Mary zůstala stát v místnosti společně s lidma, kteří se poté představili jako členové Fénixova řádu.
,,Měli bychom jít za Harrym, než něco provede," řekla Hermiona a ostatní s ní souhlasili. Svižným krokem se vydali směrem, kterým odešel Harry a tajně doufali, že neudělá nějakou hloupost.
,,...Harry, nezáleží na tom, jak moc jste si podobní. Důležité je to, v čem se lišíte," zaslechla Mary známý hlas bývalého ředitele Bradavic, Albuse Brumbála.
Jakmile Mary, spolu s ostatními, doběhla do hlavní haly ministerstva kouzel, uviděla Harryho, jak leží na zemi a prapodivně sebou cuká. Nad ním se skláněl Brumbál
,,To ty jsi slaboch. Nikdy nepoznáš lásku....a ani přátelství," řekl z posledního dechu nakonec Harry. Mary najednou sebou prudce trhla, protože právě z Harryho vylétl lord Voldemort.
,,Jsi slaboch, Harry Potter a proto přijdeš o všechno," usmál se na Harryho pán zla. V tu chvíli se zde však objevili další lidé. V čele celého zástupu byl muž, kterého Mary viděla párkrát na obalu Denního věštce. Byl to ministr kouzel Kornélius Popletal. Jakmile uviděl lorda Voldemorta, vyděšeně sebou cukl. V tu chvíli pán zla zmizel.
,,Vrátil se," to bylo jediné, co ze sebe dokázal Popletal dostat. Po celou dobu se totiž snažil vyvrátit to, co po celou dobu tvrdil Harry a Brumbál.
Mary vystoupila z řady, kterou tvořili členové Fénixova řádu a Brumbálovi armády a vydala se k Brumbálovi, kterého se přidržoval Harry. Mary si klekla vedle Harry z druhé strany a zadívala se mu do očí.
V tu chvíli měl Harry pocit, jako by se naň ho dívala jeho maminka. Mary neměla její oči a ani jí nebyla podobná, ale jen prostě to, že se o něho někdo bál, mu přivodil pocit právě ten, že se cítil v bezpečí.
,,Bude v pořádku," ujistil Mary Brumbál a Mary se zvedla. Poté se vydala zpět za skupinkou, která postávala o kousek dál.
,,Měli bychom vás dostat zpět. Předpokládám, že všichni umíte používat letaxovou síť," řekl muž, kterému chybělo kousek nosu, jinak řečeno Moody.
,,Mary, poletíš se mnou?" zeptala se Lenka a Mary s úsměvem přikývla. Ještě jednou se rozhlédla po hale než se vydala, spolu s ostatními členy Brumbálovi armády, ke krbům, aby mohli použít letaxovou síť zpět do Bradavic.
,,Bradavice," řekla Lenka, když si s Mary stoupla do krbu. Mary se jí držela za ruku.
Zanedlouho byly již zpět v Bradavicích v kabinetu profesorky Umbridgeové.
,,Asi bychom měly rychle zmizet," řekla Lenka a s Mary v patách se vydala pryč z kabinetu a učebny obrany proti černé magii.
Jakmile vyběhly dívky na chodbu, malém se srazily s Ginny a Nevillem, kteří se odněkud vynořili také.
,,Neviděli jste Rona s Hermionou?" zeptala se Ginny. Mary s Lenkou zakroutily hlavou.
,,Doufám, že se nevynořili u Snapea," řekl Neville. Mary, ostatně jako Lenka, Neville a Ginny, se nad tím musela usmát.
,,Tak co? Půjdeme k Velké síni? Tam bychom je mohli potkat," uvažovala Ginny nahlas.
Skupinka se tedy vydala směrem k Velké síni.
Venku bylo krásně. Profukoval jemný letní větřík a slunce se pomalu sklánělo za obzor. Mary až teď začalo docházet, že další den se bude vracet zpět z Bradavic do Londýna. V tu chvíli se Mary sevřelo srdce. Neuvědomila si ani jak rychle jí to tu uteklo a to i přesto, že zde letos učila Umbridgeová.
,,Tady jste," ozvalo se za nimi funění. Byla to Hermiona s Ronem.
,,Kde je Harry?" zeptala se Ginny.
,,Je ještě s Brumbálem," vydechla Hermiona a snažila se popadnout dech.
,,Že neuhádnete.....kde jsme....se objevili...." lapal po dechu zase Ron.
,,My se objevili u Umbridgeové," řekla Lenka.
,,My zase u McGonagallové," řekla Ginny.
,,Že jste se neobjevili u...." začal Neville, ale byl opět přerušen Ronem.
,,U Snapea.... jo," vydechl naštvaně Ron. Čtveřice se rozesmála, zatímco je Ron a Hermiona probodávali pohledem.
,,Ale bylo štěstí, že tam nebyl," konstatovala Hermiona a Ron souhlasně přikývl.
,,Pojďte na večeři," vyzval je po chvilce Neville a Ron s Hermionou se naň ho vděčně podívali. Naštěstí nebyli od Velké síně daleko, takže již zanedlouho seděli všichni u Nebelvírského stolu a spokojeně si nakládali na talíř....
Druhého dne ráno se Mary vzbudila těsně před úsvitem. Lenčina postel byla prázdná, takže si Lenka musela zase udělat nějaký noční výlet. Mary se musela usmát. Bude jí to tu chybět jako nikdy předtím.
Převlékla se a poté se dala do balení svých věcí, které ještě zabalit nestihla. Na spodek svého kufru položila tři knihy, avšak jen jedna z nich byla nadepsána. Tou byla Anna Karenina. Další dvě se již skoro rozpadaly majíc pevný kožený obal.
Na knihy potom rychle naskládala své oblečení a ostatní školní věci. V tu chvíli se vrátila Lenka.
,,Je, ahoj," usmála se Lenka na Mary a Mary jí úsměv oplatila. Poté se vrátila zpět k balení svých věcí a Lenka se k ní přidala.
Jakmile měly dívky zabaleno, vydaly se společně na snídani. Tam již na ně čekali jejich spolužáci.
Celé dopoledne se Mary toulala s Lenkou po hradu a hledaly její věci, které jí přátelé schovali. Zároveň se během dne ještě dozvěděli své výsledky z NKÚ. Mary měla ze všeho V, tedy až na lektvary, ze kterých dostala N, ale co jiného mohla taky koneckonců čekat. Nepatrně se nad tím ušklíbla. Lenka dopadla o něco hůře, ale na druhou stranu to nebyl vůbec špatný výkon.
Brumbál byl mezitím dosazen opět na post ředitele školy čar a kouzel. Školní pohár letos vyhrál Nebelvír a jako třešnička na dortu bylo to, že Brumbál všem oznámil, že profesorka Umbridgeová odstoupila z postu vrchní vyšetřovatelky a profesorky obrany proti černé magii.
Ve vlaku si sedla Mary společně s Lenkou, Nevillem, Ginny a Harrym. Poté se k nim i občas připojili Ron s Hermionou, kteří museli ještě dohlížet na pořádek ve vlaku.
,,Jsem zvědav, koho dosadí příští rok na učitele obrany proti černé magii," řekl Neville zatímco vlak uháněl do Londýna......
Chtěla bych se omluvit, že nyní kapitoly nevychází tak často, ale moc nestíhám. Přesto doufám, že se knížka aspoň trochu líbí. Jsem ráda, že jsem si konečně ujasnila celý příběh, protože když jsem tuto knihu začínala psát, nevěděla jsem moc, jak a co se tam bude dít, jen jsem prostě dostala nápad a tak jsem začala psát
ČTEŠ
Němá
FanfictionDo pátého ročníku v Bradavicích přestupuje dívka, která studovala v Kruvalu, je však němá.... 15+