46. Tady ne

275 22 0
                                    

Příběhy nekončí šťastně. 

Ne pro každého. 

Možná, že Hope přišla na to, kdo jejím blízkým i jí samotné velice ublížil, ale ani to není šťastný konec. Rozhodně tedy ne pro Pepper, nebo už ji máme raději oslovovat Heather? Na tom asi nesejde. Ona už si svůj rozsudek podepsala. Lituje toho? Kdo ví, možná ano, možná ne. Byla zaslepena touhou po penězích, jenže ani to ji neomlouvá za činy, které provedla. 

Nejen Tony a Hope by chtěli znát pravdu. Když se zatčení dozvěděli zbylí členové týmu Avengers, nemohli tomu uvěřit. Ta Pepper, žena která na ně byla vždy laskavá, snažila se jim ve všem vyjít vstříc, tak prý udělala to co udělala? Nechápali proč. Kdo by měl potřebu to vůbec dělat? Ano na světě existují i svině, co by to udělali bez mrknutí oka, ale ona? 

Ta zpráva se jim donesla vcelku rychle. Ono i když se to nezdá, jakmile se v S.H.I.E.L.D.u objeví tajemství, které není chráněno úrovní prověření, netrvá to mnoho času a už o tom ví celá budova a za pár hodin všichni zaměstnanci na celém světě. Systém ale také nelení a oficiální zpráva je všude jen s menším zpožděním. Díky ní se aspoň hodně výmyslů vyvrátí, jako například, že je Pepper ve skutečnosti mimozemšťan s podobou člověka a mnoho dalšího. 

Avengers byli pohotoví, zejména Steve Rogers, zastánce spravedlnosti. Věděl, že to tak být nemůže. Jenže tohle je důkaz, že i supervoják se může plést. Agentka Romanovová také nijak nezaostávala a pár minut na to už byla skoro u kanceláře ředitele. Tam už jen o pár chvilek dřív dorazil i kapitán. Ostatní se v tu dobu ještě vzpamatovávali. Byli zaskočeni tou novinkou. Nečekali to. Nikdo to nečekal.

Rogers chodil pořád dokola před Furyho kanceláří. Čekal na Natashu. Věděl, že přijde a ona přišla. Steve se zastavil a agentka se v tichosti postavila vedle něj. Netrvalo dlouho, nanejvýš několik minut, a ostatní se k nim přidali. Všichni se z hluboka nadechli. Po vypuštění oxidu uhličitého se kapitál odhodlal a zaťukal na dveře. Ve skutečnosti pravdu znát nechtěli a také se jí bály. Ano legendární Avengers se báli pravdy. Kdyby to opravdu pravda byla, znamenalo by to veliký problém, nejen pro ně, ale v podstatě pro všechny obyvatele planety. 

Jediné co však slyšeli, bylo ticho. Proto zatáhli za kliku, jenže bylo zamčeno.  Natasha pohotově vytáhla telefon, s úmyslem Furymu zavolat, vtom se tam ale objevila Hillová. Nebyla jako v obvykle ve své pracovní uniformě, nýbrž ve společenském kostýmku. Pro Avengers to byl celkem nezvyk. Rychlým krokem k nim došla. „Ředitel Fury už na vás čeká." Spěšně řekla a hned se zase dala na odchod. „Kde je Fury a co se tu pro bůh děje?!" Vyjel na agentku Hillovou kapitán, neboť mu již přetekl pohár trpělivosti. A jak je u něj zvykem, vyhnul se nežádoucím slovům. „Tady ne, Nick vám to potom vše vysvětlí." Jen co se někdo měl k tomu, něco říct, dostal dost nepříjemný pohled od agentky Hillové. 

Výtahem sjeli až do úplně nejnižšího parta s garážemi a nasedli do velké černé dodávky, bez jakéhokoliv nápisu. Agentka si sedla za volant a ostatní se posadili do zadní části vozu. Spolu s nimi jeli ještě dva ozbrojení agenti. Jeden seděl vepředu vedle řidiče a druhý vzadu. 

„Můžete nám aspoň říct kam jedeme když už nic jiného?" Chvíli bylo ticho po Natashině otázce.

Hillové se to říkalo celkem těžko, tohle bylo poprvé co řešila něco takového rozměru. 

„Do budovy Nejvyššího soudu..."

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Hrozně moc se omlouváme, že nebyla kapitola včera a je místo toho až teď večer, ale jsme tak trochu ve skluzu. 

Posledně vyšlo několik flashbacků, takže to nebylo asi to nejzáživnější, to chápeme. Teď už se ale začne dít drama, takže snad vydržíte do příštího týdne.😅

M&K


HOPE - Carter Nebo StarkKde žijí příběhy. Začni objevovat