*KİM TAEHYUNG İLE HAYAL ET*

10.3K 93 63
                                    

***Bu hikâyede iki ünlü arkadaşımızın tesadüfü nefret aşkları anlatılacaktır.
Bu karekterlerin meslekleri ve yaşam hikayeleri kısaca alt kısımda anlatılıyor.

-Kim Taehuyung (kısaca tae):Bts üyesinden 22 yaşında olan genc yakışıklı şarkıcısıdır. Daha öncelerinde "HWARANG" adlı bir filmde oynamışlığı olmuş.Şimdilerde dünyaca tanınmış bir kişidir.

-Hwa young (kısacası Hwa): Gercek ismi "Dünya" olan arkadaşımızın sonralarında ismini Hwa olarak değiştirmek istemesi sonucu her şey başalar. Türkiyeden oyunculuk bölümünü bitirmiş . mesleğini korede yapmak isteyen güzel bir kız arkadaşımız.Lisse dönemlerinde arkadaşları tarafından alay konusu olmuş . nedeni ise birgün Bts üyelerinden tae ile evleneceğim ve ünlü bir oyuncu olacağım demesiyle alay konusu olmuştur.Şimdilerde Kore ülkesinde Seoul (seul) şehrinde , kücük ama tatlı bir evde yaşayan Hwa şimdiye kadar üc filmde başrol oyuncusu olarak oynamış ve dünyada tanınmış bir arkadaşımızdır.

***Bu iki güzel arkadaşımızın aşk hikâyeleri anlatılıcak.kısacası tae şarkıcı , hwa ise oyuncu bu ikilinin arasındaki aşk nasıl olucak hep beraber bakalım.
.
.
.
.
"Hwadan kesitler"

Şimdilerde beni kim görse hwa hwa diye bağırıp yanıma gelipte bir foto cekinebilir miyiz demeleri ne kadar da beni cok mutlu etsede bazen bir kac anti fanlar yüzünden morelim o gün hicte yerinde olmaz , kendi kendimi üzüyorum . Ne kadar da zengin olsamda ne yıllardır aradığım aşkıma ulaşabiliyorum ne de ailemle görüşebiliyordum.Koreye geleli tam beş yıl olmuş , ve ben hala ailemle bir kere bile yüz yüze gelemedim. Onları o kadar özlemişim ki her gece göz cukurlarım göz yaşlarımla dolup serbestce akmaktadır . Bazen kendi kendime ben acaba ne zman bu göz yaşlarım gibi özgürce hayattan akıp gidicem diye düşünürüm. Olmayacak bir aşka tutulmuşum imkansız şeyleri gercekleştirmekte ne kadar yakın olsam da bir türlü aradığım aşkıma ulaşamıyorum.
Yine bu düşünceler arasında arabamla trafiğe takılı kalmış bir şekilde beklediğimde kendi kendime konuşmak her zaman bana huzur vermiştir.

Trafiğin ilerlemesini beklerken yan camda siyah filmlerle kaplı bir cipin yanımda olduğunu fark ettim. Siz şimdi e ne var bunda diyorsunuz ama cipin penceresinin yavaş yavaş aralandığını ve kafasını pencereden dışarı cıkarıp derin bir nefes alıp veren Sugayı fark ettim. İşte bunu fark ettim. O kadar tatlıydı ki bakmaya doyamassın. O derece yakışıklı ve karizmatikti. Sugayla göz göze gelemle bana gülümsemesi bir oldu. Galiba beni tanımış olmalı ki bana gülümsedi. Arkadan Sugayı dürtükleyen Taeyi görmemle gözlerimin dolması bir oldu. Onu ücüncü kezdir canlı canlı görüyorum . Bu da benim kalbimin hızlanmasına sebep olmuştur.
İlk görüşümde yine tesadüfi olarak bir lokanta da karşılaştık ama galiba beni tanımamıştı. İkinci karşılaşmamızda ise Yine bir ödül gecesinde ikimizinde ödül almasında gercekleşmişti. Şu anda ise birbirimizin arasında sadece iki üc metrelik aralık vardı .
Acaba şu anda beni tanıyor mu? Yoksa lokantada yaşadığımız tatsız tartışma sonucunda benden nefret mi ediyor . ? Bu nasıl bir ikilem Allahım . Yine kafamı kurcalayan ve kemiren bu düşüncelerden sıyırmama yardımcı olan arkamada calan sayısızca korna sesi nedeniyle kendime gelmiştim.Kenarıma baktığımda Bts Aracı yoktu. Yüzüm biraz düşmüş olsada benim onları tekrar görme şansına sahip olamam bile müthiş bir mutluluk vermişti bana. Trafikten sıyrılıp evime vardığımda cok yorgundum ve kendimi direk yatağa attım. Suganın beni tanıyım gülümsemesi taenin beni tanıyıp yüzünü asması cok değişikti. Ya sadece kücük bir tartışma yaşanmıştı aramızda neden bu kadar büyütüp benden nefret ediyor ki.

~Past experience~

Hwa;yine miğdem guruldamaya başladı . hadi hemen karşıdaki lokantaya gidelim.
Huway; Haklısın benimde karnım zil calıyor hadi gidelim.

×××××××××

Huway;Garson bey bakar mısınız?

Garson; Buyrun efendim ne istersiniz.?.... Hwa Hwa siz Hwasınız bir foto cekinebilir miyiz lütfen?.

Hwa; Tabi . Ama biz biraz açız yemek yedikten sonra mutlaka cekinelim olur mu ? Hadi şimdi sparişlerimizi al sonra cekiniriz.

Garaon; Tamam efendim . sizler ne istersiniz?

Sparişleri verdikten bir 5 dakika sonra sprişlerimiz gelmişti yemeklerimizi yedik ve hesabıda ödedikten sonra tam toparlanıp gidicekken garsonun sesini duydum .

Garson; Hwa hanım benimle foto cekinmeyecek misiniz.?

Hwa; Özür dilerim. Tabi gel cekinelim.

Tam foto cektik bitti gidecekken kapıdan taenin geldiğini fark ettim . O kadar heycanlandım ki elim ayağım birbirine girmişti. Tam yanımızdan gecicekken elim yanlışlıkla yanımdan gecen garsonun elindeki tepsiye deyince taenin üzerine meyve suyunun dökülmesine sebebi olmuş oldum.

Bir an kafasını t-shirt den kaldırıp bana bakınca bir ana tırsttım. Baya sinirlenmiş olucak ki bana bağırmasından anlamış oldum . Bunu gören garson şok bir şekilde izliyordu.

Tae; Seni dikkatsiz şey. Eline koluna sahip cıkamıyor musun? Yanından geceni bile göremiyorsun.

Garaon;Efendim. Kusura bakmayın Hwa hanımın bir sucu yok . hepsi benim yüzümden oldu .

Tae; Tamam sorun değil.Geldi gecti sorun olmaz.

Hwa; Sorun olmadıysa neden bana bu kadar bağırdınız. Madem gelmiş gecmişse neden sorun olmaz dediniz. Ne gerek vardı buna.

Tae; Pardonda siz neden üzerinize alındınız . ben size demedim. Hem siz kimsinizki ben size sorun olmaz diyeyim.

Hwa; Galiba sizde fazlasıyla ego tavan bay "KİM TAEHUYUNG" .Siz Kendinizi beğenmiş züppenin tekiymişsiniz. Üyler size nasıl katlanıyor bu tartışılacak bir konu olamlı galiba.

Tae; Demek beni tanıyorsun. Üylerin bana katlanacağını gerektirecek bir konu yok , onlar beni böyle seviyorlar.Şimdi size bu değerli vaktimi harcayamam.Çekilin önümden hanımefendi.

Hwa;Buyrun egosu tavan olan kendini beğenmiş züppe beyfendi.

Böyle kücük bir tartışmaızın ardından Tae bana bakarak sinir edici bir gülüş atarak yanımızda uzaklaşıp başka masaya oturdu.yanindaki kişinin yüzünde maske olduğu için tanıyamadım. Ben ve Huway da lokantadan cıktık. Tabi biraz sinirlenmiştim ama sonucta onu bu kadar cok yakından görmüştüm.Buda beni azda olsa mutlu ediyor.

~~~~~~~~~

NOW THE TİME TO RETURN.

Bugün baya yorulmuşum ya. Zaten bu bir aydır hic bir film teklifini kabul etmedim. Biraz kafa dinledikten sonra tekrar işime geri dönüceğim diye düşünmüştüm. Galiba bu kadar dinlenmek yeter dedim ve gelen ilk iş teklifini değerlendirmeyi düşünüyorum. Böyle düşündükten sonra kendimi uykunun kollarına telim edecek şekilde gözlerimi yumup uykuya teslim oldum.........

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin