@jungkookie1BTS 'e ithafen
Hayat bana hep acımasız davrandı. Yine kalbim kırık kapıyı carpıp giden jungkooka bakıyordum. Bön bön kapıya bakıyordum. Bana dedikleri tekrar tekrar kullağımda cınlıyordu.
Jungkook yeni yorgun bir şekilde dans provalarından gelmişti. Benden sofrayı kurmamı istedi. Cok acıkmış ve yorgun olduğunu söyledi. Sofrayı kurdum. Bugün evin temizliğiyle uğraşayım derken pek bir yemek yapamamıştım. Makarnayı masaya tabaklara servis ettim. Bir de sebze salatasını da hazırlayıp masaya koyduktan. Sonra jungkookun yanına gidip sofra hazır dedim. Jungkook mutfağa grldi ilk önce masaya baktı sonra bana baktı.
Adın bu nasıl bir yemek dedi.
Nasıl yani Jungkook yaptığım yemeği mi beğenmiyor. Bu nasıl bir terbiyesizlik.
Jungkook haklısın ama bugün evi temizlerken yemek yapmayı unuttum. Bunları hazırladım. Dedim.
Ee ne var bunda. Tamam iyi güzel bir şey yaptında yemek nasıl yapamdım hayret kaldım. Şimdi bu yemeği mi yiyeceğim?
Jungkook sana ne oldu. Diyorum ya yorgundum yapamadım. Dedim.
Ben de sana diyorum ki bir yemek yapamıyorsun. 10 dakikalık bir yemeği yorgunum diye geciriyorsun. Gerci yapsanda hic güzel yapmıyorsun.
Öyle mi Jungkook. Cok istiyorsan kalkıp kendin kendi yemeğini yapıp gidersin. Anladın mı şimdi kalkıp bana yemek yapamıyorsun deme. Yok yani büyük bir sorunsa boşanırız sende kendine yeni birisini bulup onunla beraber yemek yaparsın. Anladın mı beni ?
Lan sen ne diyorsun. Sen yemek yapacaksın ben ne dersem o dedi bana bir tokat atarak.
Tokatın sert gelmesiyle hem kendimi yerde bulmam hem de dudağımın patlaması bir oldu. Gözlerimden sular seller akarken o da bana arkasına dönüp gitti.
Yerden kalkıp odama cıktım. İlk yardım cantasını alıp yatağa koydum. Dudağımı temizledikten sonra yatağa uzanıp uyumaya başladım.
Evden sesler geldiğini duyunca hemen uyandım. Işığı acmaya başladım. Ama ışık yanmıyordu. Galiba elektrikler gitmişti. Hemen yataktan kalkıp telefonumu elime aldım. Odanın kapısını acıp aşağıya inmek icin merdivenlere yürüdüm. Telefonumdan el fenerini acıp önüme tuttum. Hala evden sesler geliyordu.
Jungkoook sen misin? Dedim bağırarak.
Ses gelmiyordu hic ses cıkarmıyordu. Artık evden ses gelmiyordu. Telefonuma baktığımda saat 2:38 idi.
Jungkookta evde değil. Ya bu hırsızssa. Merdivenlerden yavaş yavaş inip mutfağa doğru yol aldım.Mutfağa vardığımda elinde bıcak olan yüzü maskeli bir adamla göz göze geldik. O korkudan bağırmaya başladım.
Adam hızkı adımlarla yanıma geldi elindeki bıcağı karnıma saplayınca. Nefesim kesildi ve bir anda kendimi yerde buldum. Adama baktığımda koşarak evden cıkmaya başladı.
Yere düşen telefonumu elime alıp karşıma cıkan ilk nuamraya tuşladım.
Calıyordu calıyordu ama acan yoktu.
Tekrar bastım bu sefer actı.Efendim adın. Dedi. Bu jungkooktu onun sesiydi.
Jun jungk-kook. Dedim kesik kesik cıkan sesimle.
Adın ne oldu? Sen iyi misin? Dedi endişelenmiş gibi olan ses tonuyla.
Jungkook. Diyebildim sadece.
Gözlerimin kararmasıyla kendimi karanlığa teslim ettim.
Gözlerimi yavaş yavaş actığımda. Beyaz bir tavanla karşılaştım. Etrafıma baktığımda. Jungkook karşımda gözleri ağlamaktan şişmiş bir şekilde duruyordu.
Su. Dedim jungkooka bakarak.
Adın uyanmışsın. İyi misin?
İyim jungkook. Bana su verebilir misin?
Su su tabi.
Suyu içtikten sonra. Hicbir şey demeden kafamı tavana dikip bir şeyler düşünmeye başladım. Cünkü şuanda Jungkookla konuşmak istemiyordum. Konuşırsam kessinlikle kendimi tutamazdım ve ağlardım.
Adın benimle konuşmayacak mısın? Dedi.
Jungkook beni biraz rahat bırakır mısın? Konuşmak istemiyorum.
Özür dilerim adın.
Jungkook dediğim anda iceriye doktor girdi.
Adın hanım iyi misiniz? Umarım ağrınız yoktur.
Teşekkür ederim doktor bey. Ağrım yokta ben ne zaman buradan cıkacağım.
Siz bu akşamda misafirimizsiniz adın hanım.
Bir dakika ben kac gündür buradayım.
Üc gündür. Ve bu akşamda bizim misafirimizsiniz. Yarın taburcu olabilirsiniz. Gecmiş olsun. İyi günler.
Sağolun. Dedim.
Artık bugün taburcu olucağım. Evime gideceğim. Burası beni cok mutsuz ediyor.
Jungkookun yardımıyla eve vardık. Arabadan inmem için jungkook kapıyı actı. Ve beni kucağına aldı.
Gerek yoktu ben kendim giderdim.
Olmaz. Sen yorgunsundur. Hem bir de yeni hastaneden cıktın. Yaralısın. Yürüyemezsin.
Hicbir şey de medim. Ve eve gectik. Salona koltuğa bıraktı beni.
Ayağa kalkıp odama cıkmak için yol aldım.
Jungkook hemen ne oldu bir şey mi istiyorsun? Söyle ben getiririm.
Yok dedim. Sadece odama gitmek istiyorum dedim.
Odama cuktım yatağıma uzandım. Gözlerimi kapatıp uyumaya başladım.
Belime dolanan bir kol ve özür dilerim prensesim. Cok özür dilerim. Gibisinden sesler duyduğumda hicbir tepki vermedim. Biliyordum bu jungkooktu. Ve onu cok özlediğim için hicbir şey demeden öylece tekrar uyudum.
Sabah uyandığımda jungkook gala bana öylece sımsıkı sarılıyordu. Biraz kıpırdandım. Sonra o da uyandı. Yüzümü ona dödürdüğümde gözlerime bakıp
Özür dilerim dedi. Ben öyle demek istemedim. O gün sinirlerim bozulmuştu. Ve bende sana patladım. Seni cok üzdüğümü biliyorum. Dedi.
Biraz duraksadı. Eli dudağıma gitti. Bunun ben mi yaptım. Dedi.
Hicbir şey demedim. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı.
Şşş sakin ol tamam. Her şey için cok özür dilerim. Prensesim. Seni yalnız bırakmamalıydım. Beni affet. Brni affettin mi?
Sadece jungkooka biraz daha yaklaşıp
Beni bir daha bırakma. Dedim.
Asla dedi. Sonra dudaklarımı öptü.
Sonra bana sarıldı. Kulağıma fısıldadı.
Srnin gibi bir tane daha prensesim olmasını istiyorum. Senin gibi gülen. Senin gibi tatlı. Senin gibi yasemin kokan. Senin gibi yaramaz bir prensesim olmasını istiyorum. Dedi.Senin gibi yakışıklı bir prensimin olmasını istiyorum. Senin gibi bakan senin gibi gülen. Senin gibi huzur verici kokan bir prensim olsun istiyorum. Dedim.
Jungkook dudağıma yapışıp öpmeye başladı. Bende karşılık verince öpüşmemiz daha da şiddetlendi.
**********
2 yıl sonra
Şuanda bir tane erkek cocuğumuz oldu. Adı jung.... (Adı size kalmış bir şey. Siz ne olsun istiyorsunuz?)
Şimdi bahcede jungkook prensimle mac yapıyor. Bende cardakta oturmuş. Onları izliyorum. Ve yakında kücük bir prensesimiz olucak. 6 aylık hamileyim.
Mutlu mesut yaşıyoruz....
MUTLU SON...
CANIM UMARIM BEĞENMİŞSİNDİR.
ARKADAŞLAR UMARIM SİZ DE BEĞENMİŞSİNİZDİR....♥❤❤❤♥♥♥♥❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanfictionBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼