Jung Hoseok İle kavga (zoraki) +21

506 20 23
                                    

İYİ OKUMALAR ❤️✨

Sessizliktir insanı öldüren...
Ben ki her gün sessizce yıkıldım, her gün yıkıldığımı gördüler ; sustular, susanlara hakkım helal olmasın. Canım yanıyordu suclu buldular ben affetmeyeceğim onları...

Odada yaşananlardan sonra 2 gün geçmişti Hoseok ne aradı ne de eve geldi. Artık gercekten değersiz hissedildiğimin farkındayım. Beni umursamıyor. Gelip af dileyeceğine, gönlümü alacağına bu sürgün edildiğim eve gelmemeyi tercih ediyor.

Ben ki seni affetmeyeceğim, yakarışlarına sevinçle bakıcağım...

Dışarda hafif bir rüzgar var. Odamda pencereden bakarken ağaçların sevince dans edişleri, kuşların mutluluk kahkahalarına şahit olmak beni mahvediyor. Sanki bu dünyada sadece ben mutsuz herkes mutlu gibi. Herkese imreniyorum. Kimsenin mutluluğunda gözüm yok ama ben de biraz mutlu olmayı hak ediyorum. Benim de hakkım...

Eve doğru gelen aracı fark ettiğimde Hoseok olduğunu anlamam saniylerimi anlmamıştım.
Sadece gelişini izliyordum. Kapıdaki koruma kapıyı actığında içeriye sürdü. Aracı korumalardan birine vererek eve girdi. Hiç istifimi bozmadan aynı şekilde pencereyi izliyordum.

Aşağı da adımı seslenmesine aldırış etmeden dışarıyı izlemeye devam ettim. Gittiği gibiydim.

Üstümde kısa t-shirt, altımda kısa shortla yıkıktım.

Kapı acıldığında o tarafa döndüm. İyi duruyordu yüzünde herhangi bir üzüntü belirtisi yoktu.
Bir tek ben mi öyleydim. Karımsın karımsın deyip  ortalıkta gezmesini biliyor ama bana yapılanları da kendine yediriyor. Ondan ne bekleyebilirim ki...

"Bu üstün ne? Neden hala değiştirmedim? Beni deli mi etmek istiyorsun sen?"

"Seni ilgilendirmez. Gerceği de öğrendin. Bu ilişkiyi burda bitirelim."

"Ne diyorsun lan sen? Benden gidebileceğini mi düşünüyorsun, asla gidemezsin"

"Gidiceğim yeter artık istemiyorum. Sen Eunwo'dan da kötüsün."
Demeye kalmadan yüzümde hissettiğim sızıyla sert şekilde yere düşmem bir oldu.
Kadın neden bunu yapıyor, adamın başka erkekten bahsetmesinden nefret ettiğini bile bile neden başka adamsan bahsediyor. Belki de kocasından taraf kıskanılmak hoşuna gidiyordur. Peki neden acıc ekeceğini bile bile bunu yapıyor? Kim kocasından dayak yemek ister ki? Kadın belki de bunu göze alarak sevilme hissini almak için yapıyordur. Kim bilir..?

" S-Sen beni o puştla bir mi tutuyorsun lan? "deyip saclarına asıldı.
Bu cok zalimce. Sen bırka kadını 2 gün evde yalnız, çocuğun yüzüni gösterme kalk gel neden bunu yapıyorsun, şunu yapıyorsun diye dayak at...

" Değil misin? Şu haline bak. O bana dokunurken bile asla vurmadı. S-sen... "

" Laaan öldürün seni. "deyip karnıma yediğim darbeyle nefesim kesildi.
Bir darbe daha gelince gözyaşlarıma engel olamadım.

Adam cok acımasız karısının gözyaşlarını aldırmadan defalarca sırf başka erkek konusu olunca hic cekinmeden döven adam yıllar önce kadını onu başka bir kadınla yatarken gördüğünde yüzündeki pişkin gülümseme bunun aksini iddia ediyordu.

" Bırak... Canım a-acıyor. " dedim nefes içinde.

" Bana bak bir daha, bir daha o adamdan bahsedersen seni öldürdüm. Seni kimse bulamaz. Yeminim olsun seni doğduğuna pişman ederim."

"Şimdi yaşıyor muyum sanki?"
Dedim gözyaşları içinde gözlerine bakarak.

"Kadın beni deli ediyorsun, sinirlendiriyorsun, sinirlerime hakim olamıyorum. Bir gün elimde kalıcaksın diye cok korkuyorum. Seni kaybetmekten korkuyorum. Zıtlaşma benimle canın yanıyor sonra. Kurban olurum kadın sana ama yalvarırım bana zıt yaklaşma."
Dedi gözyaşları içinde. Ve Hoseok'u ikinci kez oldu ağlayarak gördüğümü.

"B-ben bir şey yapmıyorum. Hep benim canımı acıtmak için hata yapmamı bekliyorsun. Bizi bu hale sen getirdin. Bizi sen mahvettin. " dedim. Derin nefes alıp devam ettim.

"Ya beni karın gibi gör ya da bırak gideyim."

"Seni asla bırakmam. Seni karım gibi görüyorum ya lan."

"Görmüyorsun İşte. GÖRMÜYORSUN ANLIYOR MUSUN. BEN KARIN DEĞİLİM. DEĞİLİM. İSTEMİYORUM SENİ. YETER YETER. BEN DAYANAMIYORUM. yeter."

Dedi kadın tüm hırsıyla bağırarak.
Bu onun içindeki acıyı dışa vuruşu. Kadın derdini böyle anlatabileceğini düşündü bir anlık öfkeyle bağırarak.
Hoseok sadece izlemekle kaldı. Onu bu hale kendisi getirmişti ama yapacağı bir şeyi yoktu. Uzaklaştı odadan cıkmak üzereyken yine kadınının sesini duydu.

"EVET BÖYLE HER ZAMANKİ GİBİ YİNE GİT. VE GİTTİĞİN GİBİ SANA YEMİNİM OLSUN BEBEĞİMİ DE ALIP GİDERİM BURADAN."

Adam durdu. Döndü, ve hızla üzerine doğru yürüdü kadınına.

"Hele Bi dene. Hele Bi dene o cocuğu ve seni öldürürüm."

"ÖLDÜRSENE, ÖLDÜR HADİİİİİİ. NE BEKLİYORSUN" Dedi kadın kocasının göğsüne vurarak.

Adam kendine de kızıyor kadınına da kızıyor. Kendine, nasıl ona kıyabildiğine kızıyor. Adam kendine sinirlenince hakim olamıyor, gözlerini görünmez bir perde örüyor kimseyi görmüyor.
Kadınına olanları anlatamadığı için kızıyor.

Belki de kadın onun ona güvenmesini  beklediği içindir de anlatmadı.
Ya Hoseok neden inanmadı. Yapmayacağını bilmeliydi peki neden? Belki de bu hep bir sır olarak kalıcak.

"Adın, sakin ol." dedi adam artık dayanmıyordu kadının böyle acı cekemsine. Belki de ömür boyu acı cekecektir Hoseok'un kıskanclıklarından dolayı.

"Yeter diyorum ben dayanamıyorum."
Dedi kadın iki adım geri atım pencere dibine cökerek ve hıçkırıklar içinde devam etti.

" Ben ister miydim başka adamın elinin tenime değmesini. Ben ister miyim bu halde olmayı, Ben ister miyim gözünde bir fahişe olmayı, Ben ister miyim ha acı cekmeyi? Ben sadece seni seviyorum dedim. Ben sadece seni istedim dedim sana ama sen hep yalan söylediğimi düşündün. Sana olan aşkım o kadar büyüktü ki bana yaşattıklarına rağmen, ettiğim yeminlere rağmen ben seni sevmeye devam ettim. Ama yeter o adam gibi olmaya başladın. Bana isteğimdışı dokundun yetmedi dokunurken de dövdün, sövdün. Ben artık sana katlanamıyorum, ben artık bir şeyleri düzeltip yoluma bakamıyorum. Ben bıktım. " dedi derin nefes alıp vererek.

Adam hiçbir şey diyemiyordu, dinlemekle yetindi. Kadını haklıydı ama onu bırakamazdı. Hoseok karısını seviyordu bırakmazdı. Ama hatasını düzeltebileceği kadar düzelticekti.

" Adın, özür dilerim. Ne kadar özür dilesem belki acılarını dindiremez ama ben hep böyleydim seni kırmamak için cok cabaladım ama o olaydan sonra kendimi kontrol edemez oldum."

"Özür dileme. Ben artık senden bir özürü bile beklemiyorum. Ben senden hicbir şey beklemiyorum. " dedi kadın bıkkın ses tonuyla. Haklıydı cok şey yaşadı. Hakketmediği şeyler ama Hoseok da pişmandı. Kendini affettirecekti...

" Sana kendimi affettireceğim. Her şeyi unuttaramam ama acını dindireceğim ama benden gitmene müsade etmem. " dedi üzgün ses tonuyla...

Selam canlar 🙌.
Nasılsınız?
Bu bölümde gec geldi. Kusura bakmayın Bi sonraki bölümde geç gelecek  2 hafta sonra düzenli bir şekilde yb gelicek.
Düşüncelerinizi bildirin bana. Nasıl gittiğimi merak ediyorum. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir.

Bts İle Hayal Et Tepkiler SMUT(DÜZENLENİYOR.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin