Pantolumun arka cebinde titreşen telefonumun zangır zangır calıp titrediğini hissedince bakma gereksinimini duyup elime aldım. Baktığımda bu arayan rehberimde kayıtlı olmayan bir numaraydı.
Actığımda hic bir ses cıkarmıyordu.
Alo dedim yine ses yoktu.
Kimsinz ses verin. Eğer sesinizi cıkarmassanız telefonu kapatacağım. Yine ses yoktu.
Telefonu kapatıp odaya ilerledim.
Odaya girdiğimde kızlar da gelmişlerdi.
Hoşgeldiniz kızlar hic gelmeyeceksiniz sandım. Dedim.
Hoşbulduk Hayat. Dedi Liya.
Hem söyle bakalım sen neden öyle kalkıp gittin. Dedi Aşkın.
Hic sinirim bozulmuştu o yüzden. Ah yine kızardım kessin.
Sen neden öyle kızardın söyle bakalım. Dedi Aşkın.
Telefonum yine caldı. Elime aldım. Bu mesaj zil sesiymiş. Mesaja baktığımda o numaradan grlen bir mesajdı.
Saat 21:30 da ********* tepesine gel.
Gelmememzlik yapma. Ve kimseyi getirme. Gelmessen sonuclarına katlanırsın. Diye bir mesaj atmıştı.Kim ki bu ya. Benimle ne işi olur. Benden ne istiyor.
Hayat dedi Heunji.
He efendim dedim. Hicbir şey anlamamış gibi.
Kızım iki dakikadır sana sesleniyorum. Ne oldu bir şeyin mi var? Dedi.
Yok yok neyse kızlar benim hazırlanıp cıkmam lazım. Biraz işim var da. Dedim. Gülümseyerek.
Tamam sen git. Dedi Heunji.
Üzerime beyaz bir elbise giyip. Saclarımı hafif dalgalı bir de hafif bir makyaj yapıp gittim.son olarak beyaz bir spor ayakkabı giyip arabama binip bana tarif ettiği tepeye gittim.
Neden bu kadar gec saatte orada olmamı istedi ki? Ne yapacağım bu karanlık tepede. Hic kimsede yok. Öldürseler ana 2 yıl sonra cesedimi bulurlar. Allahım yarrdım et bana.
Tepeye gelmiş bir şekilde bekliyorum. Arkamda kadın erkek karışık sesler geliyır. Korkumdan arkamada bakamıyorum. Sonra havada patlayan havai fişekler,üzerimde yağan gül yaprakalrı, konfetiler derken arkama döndüm. E bu bizim grup. E bu da Bts grubu da burada başkaları da var bunlar kim ki. Ne oluyor burada. Hepsinin elinde parlak renkte renkli renkli yanan ışıklı harfler var. Harflere baktığımda HAYAT SEVGİLİM OLUR MUSUN ? Diye pankartlar var. Üzerime düşen beyaz bir ışıkla her taraf kapkaranlık sadece ortada olan bir ışık var o da benim üzerime düşmüş. Bir ışıkta karşıda gelen Suga'nın üzerinde. Suga tam karşımda durdu ışığımız bir oldu. Ve Suga önümde diz cöktü elindeki gülü bana uzattı ve
Bu ışık gibi hayatımın geri kalanında benimle bir olur musun? Dedi gözlerime bakarak.
Gözlerimden birer ikişer yaşlar döküldü. Ve evet olurum Suga olurum.
Suga ayağa kalkıp beni kucağına aldı ve dönmeye başladı. Ben hem ağlıyorum hem de gülüyorum.
Seni Seviyorum Hayat Seni Cok Seviyorum. Dedi gülümseyerek.
Ben de Seni Cok Seviyorum Suga. Hem de Cok Seviyorum. Dedim boynuna sarılıp gülümseyerek.
Mutlu Son
Canım Umarım Beğenmişsindir.❤♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
Fiksi PenggemarBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼