Ben ne günah işledim de bu benim başıma geliyor.
Dün gece olanlar aklımdan çıkmıyor. Ceza saydığı şey canımı yaka yaka bedenime sahip olmak mi? Bu hangi kitapta yazıyor. Ben bunu haketmedim. Onu asla affetmeyecegim. Geceden beri uyuyamıyorum. İşini hallettikten sonra çekip gitmesi beni bir nebze rahatlattı. Onu görmek istemiyorum. Ondan ölesiye nefret ediyorum. Sabaha kadar bedenime sahip olurken yaşattığı acıyı, bütün hayatımı nasıl mahvettiğini düşündüm.
-ALLAH BELANI VERSİN. ALLAH BELANI VERSİN. SENDEN NEFRET EDIYORUM.
Kendime engel olamıyorum. Sinir bedenimi sarmış gözüm hicbir şeyi görmüyor.
-CIKAR BEN BURDAN ALLAH'IN BELASI. EVİME gitmek is...istiyorum.
Kapıya o kadar sert vuruyordum ki elimin yıpranması ve yavaş yavaş kanların akması canımın ne kadar yandığını belli ediyordu. Sesim kısılana kadar bağırdım. Duymuyor beni. Benim burdan kurtulmam lazım.
Aradan bilmiyorum kaç saat geçti ben yatağın üstünde oturmuş planlar yapıyorum. Bugün burdan kurtulacaktım.
Sadece onun gelmesini bekliyorum.
Bu dusuncelerimin ardından 5-10 dakika geçmesinin ardından kapının kilit sesi duyuldu. Geldi işte. Kapı yavaş yavaş açıldığında içeriye onun girmesini bekledim. Makyaj masasının üzerinde duran vazoyu daha önce yanı başımdaki komidine bıraktım. Plânını yapmaya hazırdım.-Nasılsın? Umarim dünki cezadan sonra ayni hatayi yapip kacmazsin. Aksi taktirde aynisini yapmaktan zevk duyacagim.
-Senden nefret ediyorum.
-Kes sesini.
Elindeki poşetleri karşımdaki koltuğa burmamak için arkasını döndüğü vakit komidinin üstündeki vazoyu kaptigim gibi kafasına indirdim. Dakikasında yere yığıldı.-Geber .
Ekinimi hızlıca ceplerini karıştırıp kapının anahtarini aradım. Bugün vakit hiç zaman kaybetmeden kapıya doğru koştum.
Korumalara görünmeden hızlıca çıkmama lazım. O uyanmadan burdan kaybolmam lazım.Ilk başta merdivenleri inmek için etrafı inceledim. Evde kimsenin olmadığına emin olduktan sonra yavaş yavaş basamaklardan indim.
Kapının kulpunu indirmek için elimi attım. Aşağı indirirken açılmadığını fark ettim. Sanırım kilitlemiş psikopat.
Neyse bahçeye çıkan bir kapı daha var. Mutfağa doğru yavaş adımlarla ilerledim. Mutfağın tam karşisinda bulunan ağaç burdan kurtulmama yardımcı olacaktı buna eminim.Bahçe kapısına doğru ilerledim. Hızlı olmam gerekiyordu.
Kapıyı açmamla ağaca tırmanmam bir oldu. Hızlı hızlı hareket edip bahçe duvarından aşağı atladım. Ayağım biraz incinmiş olsa da buna katlanabilirdim. Hemen kendimi toparlayıp ormana doğru kostüm. Anayola ulaşmam gerekiyor. Hava kararmdan ormandan çıkmam gerekiyor. Hızlı hızlı ilerlemeye başlarken iki el silah sesi duydum. Bu manyak sanırım uyanmış. Daha hızlı olmam gerekiyor. Burdan lazım.-Lisaaa benden kaçamazsın!
Seni bulursam çok fena olacak.Allah'ım bana yardın et. Nolur Allah'ım.
Bu psikopattın eline düşmek istemiyorum.-Dur lan orda!
Işte tam arkamda. Bu bana nasıl yetisti.
Hayır duramam yoksa bu sefer kesinlikle beni öldürür. Daha ağır bir ceza veriri. Hayır buna katlanamam.-Lan sana dur diyorum. Elimden kurtulamazsın.
-Nolur bana bir şey yapma.
-Onu evde düşünceniz. dur orda .
-Ta...tamam. Tamam durudayım ama bana bir şey yapma.
-Yanıma gel.
-Ta...Ta...tamam.Işte kendi ölümümü kendim verdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanfictionBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼