Jung Hoseok İle kavga (zoraki) 26*

304 13 7
                                    

İyi okumalar ❤️🖤

Bu sefer her şey güzel olucak bu sefer başaracağım diye diye ömürden ömür gidiyor. Kimseyi değiştiremezsin karşıdakinde değişme isteği yoksa...

Kadın sabahı zor etmişti. Bir an önce cocuğun kavuşmak istiyordu.
Sabah 6 olamdan kadın uyanmıştı.
Hic durmadan kocasını uyandırmaya başladı.

"Hoseok?"
Adamdan ses gelmiyordu.
Kadın tekrar seslendi. Bu sefer kolundan dürterek.
"Hoseok uyan hadi."
Adam bu dürtüden sonra yarı baygın gözleriyle karşısındaki mutluluktan gözlerinin içinin patladığı kadınına baktı.
" Çok sabursızsın be güzelim. Ama insna kocasını böyle mi uyandırır?" dedi adma gülümseyerek.

"Hala kocam olduğunu mu düşünüyorsun?" dedi kadın düşünmeden söylediklerinin bedelini olucağını bilmeden söyledi.

Adam bu sözleri duyunca yüzündeki gülümseme soldu, kaşları çatıldı.

" Ne dedin sen?"
" Bir şey demedim ki" dedi kadın Hoseok'a yanaşarak. Onu bu cümleleri yanlış duyduğuna ikna etmek için yanağından öptü. Belli dedi belki acımasızlığı tutmazdı.

"KADIN SANA NE DEDİN DEDİM" dedi adam bağırarak.
Kadın o korkuyla Hoseok'tan hızla uzaklaştı..
Bütün bedeni titremeye başladı.

"Bir... Bir şey demedim Hoseok" dedi kadın gözyaşları içinde.

" Lan ağlama karşımda. Demek ben senin kocan değilim öyle mi? Kim o zaman lan senin kocan? O adam mı senin kocan. Seni becerdi diye kocna mı oldu? Ondan çocuğun var diye kocan mı oldu lan?"
Bu sözler fazlasıyla ağırdı. Hem de çok fazla. Bu onca şey yaşamış bir kadına çok ağırdı. Böyle bir şey söylenmemeli. Söyleyenin de vicdanı yoktur...

" Ne..?" dedi sadece kadın.

" Mağdem öyle benle de yatki benden çocuğun olsun ki kocan olduğumu hatırla kadın. O adam senin kocan mı ben mi senin kocanın şimdi anlıyacaksın." dedi adam kadının kolundan tutup yatağa sırt üstü set bir şekilde yatırarak.

"Hoseok dur. Dur lütfen. Ben öyle demedim. Yapma bunu bana Hoseok. Yapma dayanamam. Yapma ölürüm ben."

" Ölmezsin adın. Sen ölemezsin." dedi adam kadının üstünü çıkartarak. Pardon bir nevi yırtarak...

"Hoseok yapma. Yalvarırım yapma." dedi kadın bağıra bağıra ağlayarak.

" KES LAN!" dedi adam kadına tokat atarak. Kadın tokatı etkisiyle şok etkisinde kaldı.

" Sen hala anlamadın mı? Ben ne istersem o olur. Sen kimi kocan görüyormuşum şimdi gösterecem sana. "

" Benim kocam sen değilsin. Bunu asla unutma. Beni seven adam sen değilsin benim sevdiğim adam da sen değilsin."
Kadın artık son noktayı koydu.

" Şimdi görüceksin sen. " dedi adam kadının kıyafetlerini tek terk yırtarak çıkararak. Kendi kıyafetlerini de cıkardı.
Ve sıra kendi tabiriyle kocası olduğunu kanıtlamak için kadınına sahip olma konusu..

Adam işini yaparken kadının tek yaptığı ağlayarak bir şeyler söylemesi.

" Bu sabah büyük mutlulukla açtım gözlerimi. Uzun zaman sonra ilk kez senin beni sevdiğine inandım. Çocuğuma kavuşma sevinciyle. Ama anladım ki ne sen by huyundan vazgeçersin ne de ben bu inadımdan. Sen her gün istediğin olsun isteyeceksin bense kendi istediğimi yapıcam.  Bu saatten sonra çocuğu getirsene burda durmam. Şimdi de diyorum her zamanda diyeceğim. Burdan, senden kurtulmak için her şeyi yapıcağım." Dedi.

Adamın söylediği tek şey " sen benden gidemezsin. " 

Kadın duramazdı burda. O çocuğunu da alıp gidicekti buralardan.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin