğretmenin geleceğine dair dedikodular geldi kulağıma. Anlatılana göre okulun sahibi ve şirketleri varmış. Bayağı bir zenginlermiş. Anlamadığım tek şey o kadar zengin olmalarına rağmen neden öğretmenlik mesleği. Anlam veremediğimi anlayınca kendimi uykuya teslim ettim.

√√√√√

Sabah kurduğum lanet alarmın sesiyle uyandım. Anlamadığım şey neden ders saatleri 8:00 da neden 9:30 ta değil. Off offff diye cemkinerek yataktan kalkıp banyoya paytak paytak yürüyerek rutin işlerimi halletim. Banyodan cıkıp okul üniformalarımı giyip mutfağa doğru yürüdüm. Mutfağa girdiğimde ne sofra hazırdı ne de ailem ortalıkta yoktu. Ne bekliyordum ki yine klasik sabah günleri...

Odama geri dönüp cantamı hazırladıktan sonra okula doğru yol aldım.

Lisse son sınıf öğrencisi olmama rağmen herkes beni daha kücük görüyor. Yaşım 18 olmasından yana 15,16 gibi görüyorlar. Adım Min hee  Uzun belime kadar kızıl saclarım,gözlerim kahve ela karışımı bir tonda,boyum 1.63 cm sıradan bir kız gibiyim.
Cep telefonumu cantamdan cıkarıp kulaklıklarımı takıp okula gitmek için servisi bekledim. Servis gelince binip okula kadar şarkımı dinledim.

Okula girince saate baktım. Saat8:35  idi. Hemen sınıfa doğru koştum. Ah Allah kahretsin ya derse gec kaldım. Hemde okula yeni geşen öğretmenin dersiydi. Hepsi o sinir bozucu servis yüzünden bugün de gec geleceği tutmuştu. Kapıyı tıklatıp "gir" sesini dıyduktan sonra sınıfa girdim.

Ah Allahım bu adam dehşet yakışıklı sımıfa meteor mu düşmüş. Yoksa okula mı demeliydim.
Hocaya öyle bir şevhatle bakıyordum ki bütün snıfın kahkahalarını bile duyamıyordum.
En sonda kendime gelerek hocaya bakmayı kestim.
"Şey yani şey h-hocam gec kaldığım için ö-özür dilerim" dedim. Neden kekeledim ben. Ah kahretsin.
"Bir daha olmassın" dedi kaşları catık bir şekilde.
Bu şimdi neden kızdı ki anlamdım. Sadece gec kaldım. Ve özürümü de diledim.

Yerime gectikten sonra kitabımı actım. Hoca dersi anlatmaya başladığında bana baktıp anlattığını fark ettim. Gözlerimin içine içine bakıyordu. Ben de onun gözlerine bakıyordum. Ders zili calınca en yakın arkadaşım lelina yanıma geldi. "Knk ne oldu da hoca sana öyle bakıyordu". Dedi."Bilmiyorum knk neyse ben kantine iniyorum sabah kahvaltı yapmadım bir şeyler atıştıracağım sen de gelecek misin?" dedim.

"Tamam knk gidelim". Dedi
Kantine indikten sonra bir şeyler atıştırdık. 5 dakikanın ardından ders zili calınca cöplerimi cöp kutusuna atarak sınıfımıza gectik. Ders yine o hocayaydı. Üstelik hafta da 5 saat aynı hocanın yüzünü görmekle mahkumum. Evet yakışıklı ama beaz kendini beğenmiş gibi. Bir de kaslarını gösterecek derecede bir gömlek giymesi beni sinir ediyordu. Kaslarıyla kendince şov yapıyor kas yığını.Adı neydi ki bunun. Sahi adı neydi desim kendi kendime. Sonra Lelinaya bakarak "knk hocanın adı ne" dedim. O da sırıtarak Jeon Jungkook" dedi.
Hicbir şey demeden sınıfa doğru ilerledik. Sınıfa girdiğimizde yerlerimize oturduk ikimizde farklı sıralarda oturuyorduk. Sınıf hocamız ayarladı. Anlamadığım şey biz cocuk muyuz ki sınıfın oturma yerlerini düzenliyor.
Hocada iceri girince ayağa kalkma usulünü gercekleştirdik. Hoca"oturun" dedikten sonra oturduk. Bay kas yığını da masasına oturarak yoklamayı aldı "76 Min hee" dedi.  "Burda" dedikten sonra tekrar devam etti.
Of sıkıldım bu yoklama faslından hemen derse gecsin bitsin bu eziyet.
Derse başladı sonunda.
"Cocuklar ............. Şiirinde kim bana benzeşmeyi ve karşılaştırmayı bulucak" dedi. Nasıl ya bundan kolay ne var ki.
Sınıfa baktığımda herkesin parmakları havada. Ben ise hicbir şey demeden sınıfın hocayla konuşmak için kendilerini yırtacak derecede yakarışlarına bakıyordum. Salaklar işte hepsi bir hoca için neler yapıyorlar.
"Hoca Min hee sen söyle bu sorunun cevabını" dedi. "Peki hocam" dedim. Tahtaya cıkıp soruyu cözdüm. Hoca "afferin" deyince gururla yerime oturdum. Sınıfın sürtükleri beni yitecekmiş  gibi bakıyorlardı.

Oh sonunda tenefüs zili caldı. Tam sınıftan cıkacakken Bay kas yığınının bana seslendiğini duydum. "Efendim hocam" dedim.
"Şunları al ve odama gel"dedi.
" peki hocam dedim" somurtarak.
Hoca önde bende arkasından ilerledim. Kafam eğik arkasından giderken birden arkasına dönmesiyle kendimi geri atıcakken bütün kitaplar yere düştü ve tabi bende hocanın üstüne düştüm.

Üstüne düştüğümde bana bakarak"......"

Evet işte burada bir bitirelim devamı gelicek.  Sizce "Bay Kas Yığını ne demiş olabilir" yorumlarınızı bekliyorum. Bir daha ki bölümde görüşürüz.♥♥♥❤❤❤

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin