İyi okumalar 🖤
nsanlar sonradan değişir, bu değişim iyi yönden değil. Bu değişim kötü bir değişim.
Hamileliğin 3. Ayına girmiştim. Karnım iyice kendini belli etmeye başlamıştı. Hoseok bu süre zarfında benden hep uzak her gece eve gec gelir, belki iki gün belki bir hafta eve gelmezdi.
Bu benim için iyiydi. En azından rahattım. Hem yaralarımda iyileşmişti. Kendimi iyi hissediyordum. İçimdeki canlının büyüme hissi git gide içime işliyordu.
Ona alışmak istemiyordum. Dünyaya geldiği gibi Hoseok' a verip. Yeni bir hayat kurucaktım. Diğer cocuğumu da alıp buralardan gidicektim Türkiye'ye dönecektim. Sonrasına da bakıcakrım. Yeterki burdan kurtulayım. Bu eziyetten kurtulayım.
Bir anne nasıl bu kadar cani olabilir demeyelim. Cocuğu için kendini feda etse de ölüm onu bulunca yine cocuğu tek kalır. En azından anne yaşamış olsa bir şekilde cocuğuna ulaşıp ona yardım edebilir. Belki de birr gün gitmeyecektir hic .
Günlerdir hoseok hiç eve gelmiyordu . Bu süre zarfında çocuk kontrolü gerekmektedir ancak bir türlü ona ulaşamıyorum. Korumalar bir şey sormaya cesaretim yok hoseok'a söylerler korksunu taşıyorum . Ama en azından bı kontrol için arayabilirdi beni.
Çok seviyor ya çocuğunu ...
En son dayanamayıp korumaların yanına gitmeye karar kıldım.Kapıyı açıp bahçeye çıktım etrafı öncelikle göz gezdirdim en korkmayacagim korumayı seçip söyleyecektim. Çiktigim gibi hepsi bana bakıyordu resmen öldürücekmis gibiler. En naif olanın yanına gittim.
-Hoseok'tan haber alamıyorum. Ona ulaşmak lazım. Aranızda en yetkili kimse onu ararabilir misiniz.
-Efendim eve girmeniz gerekiyor bahçeye çıkmanız Bay Hoseok tarafından yasaklanmiştir.
-Sizce ben bu yasağa uyacak biri miyim?
Belirttiğim gibi en yetkili kim?-Efe-
Koruma sözünü bitirmeden kapı eşiğinde bir şey yankılandı.
-Noluyor burda
İşte sonunda beklediğim kişi geldi .
Azrailim...
Bütün korumalar sesi duyar duymaz kafasını eğmiş vaziyette bulundular.
İçimden Hoseok'un malları diye geçirdim-SİZE NE OLUYOR BURDA DEDİM.
işte gerçek Hoseok kendini belli etti sonunda.-Seninle konuşmak için korumlarla görüşmem gerekti
-Bu yetkiyi kim sana verdi. Ben sana evden dışarı çıkmayacaksın demedim mi ?
Ne bu kendi başına göre hareket etmeler.-Seninle konuşmam gerekti. Aritordum bir türlü ulasamiyordum sana. Mecbur kaldım yemin ederim.
Yani korumalarin yanında bana vurmasın diye alttan almaya çalıştım ki bebek için ve benim için yapmam gerekti.
-Geç içeri adınn.
Verdiği emirle hiçbir şey demeden boynu bükük içeri girdim.
Mecburdum onun bu hallerine katlanmaya . Kurtulmanın tek yolu bu .
İçeri geçtikten yarın saat sonra Hoseok içeri girdi. Koltukta oturur vaziyetteyken şimdi ise ayakta korkudan bekliyordum.
Bana hiçbir şey demeden yukarı kata çıkmaya başladı.
Acaba bir şey mi oldu. Normalde gelip bağırıp çağırması gerekiyordu.
Ben de hemen peşinden merdivenleri çıkıp odaya vardım.
O sırada banyo kapısı açıldı içerden Hoseok çıktı.-Hoseok .
kontrol için izin istemem gerekti. Bu yüzden sonuç ne olursa olsun konuşmam gerekti.
Bir anda durdu ve bana baktı . Hiçbir şey demeden bana bakıyordu. Ben de konuya direkt girmek için yanına adimladim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanficBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼