"Lan hayvan ac şu kapıyı. Ac diyorum sana. Kimsin sen ac kapıyı."
Kim ya bu. Benimle ne derdi var. Neden beni kacırdı. Kapıya var gücümle vurmaya başladım. Hayvan kapıyı kilitlemiş."Şerefsiz köpek ac kapıyı diyorum." Kapının acılmasıyla arkaya doğru iki ücü adım geriledim.
"Ne var be. Sabahtan beridir başımı şişirdin. Sus ve uslu bir kız gibi burada otur."
"Ne diyorsun sen manyak herif. Burada kalmakta ne demek. Evime gitmek isitiyorum."
"Bana bak bir daha bana küfür ettiğini duyarsam sonun kötü olur ona göre."
"Şimdi beni delirtmeden sakin sakin otur şuraya""Aptal beni burada zorla tutamassın. Cekil evime gitmek istiyorum."
"Peki bunu sen hakkettin."
Bu adam şizofren hastası galiba. Lan bir insanı burada nasıl zorla tutabilir...Bileğimi sıkıca tutup arkasanıdan cekiyor. Cekmiyor hatta sürüklüyor.
"Bırak beni. Nereye gidiyoruz?"
"Kes sesini"
Allahım yardım et. Bu adamın benimle ne derdi var. Soo nerede? Neden beni kurtarmaya gelmedi?
Bu hayvan ya organ mafyasıysa? Ah hayır organlarımı seviyorum ben öyle bir şey olmassın. Yada adam öldüren mafya ise, Allahım delireceğim...-Bence delirdin!
-Bak ic ses ilk kez katılıyorum sana. Haklısın galiba.
-Haklı olmassam konuşur muyum kızım?
-Off ic ses bir git ya. Yüz veriyorum sonra astarını istersin. Bir git.
-Ayy tamam Lisa bir daha gelmem. Küstüm seninle.Lann delirdim. Bu adam beni netey götürüyor...
Oh! Sonunda durdu. Neden şimdi başka bir odanın önündeyiz ki."Şimdi gec ve cezanı cek. Bu sana ders olsun. Bir daha bana karşı cıkmak neymiş gör."
"Salak manyak herif. Senden nefret ediyorum. Şizofren hastası bırak beni evime gideceğim."
Kapıyı acarak beni iceri attı. Ne attı mı dedim. Attı değil resmen bir oyuncak gibi fırlattı.
Burası neden karanlık. Allahım benim klorofobim var. Ben burada nasıl dururum. Hemen kapıyı yumruklamaya ve bağırmaya başladım.
"Ac kapıyı hayvan. Ac burası karanlık. Korkuyorum. Lütfen yalvarırım ac kapıyı. Özür dilerim bir daha sözünden dışarı cıkmam. Özür dilerim yalvarırım ac kapıyı."
Lan ben bu adamdan özür dileyeceğimi hatta yalvaracağımı 40 yıl gecse bile düşünemezdim.
Napıcam ben burası karanlık. Ah yağmurda yağmaya başladı. Annem yanımda olsa şimdi gelip sarılırdı ve dizine yatırım ninni söylerdi. Annem kim bilir beni nasıl delicesine merak ettmiştir.Şimşek carpmasıyla hemen kendimin kapının yanına iliştirip dizlerimi kendime doğru cekip ellerimi dizlerin etrafına sarıp kafamı gömdüm. Cok korkuyorum. Napacam cani sadist bemi burada bu karanlıkta bıraktı. Delireceğim. Gözyaşlarım sel olmuş bir şekilde akıp duruyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
FanfictionBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼