Siz biasınız ile evlisiniz. (nerde o günleeer)Biasınız işi nedeniyle eve gec geliyordur. Sizin canınız buna cok bozulur her gecen gün kadar bu durum sinir katsayınızı artırmaktadır. En sonunda canınıza tak etmiştir Akşam saat 1:23 olması nedeniyle dahada bir moreliniz bozulur. Gözleriniz dolu bir şekilde odanıza doğru ilerlerken biasınızda eve gelmiş olur . Siz sinirli sinirli yanına gidip neden gec geldiğini sorarsınız . O da canım iş bu bazen gec gelinebilir dediği anda siz O zmn bazen gec kalıcağın için sana her gec geldiğin gün kadar benimle ilişkiye girmek yasak! Ciddi bir yüz ifadesiyle bunu söylemiştiniz...
Biasınızın buna tepkisi;
Jimin:demek öyle ha . peki ben sana zorla yaptırsam bu duruma ne dersin tatlım. Bu durumda kim kazanır düşün bakalım.
Siz:Imm şey yani şey .....Jimin:Ne şey ne? O zmn hadi odaya madem bu kadar beklemişsin bunun karşılığını verelim değil mi?
Siz: Hayır Jimin istemiyorum. Sen bunu hak ediyorsun.Jimin sizi dinlemez ve sizi kucağına alır direk yatak odasına gider.(oğlum gecenin bir yarısında fantazi bulmuşsun ne diye istemiyon anlamıyorum ki.)
Jin:ah sen ciddi misin? İyi sen bilirsin bana kız cok .
Dediği anda siz...
Siz:ya aşkım ben şaka yaptım ya . Sende hemen ciddiye alıyorsun.
Dersiniz yanağına öpücük konduracakken o sizin cenenizden kavrar ve kendine ceker dudağınızda öper. Sonrası yatak odası.V:hı hı sen öyle demeye devam et.
Sen:ne yani inanmıyor mısun? Ciddiyim be tae.
V:Demek ciddisin ? Bir kahkaha atar güldürme beni ya . Daha gecen günde böyle demiştin sonumda benim altımda olsuğunu unutma.
Sen:bu komik miydi şimdi ya? Vecen sefer yorgundum karşı koyamadım bu sefer hicbir şey yapamassın?
V: diyorsun! Tamam bunu sen istedin.
Sizi direk kucağına alır ve yatak odasına götürür. Siz ne kadar debelensenizde o size bunu yaptıracaktı ve yaptı da.Suga:Sen şimdi benimle ilişkiye girmek istemiyor musun yani?
Sen:evet girmek istemiyorum Suga bey!
Suga:ben gün boyunca hic uyumiyim . uykusuzlukta bitkin düşüyim sen kalkmışsım burda bana tek ihtiyacım olan şeyden mahrum bırakıyorsun .
Sen:şey Suga aslında ben böyle demek istemwiştim. Sen gec gelince seninle vakit geciremiyorum. Buna canım sıkılıyır da ondan dedim.
Suga:hala istemiyor musun?
Sen:yani bilmem ki buna ihtiyac duyuyorsan istediğini yaparım.
Suga:teşekkir ederim aşkım.
Suga sizi hemen kucaklayıp yatak odasına gider...Jungkook:ah bebeğim öyle bir şey ihtimal bile olamaz. bunu tekrar düşün derim.
Zaten jungkook bunu der demez siz kendinizi coktan jungkookun altında inlediğinizi görürsünüz.Namjoon:sen bilirsin der direk uyumaya gider.siz şaşkın şaşkın bakarken o ise size gülümseyip hala bir şansın var der ve size kollarını acar . sizde fırsat bu fırsat dersiniz ve onun kucağına koşup sarılıraınız. Sonu bildiğimiz şekilde yatak odasunda biter.
J.Hope:tatlım bunu neeen yapıyorsun?seni ne kadar istediğimi bir tek sen biliyorsun . bu mecburu iş bazen gec gelebiliyorum işte.
Dedi anda siz onun bu hallerine kıyamazsınız sonra gidip sarılırsınız.
J.Hope:o zmn hadi yatk odamıza gidelim ve biraz eğlenelim ne dersin?
Sen:tamam aşkım . ama bir daha bu kadar gec kalmak yok ha.
J.Hope:tamam tamam.
Ve artık yatakta eğlenmeye gittiniz. (Siz anladınız.)❤❤❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)
Fiksi PenggemarBölümlerin gec gelme ihtimali var. 🌼