Jung Hoseok İle kavga (zoraki) +20

564 19 14
                                    

İyi okumalar 💕

Medyaya bir adet Hoseok'un yaşadığı üzüntüyü yansıtan görsel bıraktım. 🙂🖤

Hoseok'tan:

Duyduklarım bedenimde şok etkisi yaratmıştı. Biliyordum ki o cocuk benim değildi. O cocuk, o adamın oğluydu. Adın beni aldatmıştı bunu elimdeki dna test sonuçlarından kanıtladı.
Bunu bana nasıl yaptı ki. Hala bir ümidim vardı.
Gözüm hicbir şey görmüyordu o sinirle arabama atlayıp eve sürdüm.
Bunun bedelini ağır ödeyecekti.
O bu sefer kesinlikle ölümü tadıcak.
Bana defalarca o cocuk senin diyordu bak bakalım adın bu sonuclardan sonra senin hayatın nasıl mahvoluyor.

Arabadan inip korumalara park etmelerini söyledikten sonra eve girdim.

Odaya cıktım yoktu odalara baktım yoktu. Yardımcılar sorunca söz dinlemeyip odadan cıktığını söylediler. Bu kadın ya beni bırakıp gittiyse.

İsmini sinir bürümüş sesimle haykırdım.
Onu o cocuğun odasından cıkıp bana doğru titrek adımlarla yürüdüğünü görünce daha cok sinirim harlanıyordu.
Hem söz dinlemeyip hem de bana yalan söylemesi cıldırtıyor beni.

Sorduğum sorulara karşılık hep bana diklenmesi bardağı taşıran son damlaydı.
Odaya cıkıp sacına asılmamla ağzından acı dolu ses cıkınca ne kadar içim yansa da sinirim bunun önüne geciyordu. Hele ki aşağıda başka adamdan bahsetmesine katlanamadım.

O adamın konusu acılınca bana her şeyi anlatacağını söyledi.

Derin bir nefes aldıktan sonra söylediği cümle kanımı donduran cinstendi.

Benim karıma benim kadınıma tecavüz mü etmişti o adam?
Adın sen neler yaşadın be kadınım.

O an hic düşünmeden kadınınımın anlından öptüm. Ben sana kurban olurum be kadın.

Hic beklemeden evden cıktım. O adamı bulup doğduğuna pişman edicektim. Ne gerekiyorsa her şeyi yapıcaktım. O adam en ağır cezayı alıcak. Ama önce benden yiyecek o cezayı.

Telefonu cıkarıp en güvendiğim şirketten adamını aradım.

"Sana sadece 15 dakika veriyorum. 15 dakika sonra bana Eunwo'nun nerde olduğunu öğreniyorsun"
Deyip kapattım. Hızla Kore'de bulununan pek kimsenin bilmediği dağlık yere sürdüm arabayı.

Benim plan yapmam lazımdı. O adamı doğduğuna pişman edicektim.

Arabadan inip ucurumun kenarına yürüdüm. Manzara eşsizdi ama benim aklımda adına cektiridiğim acılar vardı. Ben ona cok haksızlık ettim. Ona güvenmem gerekirken neler yaptım ben.

Ben şerefsiz adi bir adamım, BEN LANET BİR ADAMIM. ALLAH BENİM BELAMI VERSİN. dedim fısıldamalarımın arasında yükselen sesimle.

Hoseok pişmandı hiç olmadığı kadar. Böyle bir şeyin olabileceğini hic düşünmeden kırmıştı genc kadını. Cok kırmıştı. Defalarca kalbini kırdı defalarca onu aldattı defalarca ona hakaret etti. Her defasında yarı yolda bırakıp canı istediği vakit yanına geri getiren kadınına yaşattıklarından dolayı ölmeyi diledi o an.
Ucurumda kendine olan kızgınlığıyla haykırıyordu ama nafile o kadın cok kırılmıştı.

İçinden ben onu yine bırakmam beni ister affetsin ister affetmesi onu bırakmayacağını dile getiriyordu. Ona kendini affettirecekti ama önce karısına hayatı cehenneme ceviren adamı yakacaktı.

Adamın aniden calan telefonuyla tüm düşüncelerinden cıktı. Arayan karısıydı. Adam bir kez daha şok oldu.
Karısı neden arasınki. Hiç beklemeden telefonu actı.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin