45. kapitola

1.3K 52 0
                                    

,,Mary," zašeptal jí Severus do ucha, když ji sevřel ve své náruči. Mary ho pustila a podívala se mu do tváře, na které se mu objevil úsměv.

,,Severusi," usmála se Mary a pohladila Severuse po tváři.

,,Ty se chceš nestěhovat sem do toho pokoje?" řekl překvapeně Severus.

,,A mám snad na výběr, pane řediteli?" začala ho škádlit Mary a rukama si přitahovala jeho hábit k sobě, takže Severus nemohl odejít.

,,Slečno Johnsová..." nadechl se Severus, avšak místo odpovědi ji políbil.

,,Myslel jsem, že budeš spát u mě v pokoji," zašeptal Severus a přitiskl se čelem na Mariino.

,,A nebudu ti narušovat tvé soukromí?" zašeptala škádlivě Mary a Severus ji chytl za boky a přitiskl si ji na sebe.

,,To děláš poslední rok, takže ses stala jeho součástí," zašeptal a políbil ji na čelo.

,,Hele, není ti v tom zimním kabátě trochu vedro?" zeptal se Severus a prohlížel si Mary v silném zimním kabátu. Ta mu konečně pustila hábit a sundala si kabát.

,,Nemáš hlad?" zeptal se jí mezitím Severus starostlivě a Mary přikývla.

,,Ve vlaku jsme nic nejedli a já vlastně ani nesnídala," připustila poté, za což si vysloužila pozvednutí obočí.

,,Takže alou dolů na večeři," přikázal Severus a Mary se s úsměvem pomalu rozešla.

Mary překvapilo, že večeře byla již nachystaná. Stůl vypadal jako Bradavická hostina v menším provedení. Až v tu chvíli si uvědomila, jaký má ve skutečnosti obrovský hlad.

,,Tys věděl, že budu mít hlad," podivila se Mary a otočila se na spokojeně tvářícího Severuse.

,,Tvé nepřítomnosti u snídaně si nešlo nevšimnout," zavrněl klidně a odsunul jí židli.

,,Od kdy je z tebe gentleman?" zavrněla Mary na oplátku a posadila se. Severus jí přistrčil židli a poté ji políbil do vlasů.

,,Od té doby, co tě znám," řekl tiše. Poté odněkud vytáhl láhev červeného vína a nalil ho do dvou skleniček a jednu z nich podal Mary...

Večeře proběhla v tichosti. Mary měla opravdu obrovský hlad a tak toho snědla možná i více než Severus, který ji pobaveně pozoroval.

,,No co. Člověku za ten půlrok i docela vyhládne," ušklíbla se Mary a pozorovala Severuse stejně tak jako on nyní ji.

,,Já jen abys mi nepraskla," vrátil jí úšklebek Severus.

,,Nevadilo by ti, kdybych se šla umýt?" zeptala se po chvilce Mary.

,,Beze mě?" řekl dotčeně Severus. Mary se s úsměvem zvedla a došla až k němu. Poté ho ze zadu objala a zašeptala: ,,vzhledem k tomu, že máš již více než sedm let mastné vlasy, pochybuju, že bys měl zájem to napravit," a políbila ho na tvář než ho pustila a vydala se po schodech nahoru, nejdříve do ložnice pro věci a poté do koupelny.

Mary chvilku přemýšlela, jestli si má dát studenou nebo horkou sprchu, nakonec se však rozhodla pro kompromis a pustila na sebe vlahou vodu.

Potom se oblékla do pyžama, hodila přes sebe župan a vydala se pryč z koupelny. Jakmile však otevřela dveře, silná ruka si ji stáhla k sobě a druhou jí Severus přejel po umytých vlasech.

,,Tak takhle to tedy vypadá," řekl a zaujatě si prohlížel Mariiny umyté vlasy. Dívka se začala smát.

,,Takže ty se mi směješ?" řekl zcela vážně Severus a Mary propukla v daleko větší smích než doposud.

,,Tak to uvidíme, kdo se za chvíli bude smát více," řekl tichým ledovým hlasem Severus a Mary se postavily snad všechny chloupky na těle.

Než se však dívka stihla vzpamatovat, Severus ji přirazil ke zdi a začal ji líbat. Mary mu v okamžiku zajela rukama do vlasů a vášnivé polibky mu vracela.

Severus jí zatím rozvázal župan, který z ní téměř hned spadl na zem a začal jí vyhrnovat vršek od pyžama, když v tom: ,,Ehm, ehm, Severusi!" ozval se za nimi ženský hlas a pár se od sebe vyděšeně odtrhl.

Za Severusem byl obraz, ze kterého na ně shlížela žena s Mary dosti podvědomým výrazem.

,,Ale notak, mami," zavrčel Severus a probodl ženu na obraze pohledem. Ta mu ho však se stejnou grácií vracela.

,,Pro příště bych byla ráda, abyste si to nechali až do pokoje. Nepotřebuji to totiž pozorovat," řekla přísně Severusova matka.

,,Tak by ses mohla třeba otočit," navrhl Severus a Mary se snažila udržet, aby se zase nezačala smát. Raději si proto sebrala župan a vydala se pryč.

Sešla do obývacího pokoje, kde se uvelebyla v jednom z křesel se svou skleničkou vína v ruce.

Z patra k ní doléhal hlas Severusovi matky, která zřejmě svému synovi dělala kázání na téma slušné vychování, načež Mary uslyšela Severusovo zavrčení místo odpovědi.

Dívka se zachumlala do svého županu a v klidu pozorovala plápolající oheň v krbu. Na rtech jí hrál nepatrný úsměv z tak trochu trapného okamžiku, co se stal před malou chvílí.

,,Promiň," ozvalo se tiché zamručení ode dveří a Mary se překvapeně otočila.

,,Tak trochu mi to nedošlo," mluvil tiše Severus, který mezitím došel až k Mary. Vypadal jako malý kluk, který se právě omlouvá za něco co provedl. Bylo to zvláštní ho takhle vidět.

,,To nic," usmála se Mary a zvedla se z křesla.

,,Půjdu si už asi lehnout. Jsem po dnešku nějaká unavená," oznámila Mary a položila svou skleničku na stolek.

Než se však stačila otočit, Severus si ji vzal do náruče a posadil se s ní zpět do křesla.

,,Víš že na tobě nejspíš usnu," konstatovala tiše Mary. Severus ji však místo odpovědi opět políbil, a tak se k němu Mary ještě více přitulila.

Severus zanedlouho uslyšel tiché a pravidelné oddechování hnědovlasé dívky. Hůlkou uhasil oheň v krbu a poté se i s Mary v náručí vydal k sobě do pokoje...

NěmáKde žijí příběhy. Začni objevovat