Bir arkadaşımız benden yazmamı istemişti. Kim olduğunu unuttum. O kendini biliyor. Cnm özür dilerim. İnşallah beğenirsin...😘😍.Umarım sizde beğenmişsinizdir.❤
🍁İyi okumalar😊♥❤
Hani her şey tamam bitti dersin, mükemmel bir hayata sahip olursun, ailenle mutlu,arkadaşlarınla mutlu bir yaşam sürdürürken aniden biri cıkagelir hayatını mahvetmeye yemin etmiş gibi seni yıkar ya,hani kücük bir cocuk gibi sevgini hergün yok etmeye meilli biri cıkarsa karşına işte o zaman hayatın sana sırtını dönmesine şahit olursun. İmtihan mı bilemessin yada kader mi bilemessin ama tek bildiğin şey gercekler gün yüzüne cıkarken gerceklerin yüzüne tokat misali carpmasına müsade etmek zorunda kaldığındır...
"Soo melek küpüm hadi da kalkta eve gidelim bak gec oldu. Annem merak etmiştir."
Soo ile okul cıkışı bir cafede sevgili Soomuzun erkek arkadaşı ile buluşmasını bekliyoruz. Ah bir gün kızın şu erkek sevgililerinin yüzünden başımız belaya girecek ama hadi hayırlısı."Aa bak geldiler"
"Geldiler derken. Ah Soo hani Joongyu tek başına gelecekti."
"Of ne var be kızım. Sevgililik nedir bilmiyorsun. Biraz hayatını yaşmaya bak. Hem Seyong bence cok yakışıklı bir erkek. Neyse hadi kalkta tokalaşalım"
"Of Soo off"
Dedim gelen cocuklarla tokalaştık. Evet yakışıklılar ama hepsi aynı işte kullanıp kullanıp bir cöpten farksız, kızları cöpe atıyorlar... Ne yapalım mecburuz. Soo için katlanıcağım.Tam tamına 2 saattir buradayız ve bu ikilinin vıcık vıcık ilişkilerinden miğdem alt üst oldu. Hele de Seyong denen yılışık pisliğin bana sulanmasından iğrenmeye başladım...
"Soo hadi kalk gidiyoruz. Seyong ve Joongyu size de teşekkür ederiz. Arkadaşımı bir daha rahatsız etmemeniz dileğiyle, bir dahaki sefere görüşmemek üzere bb."
"Ne diyon kızım sen. Sen kimsin ki bizi burada böyle bırakıp gitmeyi düşünüyorsun."
Salak,galiba adamın beyin hücreleri mi ölmüş. Yoksa anlama kabiletiyini mi yitirmiş. Bunları bilemem ama şuanda beni öldüresiye baktığı kessindi. Allahım kessin birazdan buradan cenazem cıkacak. En iyisi arkamıza bakmadan kacmak.
"Soo hazır mısın?" dedim. Soonun duyacağı kısık bir sesle.
"Sonuna kadar"
Salak işte sanki şaka mı yapıyorum. Neyse zaten ne oluyorsa başımıza bu manyak getiriyor...Arkamıza bakmadan tabana kuvvet koşmaya başladık.
"Allahım yardım et. Allahım yardım et. Allahım yardım et. Söz bir daha bu işlerle uğraşmayacağı." (Soo sonradan Lisa ile Müslüman olmuş diyelim.) Diyen Soonun haline gülemeden edemedim. Yani bu halde bile bu kız beni güldürüyor ya.Sonunda izimizi kaybettirmiştik. Telefonumun titremesi ile telefonuma baktım. 2 mesajım vardı. Acıp baktığımda biri anneme aitti bir diğeri ise gizli bir numaraya aitti.
Anneme baktığımda; Kızm gec oldu artık eve dönsen diyorum.
Anneme hemen geliyorum yazdıktan sonra, ikinci mesaja baktım.
Bir daha onlarla seni görmiyeyim kücüğüm. Canın acısın istemessin değil mi?
Bu kim şimdi. Bana ne be kimse kim delinin biri işte. Telefonumun tekrardan titremesi ile tekrar acıp baktım.
"Dalga gecmiyorum. Takmamazlıktan gelme."
Ne yani bu şimdi burada mı? Kim lan bu. Etrafıma bakmaya başladım."Kimsin manyak herif cık ortaya şerefsiz. Sen kimsinde bana mesaj yazıyorsuz. Ha kendini ne sanıyorsun pislik manyak herif" diye bağırmaya başaladığımda
"Kızım delirdin mi sen?" diyen Sooya bakmadan tekrar bağırmaya başladım.
"Lan şerefsiz cıksana karşıma naparsın ha naparsın manyak beyinsiz."
Telefonumun titremesi ile hemen telefonumu cebimden cıkarıp baktım.
"Hemen arkandayım kücüğüm bu söylediklerini sana bir bir yedireceğim."
Ne arkamda mı? Bir hışımla arkama dönüp baktığımda dona kaldım. Ne bu savaş mı var? Şuanda önümde en az 10 siyah araba duruyor. Birden ettrafımızı sarmaya başladılar. Allahım ne oluyor bunlar da kim?
Arabadan birinin inmesi ile gözlerimi ona yönlendirdim. Lan bu kim?
"Sana dedim kücüğüm. Sıra bana söylediklerini sana bir bir yedirmeye geldi."
Ben neden hicbir şey diyemiyorum. Neden karşılık veremiyorum. Yanıma baktığımda Soonun olmadığını gördüm. Etrafıma bakmaya başladığımda Soonun koşarak buradan uzaklaştığını gördüm.
"Soo" Dedim kısık bir sesle. Neden beni bir başıma bırakıp gitti. Lan bana değeri bu kadarmış ha. Peki bu adamalar neden onun peşinden koşmuyorlar. Normalde filmlerde onu bulup öldürürler. Ne oluyor lan neden tek sadece benim etrafımı sarmalamışlar.
"Alın kızı" diyen adama baktığımda o kişiydi. Bana kücüğüm diyen ve tehtit eden kişi.
"Durun kimsiniz. Burakın beni" diyemeden adam elindeki bezi burnuma götürmüştü. Narkoz olmalıydı herhalde.
Lan bu narkozu bulanın yedi sülalesini ben...
"Artık benimsin kücüğüm sadece benim. Beni cok iyi tanıyacaksın. Uğraşmayacaktın benimle" son duyduğum şey buydu.
Buda benim Mafya kocam Jeon Jungkook olsun. Jungkooka bugüne kadar cok hakaret ettim. Biası jungkook olanlar ; Özür dilerim. Jungkook senden de özür.diliyorum.
Umarım Mafya kocam jjk'nin ilk bölümünü beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
Fiksi PenggemarBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼