Základnou jsem pokračovala dál. Několikrát jsem se podívala na mapu komplexu, než jsem dorazila do středu celé budovy. Zastavila jsem se před kovovými dveřmi odhadem z oceli. Z jedné z kapes na obleku jsem vytáhla menší bombu, přesně na takovéhle případy. Přešla jsem blíže, k již zmíněným dveřím a bombu na ně připevnila. Odstoupila jsem na druhou stranu chodby. Na bombě byl odpočet na patnáct sekund. Podle mích výpočtů už zbývaly pouhé dvě. A měla jsem pravdu. Hned na to to bouchlo. Na to, že bomba byla malých rozměrů měla rozhodně ráz. Menší tlaková vlna mě shodila na zem. Au můj zadek. Bez čekání na zázrak jsem se zvedla oprášila si trochu prachu na spodní části uniformy. Zbraň, kterou jsem mezitím stihla dát za opasek tam kam patří jsem raději vytáhla a zpozorněla. Nikdy nevíš, kdy se může objevit nepřítel. Vlastně jsem ani nevěděla, co se za dveřmi nachází. Taky jsem mohla zkusit uhodnout pin co zde byl k otevření dveří, ale já radši dělám věci s pořádným stylem. Hned co prach ve vzduchu klesl na zem, rozešla jsem se do mnou otevřených dveří. No spíš do obřího vchodu bez dveří, které leželi na betonové zemi. Obezřetně jsem vypadlé dveře překročila a ocitla se v místnosti se spousty regálů s kartonovými bednami. Tak to je jiná liga. Vlastně ani nevím co tu pohledávám. Jestli je to opravdu přípravná akademie tak tu pravděpodobně najdu tak akorát opravené testy. Jenže já pořád doufám, že bych mohla najít důkaz o Heather Balmerové. Zmizela v blízkém okolí. Je tu možnost, že šla právě sem. Odsud jí poslali nepozorovaně do světa jako Pepper Pottsovou. Nebo taky, že se Heather Balmerová ztratila v těchto horách, vlci jí sežrali a ona zemřela. Jo to je taky dost pravděpodobný. Ale já si stojím za svým. Heather je Pepper, kterou podstrčila HYDRA, hned jak se zbavila mě. Ale zpět do přítomnosti. Jsem v jakémsi skladu papírů a nevím kde hledat. Teda pokud to tady je. Možná by v tom mohl být i nějaký systém, ten ale HYDRA dosti postrádá. Šla jsem tedy bez pozvání dál a rozhlížela se, zda neuvidím něco, co by mi výrazně pomohlo. Po chvilce, která mohla trvat i několik minut jsem se možná dokázala orientovat. Nebylo to poskládané podle abecedy, teda z části. Bylo to jednoduché a zároveň složité. Bylo to na přeskáčku chápete jakože a pak nenásledovalo b ale z. Potom b a hned poté y. Teď jen zjistit jestli Heather najdu pod H nebo B. Samozřejmě jestli zde je, že? „Tady Coulson, slyší mě někdo?" „Ano, tady Hope. Nějaké komplikace?" Musím se přiznat, že mě Philovo náhlé promluvení na vysílačku vyděsilo. „To ne, jen že náš úsek je pravděpodobně čistý, pokud se tedy někde někdo ještě neukrývá." „Rozumím, Fury slíbil posilu, tak snad tu budou co nejdříve." „Máme se někam dostat nebo zůstat na místě." Já ani nezačala hledat a oni už mají hotovo. „Ty a May jděte k východu a počkáte na pomocný tým." „Rozumíme." Opověděli oba najednou. „Fitzi? Daisy? Slyšíte mě?" Chvíli se nic neozývalo. Až po chvíli Fitzův hlas. „Všechno je Ok, jen je jich tu víc, než jsme čekali." „Dobře" povzdechla jsem si „zvládnete to nebo potřebujete píchnout?" „Zvládneme nemějte obavy." Tentokrát odpověděla Daisy. „Pokračujte dle instrukcí." „Rozkaz!" Opověděli všichni čtyři a já se začala zabývat svojí prací. Asi to risknu s B. Tak fajn kde jen je. Sice jsem řekla, že systém chápu ale najít to, to už je jiný level. Ale i ten zvládnu. A támhle je. Jenže to mi asi nedošlo, že to nebude jen jedna krabice. Bylo jich nejméně sedm. Helemese, na krabicích je napsané i datum. Tak to už bude hračka. Tedy aspoň doufám. Popadla jsem krabici s rokem 2000 a začala pátrat v minulosti. Jak její, tak i mé.
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
Ahojky! Jste opravdu úžasní. Společně jsme překonali hranici 3K přečtení! Je to neuvěřitelné. Moc vám za to všem děkujeme. Moc nás těší, že pro naší knížku hlasujete a hlavně že jí čtete. Nikdy by nás asi nenapadlo, že tohle budeme vůbec dělat, ale už jsme tu 21 týdnů.
Nebojte se vyjádřit svůj názor, rády si přečteme názory ostatních, nebo-li vás a můžeme případně některé věci předělat.
Knížku jsme začaly vydávat, když už jsme měly několik kapitol napsaných, vydali bychom kapitolu i k 3K, ale jaksi nám kapitoly každým týdne ubývají a my je nestíháme psát. Ale nebojte! Nepřestaneme pravidelně vydávat. Je možné, že již budou kapitoly v pátek vycházet až odpoledne nebo spíš k večeru. Přeci jen už někteří, i my, chodí do školy. Tak snad se kapitola líbí a užijte si víkend!
M&K
ČTEŠ
HOPE - Carter Nebo Stark
FanfictionVšichni jí měli za mrtvou, ale vrátila se daleko silnější a chytřejší, než si mohli myslet. Měli za to, že nebezpečí, kterému v minulosti čelili je zničeno, ale vrátilo se zpět a nebálo se zaútočit. Hope - žena, která je jejich nadějí. Začátek 1.1...