❄Kim Taehyung and Kim Namjoon❄

2.6K 34 11
                                    

🍁Sina'nın ağzından devam;

Sevgili idol bozuntularının odasına geldiğimde gördüğüm şey ile ağzım bir metre denebilecek kadar acılmıştı. Lan bunlar oppacılar ve magazinciler değil mi? Of cok salakca. Bu kızlar bu manyak kendini beğenmiş hayvan heriflerde ne buluyorlar.
-Sen ne buluyorsan onlar da onu buluyorlar.
-Lan iç ses cidden sen de delirdin. Ben bunlarda ne buluyorum ha söylesene.
-Bak kızım sen Namjoon'a bas baya aşık olmuşsun. Hem aşık olmakla da hata yapmamışsın. Cünkü adam taş taş.
-Of ic ses bir git ya. Ben böyle manyak hayvan gibi birisine değil aşık olmak yan gözle bile bakmam. Anladın mı?
-Hı hı.

"Pardon burada ne oluyor lütfen buradan gider misiniz? Hastamızı rahatsız etmeyin. Hastanemizin kuralları gereği dışarı cıkmanız lazım. Diğer hasalarımız rahatsız oluyorlar.
Lütfen zorluk cıkarmadan cıkın."

Magazinciler ve oppacılar gittikten sonra tam iceri girecekken arkadan bir ses duymamla oraya döndüm.

"Sina"

🍁Meliya'nın ağzından;

Elimde burada gecen anılarıma yardım eden tüm eşyalarım bir kolinin içinde hastanenin koridorlarından her köşesini aklıma kazıyarak geciyordum. Kim bilir ne zaman buraya tekrar dönerim ama tek bildiğim şey o idol bozuntularının elinden cekeceğimin olduğudur.

Son koridoru da gectikten sonra odaya gitmeye başladım.
Karşımda oppacılar ve magazincilerin olduğu bir görüntü ile karşı karşıya geldim. Ve yanlarında da bir adet Sina'nın olduğunu gördüm. Sina bir kac konuşmadan sonra oppacıları ve magazincileri gönderdikten sonra kendi kendine konuşmaya başladı. Tam iceri girecekken
"Sina" diye seslendim. Bana baktığında bir kac adım atıp yanına ilerledim.
"Ah Meliya gel hadi beraber gecelim içeri."
"İcerde acaba nasıl bir şey bizi bekliyor."
"Girip görmeden anlayamayacağız değil mi Meliya"
"Haklısın hadi iceri girelim."
"Hadi"
Kapıyı tıklatıp odaya girdiğimizde hepsi ayakta bize bakıyorlardı.

"Ooo bakıyorum da hemen ayaklanmışsınız bay tae"

"Sana mı soracaktım." dedi uyuz.

"Yok tabi bana soracak değilsiniz ama sağlığınız icin bir kac test yapmam gerekiyordu."

"Yok test mest yok. Zaten 1 yıl bizimle birlikte kalacaksın o zaman bol bol test yaparsın." deyip Namjoona döndü.

"Hazırsan cıkalım. Sizde hazırsanız cocuklar burada bir dakika bile kalmak istemiyorum."

"Hazırım hazırım. Hadi cıkalım."

🍁Sina'nın ağzından

Hazorom hazorom cıkalım. Salak manyak. Beyinsiz manyak. Yüzüme dahi bakmadı. Sanki cok meraklıydım yüzünü görmeye...

"Orada daha fazla durmayı düşünüyor musun?"

"Pardon Bay Namjoon. Hemen geliyorum."

Sonunda eve gelmiştik. Ev değil ya sanki sanki burası bir villa.
-Salksın kızım cidden salaksın. Lan böyle idoller nerede yaşarlar sence? Tabi böyle yerlerde"
-Of ic ses ne dalga geciyorsun. Tamam anladık.

"Doktor hanım siz bu odada kalacaksınız. Ve siz do-"

"Sina"
"Efendim"
"Dedim ki adım sina"
"Hmm tamam Sina doktor siz bu oda da. Siz?"
"Meliya"
"Ve siz Meliya doktor siz de karşı oda da kalırsınız. Şimdi gecin eşyalarınızı yerleştirin. Yarın da evinize gidip eşyalarınızı alıp gelirsiniz. Bir yıl sonra da Tae ve Namjoon iğleşirse evinize geri dönebilirsiniz."
"Peki"
"Size kolay gelsin. Eşyalarınızı yerleştirdikten sonra aşağı inip yemek yersiniz." dedi Hoseok.
Meliya ile birlikte "Tamam"Dedikten sonra odalarımıza gectik.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin