Și se pare că aici se încheie povestea celor doi. A fetei care nu avea încredere în nimeni și care a evoluat frumos pe parcursul cărții deși a avut niște obstacole de depășit, dar în final a devenit cea mai bună versiune a ei și a băiatului care a plecat la un ocean depărtare de casă doar pentru a-și în deplini visul și care fără să vrea și-a propus să-i "condimenteze" viața fetei.
Vreau să vă mulțumesc că ați ales să dați o șansă acestei scrieri și că ați rămas până la final pentru a afla sfârșitul acestei povești. Vă mulțumesc pentru că mi-ați adus un zâmbet pe buze și că m-ați motivat în anumite momente să mă pun pe treabă pentru că au existat momente când în capul meu era doar :"Arghh, nu mai pot. M-am blocat. Nu mai vreau". Dar niciodată nu am vrut să renunț în adevăratul sens al cuvântului. Mereu mă întorceam la scris, la ceea ce mă pasionează.
A fost un drum lung. Am aproape un an de când am postat primul meu capitol al primei mele cărți pe wattpad și un an și câteva luni de când am început să o scriu fără a publica nimic.
Mi-a plăcut să spun povestea cuiva. Să creez personaje și recunosc că mi-am pus sufletul în aceste personaje. Le-am dat și trăsături ale caracterului meu doar pentru a simți că mi-am pus amprenta asupra primei mele cărți. Fun fact, eu chiar cânt la chitară, de aceea am ales acest instrument pentru Noah. Și sunt la fel de încăpățânată ca și Rosie. Dar pe viitor nu voi mai da trăsăturile mele personajelor pentru a mă detașa puțin și pentru a scrie mai bine.
Tu care citești acest mesaj de mulțumire, dacă ești pasionat de scris și vrei o părere sunt aici pentru a citi ceea ce vrei să scrii. Spun asta pentru că și eu aș fi avut nevoie de o părere când am început toată faza asta cu scrisul și nu am avut pe nimeni pentru că nu aveam încredere că sunt destul de bună. Nu contează. Doar scrie. Scrie, scrie și iar scrie. Dacă ești pasionat vei deveni un scriitor bun. Așa că dacă vrei o părere sunt doar la un mesaj distanță. Și dacă ești pasionat doar de citit, aștept recomandări, comentarii asupra unor cărți, fie ele de pe wattpad sau fie din lumea literaturii. Le aștept cu drag. Vreau să-mi cunosc cititorii pentru că vreau să știu cine sunt oamenii minunați care mă fac să zâmbesc.
Acestea fiind spuse, vă mulțumesc încă o dată și vă aștept la celelalte cărți care sunt în curs de scriere, dar încă nu sunt postate. Stați cu un ochi pe profilul meu pentru că mă pregătesc serios :)) Până atunci eu v-am lăsat și vă îmbrățișez pe toți cei care ați ajuns până aici :)) Love you, guys
CITEȘTI
Numărând stelele
Teen FictionRosie Stewart. O fată care a uitat cum e să ai încredere în persoana de lângă tine. Fata care nu știe cine e și care s-a pierdut în lumea creată de ea însăși doar pentru a uita cine a fost odată. O lume cu bariere pentru cei care vor să facă parte d...