Vstupní dveře jsem světe div se nijak nepoškodila a už jsem zasedávala za počítač. Stejné upozornění jsem zobrazila i na monitoru a mohla jsem jít na věc. Na obrazovku jsem jednoduše klepla a začínaly se načítat požadovaná data. Jako první se zobrazila fotka a jméno, poté následoval celý životopis. Byla to ona Virginie Pottsová, ředitelka Stark Industries. Byla jsem nedočkavá, a tak jsem se dala do čtení. Nejprve byli uvedeni rodiče a další příbuzní, následovala mateřská, základní, střední a vysoká škola. Už jsem se dostávala v podstatě do současnosti. Z toho celého jsem měla pocit, že tam něco nesedí, ale nevěděla jsem co. „E.D.O. jsi si jistý všemi informacemi?" Musela jsem pro jistotu zeptat. „Ano, jsem si stoprocentně jistý." „Dobrá." Řekla jsem si spíš pro sebe. Celý text jsem přelétla pohledem a zastavila nad střední školou. Rockwoodova Střední škola v Newarku ve státě New Jersey. Tak moment. V Newarku to znám jak své boty a jsem si naprosto jistá, že tam žádná Rockwoodova škola není. Nebo aspoň nebyla. To, jestli tam je teď je dost nepodstatné, protože střední školu už má nějaký ten pátek za sebou. „E.D.O. kde jsi toto vyhledával z jakých zdrojů to máš?" „Data jsem převážně stahoval z veřejně dostupných dokumentů případně ze složek Stark Inustries. E.D.O. najdi mi Rockwoodovu Střední školu." Nedočkavě jsem si prsty bubnovala do stehna. „Hotovo." „Skvěle, zobraz to!" Jak jsem řekla, tak E.D.A. udělal, jenže na monitoru se nic neobjevilo. „Eh...E.D.O. proč tam nic není?" „Omlouvám se, ale žádná taková škola na světě neexistuje." „Eh...fajn." Tak a co teď. Škola, na kterou Pepper chodila evidentně vůbec neexistuje. Jestli jsem jí před tím trošku z něčeho podezírala, tak teď je moje podezření několikanásobné. Nedalo mi to a musela jsem pátrat dál. „E.D.E.?" „Ano" „Najdi nějakou fotografii Pepper a zahaj vyhledávání v databázi podle skenu obličeje." „Ano, madam." Tak to bychom měli. Tohle také nějakou dobu potrvá. Možná bych mohla zavolat May, mé dlouholeté kamarádce. Kdysi také pracovala pro S.H.I.E.L.D. jenže po ztrátě svého přítele, to tu pro ni nebylo to, co dřív. A proto odešla a vede normální prostý život, tak jako já před několika málo dny. Jo to je dobrý nápad. Hned jsem ji začala hledat v kontaktech. A mám ji. Chvilku trvalo, než to zvedla, evidentně má moc práce. „Ahoj May, jak se máš?" „Ale tak znáš to, práce a zase jenom práce." „Kdyby si byla tady, bylo by to jednodušší." „Víš, že už to není, co to bývalo. Jo a taky tě mám od toho rošťáka pozdravovat." „To je milé." „Jen...kdy přijedeš. Samozřejmě na tebe nějak netlačím, ale jen tak pro informaci. Chápeš ne?" „Jo, hele, jak to říct. Vyskytl se tady menší problém," Svůj zrak jsem přemístila na obrazovku počítače, kdy bylo načítací kolečko. „vidím ještě na takový týden plus mínus." „Dobře budeme se těšit." „To já taky. Vyřiď mu, že ho mám moc ráda." „Vyřídím a ahoj." „Ahoj" Hovor jsem típla. V tom mi E.D.A. oznámil, že našel shodu. Tak se na to podíváme.
ČTEŠ
HOPE - Carter Nebo Stark
FanfictionVšichni jí měli za mrtvou, ale vrátila se daleko silnější a chytřejší, než si mohli myslet. Měli za to, že nebezpečí, kterému v minulosti čelili je zničeno, ale vrátilo se zpět a nebálo se zaútočit. Hope - žena, která je jejich nadějí. Začátek 1.1...