İyi okumalar canlar ❤️
Bir erkek ne kadar iğrenc olabilir?
Sevgi sözcükleri kurup kadına hayal edemeyeceği kadar güzel Bi hayat hayal ettirip ardından o hayali yıktıran adam ne kadar sevebilirki.Davranışa dökülmeyen hicbir sevgi, sevgi değildir...
Tokatın etkisiyle yeniden yere düşmem onu tatmin etmemiş gibi saçıma asılıp bir kez daha aynısını yaptı. Bu sefer kalkacak gücü bulamadım kendimde. Yerde ölüden bağımsız serilmiştim onun dayaklarından.
Önüme dizini kırıp saçıma asılıp yüzüme bağırarak yine konuştu en acı sözleriyle.
"Sen hala benden gidebileceğini düşünüyor musun?""Senden bir gün gideceğim. Ya seni terk ederek ya da bu dünyada seni yalnız bırakarak. Ama elbet bir gün gideceğim. Dilerim ki ölümüm senin elinden olsun. Olsun ki vicdan azabından her gün biraz daha yıkılırsın. Umarım bir gün çok pişman olursun Hoseok. Beni bu hale soktuğun günleri hep hatırla. Sana defalarca şans verdim. Defalarca değişeceğine inandım. Ama bu sondu. Ölüm olsun da sen bir daha bu kalbe giremezsin. Allah ya belki bir gün yine seni sevebilecek bir sevgi verir ama o zaman da hep kırgın yaşayacaksın. "
Ben bunları söylerken o sadece sacımı daha cok sıkıyordu. Daha cok sinirleniyordu.
Aniden yüzme inen tokatla gözlerim karardı. Ardından karnıma yediğim darbelerle kendimden gectim. Ölmeyi diledim o an ama arkamda hala büyümemiş cocuğum ve annemin olması beni yıkıyordu.Yaşananların ardından ne kadar zaman gecti hicbir fikrim yoktu.
Ben daha yeni kendime geliyordum. Her yerim ağrıyordu. Kıpırdayamıyordum. Gözlerimi actığımds o odada cehennemimin odasında olduğumu idrak etmem gec olmadı.
Oda da kimsenin olmaması beni rahatlattı. Yatakta biraz dikleşmeye çalışmakla karnıma giren ağrıyla inlememe engel olamadım. O sırada odanın kapısı acıldı.
Kafamı kapıya cevirince onun geldiğini gördüm. Ve yine korku bedenimi sardı. Ya yine döverse beni ya yine kızarsa bağırırısa bana. O üzerime geldikce ben sanki ondan kacabilecekmişim gibi geriye gidiyordum. Her kacışım canımı daha cok yakıyordu."Nasılsın" dedi üzerime gelmeye devam ederek.
Bir şey diyemedim. Korkuyordum konuşursam yanlış bir şey söylersem yine döver diye korkuyordum." Benimle konuşmayacak mısın karıcım?"
Korkuyorum.. Çok fazla korkuyorum. Gözyaşlarım kendini yine serbest bıraktı.
Yatağa oturup benim kacışımı engelledi ellerini koluma koyarak.Karşısında tirtir titriyordum.
"Lütfen bana bir şey yapma. Ben kacmıyordum. Yerim rahat değildi sadece biraz doğrulamak istedim. Sen beni yanlış anladın gercekten."" Emin misin kacmadığına?"
Dedi yüzüme sinsice bakarak."Yemin ederim kacmıyordum. Cidden gitmiyordum. Her yerim ağrıyor gidemem ki ben." dedim korkuyla.
"Neren ağrıyor adın?"
Bana neden bunları soruyor. Yoksa yine mi vurucak."Hoseok lütfen vurma bana vallaha gitmitcektim."
"Adın sana neren ağrıyor dedim?" dedi kolumu sıkarak.
Sıkmasından acımla kolumu cektim."Yanağım, kolum ama en cok karnım ağrıyor Hoseok. Canımdan can gidiyor sanki. Saç köklerim ağrıyor. Başım çok ağrıyor." dedim hala titreyerek.
"Sözümden cıkarsan bu olur tabi. Bir daha sözümden cıkıcak mısın, benden gitmeyi düşünücek misin?"
Tabiki de gitmek istiyordum ama tek gercek var gidemeyecektim.
"Hayır" dedim ağlayarak.
"Güzel. Uzan şimdi sana ilac getireyim iç. Biraz dinlen hicbir şeyin kalmaz karıcığım." iğreniyorum artık.
"Tamam" deyip uzandım.
Bu nasıl bir vicdansızlık bu naısl bir iğrenclik. Kelimelerle anlatılamayacak kadar bir davranış sergiliyor. Ne yani şimdi tüm suc ben de mi?
Ben bu adamın elinde ölmezsem hic kemsinin yanında ölmem. Benim hayatım bu kadar ucuz mu. Bir kadının hayatı bu kadar ucuz mu?
Allah seni bildiği gibi yapsın Hoseok.Biraz uyursam iyi olacağımı düşünerek gözlerimi yumdum. Her uyuduğumda uyandığımda her şeyin bir rüya olmasını dileyerek kapatıyorsun gözlerimi. Her acışımda her şeyin gercek olması canımı daha çok yakıyordu.
Parasına güvenen herkesin Bi gün eşit tutulduğu bir yer vardır. Ben o yerde adaletin olduğuna inanıyorum.
Belki Bi erkek gücünün bu fani dünyada yeteceğini düşünüyor ama tek gerceği bu olmadığını bilmesi gerek.
Bi kadın asla erkeğin boyunduruğu altında yaşamamalı. Erkek kadına asla şiddet uygulayamaz. Kadın erkeğe kendini ezdirmemeli. Her şiddetin sonu ölümdür..."Adın?"
Adımın tekrarlanmalarını duyunca gözlerimi araladım.
Karşımda o vardı. Görmeye artık tahammül edemiyorum.
Bana bugüne kadar ettiği eziyetlere bu kadar boyun yediğime çok pişmanım. O ilk attığı tokattan sonra gitmem gerekirken nasıl bu kadar katlandığı düşünemiyorum. Seven sevdiğine kıyamaz." Efendim" dedim bitkin ses tonuyla. Yorgundum. Fazlasıyla yorgundum.
" Al şu ilacları iç. Kendine gel"
İçmeyceğim. Senden hicbir şey istemiyorum.. Emin ol şu an ne diyeceğin zerre umurumda değil. Döveceksen döv ama bana asla yardımın dokunmasın. Asla benim için bir şeyler yapma." Ne diyorsun kadın sen? Sen uslanmdın mı o dayaktan sonra?"
" Marifetmiş gibi de konuşuyorsun, iğrençsin. Son kez söylüyorum. Benim için hicbir şey yapma. Senin elinden gelen hicbir şeyi kabul etmiyorum."
" Lan kadın kes sesini. Senin için yaptığımı kim söyledi? Karnındaki cocuğum için seninle ilgileniyorum. "
"Ne?" dedim söylediklerini idrak etmeye calışarak. Ne diyor bu adam ne cocuğu ne diyor bu? Olmaz. Ben ondan hamile kalamam.
"Duydun. Artık benim cocuğu mı yaşıyorsun karnında. Bundan sonra çok dikkatli olucaksın. Tek Bi hatanda yine affetmem. Ama bu sefer daha farklı yöntemlerle terbiye ederim seni.."
"Ne diyorsun sen. Ne terbiyesi sen kimsin bana terbiyeden bahsediyorsun. Bu cocuğu istemiyoeum. Senden gelen hicbir şeyi istemiyorum. İğrenc bir insansın. Sana asla bu cocuğu vermeyeceğim."
Bir anda elindeki bardağı yere atıp sacına asılmasıyla dilim tutuldu.
" Ne diyorsun sen kadın. Fahişeliğin yetmedi bir de çocuğumu da mı vermeyeceksin? Seni öldürürüm. Yeminim olsun ki seni gebertirim. Bu cocuk doğduğu gibi de bu evden gidiceksin. "
" Fahişe mi?" dedim ona bakararak. Beni Fahişe olarak mı görüyordu.
"Ne o ne cabuk unuttun o adamın altına yatarak?"
Nutkum tutulmuştu. Hoseok tüm gercekleri bilmesine rağmen nasıl böyle der bana. Ne diyeceğimi unutmuş şekilde onun gözlerine bakıyordum. Şu an ölmeyi diledim. Bunları duymak cok canımı yaktı.
" Bu çocuğu doğurduğum gün senden gideceğim. Asla karşıma cıkma bir daha. O çocukta benim cocuğum olmayacak. Bir daha adımı ağzına alma o zaman." dedim gözlerinin derinlerine bakarak. Ya bırakmazsam ya Red ederse bu söylediklerimi.
"Çocuğumu doğurduktan sonra ne halin varsa görürsün. "deyip yataktan kalkıp odayı terk etti.
Burdan kurtulmam bu çocuk sayesinde olucak. Burdan kurtulmanın sevinciyle bu sefer gözyaşlarım mutluluktan aktı.
Özgür olucaktım sonunda...Yb çok gec geldi farkındayım. Elimden geldiğince yb erken atıyorum canlar. Umarım beğenirsiniz. 🧡🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanficBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼