38. kapitola

1.3K 56 6
                                    

,,...takže pokud někdo z vás bude dělat problémy, bude se odmítat vzdělávat a podobně, bude mít co dočinění se mnou, nebo s Alectou a nebo se Snapem. A teď už zmizte," zavrčel nový profesor obrany proti černé magii, který tento předmět spíše učil jako černou magii.

Mary si sedla společně s Nevillem. Bylo to v podstatě poprvé, co seděla s někým jiným než s Hermionou.

,,Hele, je pravda, že se v Kruvalu učí černá magie?" zeptal se Neville Mary při cestě na přeměňování.

Učí, to je pravda, ale já nikdy nepochopila k čemu by mi mohla být dobrá.

,,To chápu. Proč se učit černou magii, když jde všechno vyřešit s magií bílou," přikývl Neville. To už vcházeli do učebny přeměn. Tuto hodinu měli bez Zmijozelských, takže je měla čekat taková uvolněnější hodina.

Neville s Mary si zalezli do zadní lavice hned za Deana a Seamuse.

,,Dobré dopoledne, třído. Tak vás tu všechny vítám ve vašem posledním ročníku," usmála se smutně profesorka McGonagallová.

Celá hodina proběhla v takovém pochmurném duchu. Na profesorce McGonagallové se dalo poznat, že se ještě nesmířila s tím, co se stalo.

Profesorka přeměn však nebyla jediná. Hodina lektvarů proběhla v podobném stylu, stejně tak i hodina bylinkářství a nejspíše i ostatní až na obranu proti černé magii a studium mudlů.

Snídaně, obědy a večeře probíhali každý den ve stejném stylu. Nejdříve se mohl jít najíst Zmijozel, takže většina studentů ze zbylých tří kolejí chodila na hodiny než snídaně, a u obědů a večeří dojídali jen zbytky po Zmijozelu.

Mary se pomalu každý den snažila nějako dostat za Severusem, ale ani jednou jí to nevyšlo. Teprve až na začátku října měla štěstí a podařilo se jí proklouznout přede dveře ředitelny.

Mary opatrně přiložila ucho na dveře a zaposlouchala se. Nic se však neozývalo a tak zaklepala.

,,Dále," ozvalo se známé zamručení a Mary opatrně vzala za kliku a otevřela dveře.

Jakmile se ozvalo klapnutí pantů, Severus vzhlédl od pracovního stolu na nově příchozí dívku a oči se mu rozzářily.

Mary se naň ho usmála a rychle za sebou zavřela dveře.

,,Ševelisimo," zašeptal Severus kouzlo, takže jejich rozhovor nikdo nemohl slyšet.

,,No to je dost, že sis vůbec vzpomněla, že existuji," řekl ironicky Severus a vydal se Mary naproti.

Mary se k němu rozběhla a zavěsila se mu rukama kolem krku.

,,No to jsem tedy ještě neviděl," ozval se jeden z obrazů bývalých ředitelů a Mary se od Severuse vyděšeně odtrhla.

,,Ale notak, Dippete, nechte je. Vždyť jsou ještě mladí," ozval se hlas předešlého ředitele Bradavic, Albuse Brumbála.

,,Těch si nevšímej," pokynul Severus hlavou a usmál se na Mary.

,,Radši mi řekni, proč si se celý měsíc neukázala," pohladil Severus Mary po tváři.

,,Proč tebe nikdo nevídá?" ušklíbla se naň ho Mary.

,,Mám moc práce a navíc nepotřebuju, aby mě někdo viděl, navíc po tom všem," řekl tiše Severus.

,,Snažila jsem se sem dostat asi již měsíc, ale vždy mi to někdo překazil," odpověděla mu spokojeně Mary, protože ho donutila odpovědět jako prvního.

,,Jak to jinak vypadá?" zeptal se nejistě Severus.

,,No, až na Zmijozelské a Carrowovi rozhodně nikdo není nadšen, takže..." nedokončila Mary úmyslně větu. Severus si smutně povzdechl a vydal se zpět ke stolu, za který si následně sedl.

,,Vše mi to nařídil pán zla, takže jsem nemohl jinak, pokud by měl tedy tady Brumbálův plán vyjít," povzdechl si Severus a začal opět něco psát.

Mary k němu přistoupila a objala ho ze zadu kolem krku.

,,Mary, měl bych to dodělat," povzdechl si Severus, který se od doby Mariina příchodu vůbec nesoustředil.

,,Nechci ti nic říkat, ale je na tobě vidět, že se ti do toho vůbec nechce," ušklíbla se Mary.

,,No to sice ne, ale udělat to musím," zavrčel Severus a otočil se na Mary. Ta své ruce přesunula na jeho ramena a při tom se mu dívala do onyxových očí.

,,Pojď sem," řekl nakonec Severus a stáhl si Mary k sobě na klín.

,,Proč jsi vlastně vůbec přišla, ale pořádně se nad tím zamysli," zašeptal Severus a Mary naň ho nechápavě pohlédla.

,,Protože mi chybíš. Protože jsem tě chtěla vidět, protože...." vydechla téměř v okamžiku Mary. Severus jí však položil prst na rty, aby byla již ticho.

Bylo zvláštní, jak se v její přítomnosti začal chovat uvolněně a v podstatě bezstarostně.

Chvíli si ještě hleděli do očí než se Mary jako první odhodlala a políbila Severuse.

V tu chvíli si také jeden z bývalých ředitelů pohoršeně odkašlal, avšak místo toho, aby to Mary odtrhlo od Severuse, nebo Severuse od Mary, mělo to za důsledek přesně opačný efekt. Severus si totiž Mary stáhl do hlubšího polibku.

,,Máš pravdu, papíry můžu dodělat zítra," usmál se Severus, když se po chvilce přestali líbat. Mary mu úsměv vrátila.

Severus vzal poté překvapenou Mary do náruče. Mary tušila, kam ji nese. Nejvíce vtipné jí přišly pohoršené pohledy bývalých ředitelů, tedy až na Brumbála, který se potutelně usmíval.

Poté se ozvalo prasknutí dveřmi. Severus právě kopl do dveří od ložnice a ty se po jejich příchodu zavřely.

Severus došel až k posteli a na ni položil opatrně Mary.

,,Sundej si boty. S nimi mi do postele rozhodně nepolezeš," zavrčel Severus a Mary si s úsměvem sundala své boty. Trvalo jí to však delší dobu než Severusovi, takže než se stihla zout, Severus již ležel.

Mary se ušklíbla a poté si lehla na Severuse.

,,A teď mi řekni, jak se mám vyspat," zavrčel na oko opět Severus.

,,Já nevím. Asi by to chtělo nejdříve usnout," řekla tiše Mary.

Severus se poté prudce posunul, takže z něho Mary spadla. Když se však naň ho naštvaně podívala, Severus dělal, že spí.

Mary se otočila na bok a zavřela oči. Zanedlouho však ucítila jeho ruce kolem svého pasu a jeho samotného, jak se k ní ze zadu tiskne....


NěmáKde žijí příběhy. Začni objevovat