Off off şimdi ne yapacağım. Nasıl yüzüne bakıcağım. Şimdi nasıl davranacağımı bilemiyorum.
Kessin şimdi dışarı cıkalım şunu bunu yapalım der. Ya yakalanırsak diye canımdan can gidiyor. Yaa ne yapıcağım ben.
(Kapı tıklanma sesi)
-Efendim.
-Hwa hadi da seni aşağıda bekliyoruz. Sana süprizimiz var.
-Ne süpriz mi? Tamam hemen geliyorum.
Aha süpriz tam benlik acaba süpriz dedikleri şey ne? Hemen hazırlanmalıyım.
Oh bitti şükür ya.
Odadan cıkıp merdivenlerden inip salona doğru yol aldım. Herkes aşağıdaydı. Hepsi de fısır fısır konuşuyordu. Ne oluyor ya burada bunlar ne iş ceviriyor.
-Huway!
-E efenedim canım.
-Ne oluyor burada ne fısır fısır konuşuyorsunuz? Bana da söyleyin. Hemmen.
-Ya aşkım y-yok bir şey. Yani şey yani nereye gideceğimize karar veriyorduk.
-Emin misin Tae? Hem beni aldat hem de şuan burada bana söyleyeceğiniz şeyi bir yerlerinizi kıvırarak lafları düzgün söyleyemeden kekeleyerek söylüyorsunuz!
-Ne aldatması sen ne diyorsun Hwa?
Ben aldatmak mı dedim. Kahretsin kendisinin bana söylemesini beklerken ben kendim ağzımdan kacırdım.Mağdem her şey ortaya cıktı bizde bu oynanan oyunu bitirelim. Şimdi bittin sen Tae. Sinirlerimi alt üst ettin.
-Evet Tae. (Ağlayarak.) Dün akşam hangi kızla yattığını anlat bana. Onu altında nasıl inlettiğini anlat. Onula birlikte olurken nasıl inlediğini anlat. Onu benden ne kadar cok sevdiğini anlat. Beni nasıl kandırdığını nasıl incittiğini anlat. Bana hepsini anlat TAE (Son cümle bağırarak söylemek.)
-A-Aşkım.
-BANA AŞKIM DEME ŞEREFSİZ.
-Dinle. Bak seni ne kadar cok sevdiğimi biliyorsun. Yapmam ben bö-
-SUS TAE SUS. YETER SENİ DİNLEMEK İSTMİYORUM. BÖYLE BİR ŞEY YAPMAZMIŞSIN. DÜN GÖRDÜKLERİM,GÖZLERİMİN gördükleri yakan mı ? Sana mı inanayım yoksa gözlerimin gördüklerine mi?
-Hwa yapma bak pişman olucaksın bu dediklerinden dolayı. Dedi Ling Ling.
-Tamam. Ben gidiyorum. Sizde onu dinlemeye ona inanmaya devam edin.
-Hwa di-. Tae sözünü bitiremeden ben arkamı dönüp evden cıktım.
Allahım ben ne yapacağım. Lütfen bana yardım et. Tae nasıl bu kadar vurdum duymaz biri olmuş.
Evden baya uzaklaşmıştım. Bir parkta bulunan bir bankta oturup. Düşünmeye başladım.
Ne yapsam onu unutmak icin. Ne kadar ondan uzak durursam o kadar iyi olucak bizim için. Hic kimsenin bilmediği bir yere gitmem lazım. Onlardan uzak koreden uzak bir yer.
Tabi ya TÜRKİYE var. Memleketimi de özlemiştim. Gidiyim de biraz hasret gideriyim. Ben kime yalan söylüyorum ki ya. Uzaklaşmam lazım buradan. Taeden uzağa gitmek için.
Hemen telefonumu cıkarıp Türkiyeye gitmek için en uygun gün hangisi ise onu satın alıp gitmek icin bilet aramaya başladım.
Hıh buldum şimdi. Yarın mı neden bu kadar erken ya. Neyse gitmem lazım ki bu yaşadıklarımı unutmak için.
Hemen kalkıp eve gitim. Evden saat8:23 te ayrılmıştım şuan ise saat11:31 olmuş.
Kızlar evde yoltular. Galiba beni aramaya gitmişler.Hemen odama cıkıp bavulumu hazırlamaya başladım.
Şimdi hazırım. Hemen evden cıkıp bir otele gittim. Yarın saat 5:00 da ucağım kalkıcak.
İşlemleri hallettikten sonra odama gidip yatağıma uzanıp düşünmeye başladım.Sonra hemen cekemceyi acıp defter kalem alıp Taeye son yazılarımı yazmaya başladım.
Tae affet beni seni bırakıp gideceğim ama sana inanamıyorum. Senin böyle bir şey yapacağın aklımın ucundan bile gecmedi. Gecmezdi de ama o olanlar canımı yakıyor. Gururuma yediremiyorum. Sensiz gecen her gecem bana zulümdü ama artık bitsin istiyorum. Senin aşkından yalpalanmaktan kurtulmak istiyorum. Yıprandum ruhum yoruldu sen artık benim hayatımda olmamalısın. Senin için de benim içinde en doğru olanı yapıyorum. Kim bilir belki yıllar sonra tekrar seni görmeye gelirim. Belki orada hayatımı kurup geri gelmem. Ama kalbimin bir yerlerinde hep senin bir parcan olucak. Son olarak kızlar beni affedin ama benim gitmem lazım beni affedin.Tae Seni Seviyorum.
Hoşcakal.
Seni cok seven Fanın Dünya....HWA YOUNG...
Arkadaşlar
HWA BİR MÜSLÜMAN.
BU YÜZDEN İNŞALLAH, ALLAH VS. KELİMELERİ KULLANIYOR.LÜTFEN BÖLÜMLERİ İYİCE OKUYARAK YORUM YAPIN...
@crybabyarmyblink🙂❤
BÖLÜM PEK MÜKEMMEL OLDU DENİLMEZ. ÖZÜR DİLERİM.❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanficBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼