Sabaha uyanmamla başımda duran iki cadıyı görmemle hemen bağırmaya başladım.
-Kızlar siz cıldırdınız mı?
-Hayııır . kızım bu saate kadar uyunur mu?
-Saat kac ki?
-11:23
-eee ne var bunda şuanda tatilimin tatını cıkarıyorum. Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz.
-tatlım hatırlatırsam bugün saat 12 de cekimler var.
Ben Huwa ile Lingin gözüne bakarken birden bire cığlığı bastım. Huwa ile Ling bir iki geriye sendelerken ben hemen kalkım dolabın içinden kıyafet cıkardım.
Altıma siyah bir sort üstüme sıfır kolku bir t-shirt hazırladım. Direk kendimi banyoya attım banyoda hic oyalanmadan cıktım.
Sectiğim kıyafetlerimi giydim. Huwa ile Ling te giyinik bir şekilde beni bekliyorlardı.
-Hadi Hwa acele et gec kalıcağız.
-Tamam tamam geldim.
Saclarımı at kuyruğu yapıp hafifte makyaj yaparak merdivenlerden ikişer ikişer atlayarak indim. Hemen sephadan anahtarlarımı ve cantamı alıp Huwa Ve Lingi dışarıya itekkeyerek dışarı cıktık.
İkisi benim bu hallerime gülerken bende arabamla cekimlerin olacağı yere doğru yol aldım.
Tam zamanında varmıştım.
-Evet geldik kızlar hadi inin.
-tamam.
Birlikte aşağıya filmin ilk cekileceği yere doğru yol aldık.
-kızlar hadi yönetmenin yanına gidelim.
-hadi
-Hııımmm demek geldiniz cici kızlar.
Yönetmenin bize cici kızlar demesi biraz sinirimi bozsada takmamaya calıştım.
-Hadi kzılar sizi iceri alalım. Birazdan baştolde oynayacak olan erkek oyuncuda gelir.
Biz içeri gecip kıyafetşerimizi giyinirken ling lingte bize iltifatlar yapıyordu.
Makyaj sac kıyafet derken her şey tamamdı . Başrolde oynayacak erkek oyuncuda gelmişti.
-cici kızlar hazırsanız cekimlere başlayacağız.
-tamam deyip dışarı cıktık.
Offff bu meteorda kim lan Allahım sana geliyorum. Diyen huwaya dönünce hemen susup gülümsedi.
Başrol oyuncusu yanımıza gelip
-demek sizinle bu filmde oynayacağız.
Ben Min hoo.Demek adı Min Hoo ha. Elini uzatmış bize bakıyor
-Bende Huwa. Dedi Gij arkadaşım.
-Bende Hwa dedim.
-Bende Ling Ling. Ama ben bu dizide rol almıyorum. Arkadaşlarımı ziyarete gelmişim.
El sıkışıp.
-tanıştığımıza memnun oldum kızlar.
-Demek tanıştınız ha cici kızlar.
- evet . tanıştık. Kızlar cok tatlılar.
-iyi anlaşmanıza sevindim. Hadi cekimlere başlıyalım.
Hrpimiz kafamızı evet anlamında sallayarak yönetmenle birlikte sahile geldik.
Burada Huwa kötü kadın ben iyi kadın ve Min hoo da iyi kadını seviyor . ama kötü kadın ayırmak icin elinden geleni yapıyor. Min hoo Mafya rolünde kötü ama aşık. Hwa annesi kücük yaşta kaybetmiş babasıyla birlikte kendi pastanelerini işleten iyi kadın. Huwa hwanın en yakın arkadaşı ama kıskanc arkadaşı rolünde.
1 yıl sonraa.....
Bir yıldır cekimler devam ediyordu. Bir aydır Bts askerden dönmüşlerdi.
Biz cekimlere devam ederken mola verdik. Yönrtmen bizi odasına cağırdı. Ben Huwa ve Min Hoo birlikte yönetmenin odasına gittik.
-Evet cocuklar şimdi sizi buraya niye topladığımızı merak ediyorsunızdur.
Lafı uzatmadan söyleyeceğim.Filme yeni bir arkadaşımız katılacak demiştim ya zamanı gelince söyliycektim. İşte o zaman geldi . Filme katılacak arkadaşınız Bts den.
Allahım sana geliyorummmm..
-Adı Kim Taehuyung. Tanımıyanınız yoktur. O da bu filme hwanın sevgilisi rolünü alıcak.
- N ne de de dediniz sssiz.
- Evet Hwa bunda şaşıracak bir şey yok.
-Tamam efendim.
- tamam o zaman birazdan Tae ve Btsin geri kalanı gelir buraya siz karavanlarınızda raz dinlenin.
Neden böyle olduğunu anlamdım. Ben ne güzel Taesiz yaşıyordum her ne kadar kakbimde olsada yüzünü görünce adını bile duyunca heycanlanıyorum.
Ya tekrardan o karşı hisleri bastıramassam ya yine eskisi gibi olursa buna kalbim dayanamaz.
-Hwa.üzme kendini bak olmadıysa olmaz. Sen güclü bir kızsın.
-Haklısın Huwa . tamam ben güclü durucam.
-Ha şöyle . hadi kalk birazdan gelirler cekimlere devam ediceğiz.
Huwa ile Birlikte sahil kenarında yürümeye cıktık. İkimizde oturup denizin dalgalırıyla mest olurken bu sesizliği bozan min hoo oldu.
-kızlar geldiler hadi gidelim.
-tamam.
Dedik ve Taenin bulunduğu yere doğru gittik. Taeyi görmemele gözlerim doldu Huwanın hayır yapma bak sen bana ne dedin güclü dur. Kafamı tamam anlamında salladım.
Tae ile göz göze geldik ben gözlerimi cekmeden onun gözlerine bakıyordum oda aynı şekilde bana bakıyordu.
Yanlarına vardık sonra tae beni tanımış olmalı ki
-Ah yine sen . İnşallah bu sefer iyi anlaşırız . dedi
-Benlik bir şey yok. İnşallah anlaşırız.
Bana gülüşünü sunduktan sonra diğer üyelerle tanıştık.
Sonra yönetemen
- Tae senle Hwa filmde sevgili rolünde oynayacaksınız. Bazı yerlerde yakınlaşma var ama öpüşme vesayri şeyler olmayacak.
-tamam .
-hadi başlayalım o zaman.
Hep birlikte filmin cekimlerine devam ettik.
O günden bu yana tam tamına 2 hafta gecmişti. Tae ile baya yakınlaştık. Cok iyi arkadaş olduk o benim bu duygularımdan habersiz sadece onu arkadaş olarak gördüğünü sanıyorum.
Bugün hep birlikte cekimlerin bitişi icin kutlama yapıcağız.
Bütün ekip ile birlikte bu akşam lokantaya gidicektik.Devam edecek....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanfictionBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼