,,Ty musíš být Mary," usmála se na hnědovlasou dívku paní Weasleyová a vtáhla ji do vřelého mateřského objetí, které jí Mary s radostí oplatila.
,,Rádi tě poznáváme," podal jí s úsměvem ruku pan Weasley a Mary mu ji s radostí stiskla.
,,Mary, tak přece jsme ti chyběli natolik, že si nás musela vidět," usmál se na ni George a Fred s úsměvem přikyvoval. Než však stihla Mary s ostatními jakkoliv zareagovat, Fred ji vtáhl do objetí, které mu po chvilce váhání vrátila. George samozřejmě nemohl zůstat pozadu, takže si Mary musel vytáhnout z Fredova stisku do svého. Mary ho se smíchem samozřejmě také objala.
,,Ahoj. Jsem Bill," představil se již dospělý muž s dlouhými zrzavými vlasy a náušnicí v uchu. Byl opravdu pohledný.
Mary se naň ho usmála a podala mu ruku. Za ním stála dívka s bílými vlasy, která si Mary na oko výhružně měřila.
,,Fleur," představila se poté dívka a podala Mary ruku. Ta jí také s úsměvem ruku stiskla a poté se otočila ještě k poslednímu členovi Weasleyovic rodiny, který měl po tváři několik málo jizev.
,,Jsem Charlie," usmál se a podal Mary ruku.
,,Ginny, Mary bude spát s tebou v pokoji," kývla paní Weasleyová směrem k Ginny. Zrzka s úsměvem přikývla....
,,....jakmile jsme zjistili, že k nám přijedeš, musela jsem ti samozřejmě taky jeden uplést," podala na Boží hod jeden balíček paní Weasleyová Mary. Ta se na ni překvapeně podívala. Pomalu natáhla ruce a vzala si vděčně balíček od paní Weasleyové.
,,Ne, nevadí, že pro nás nic nemáš. Jsem ráda, že jsi přijala to pozvání," zarazila paní Weasleyová Mary ještě před tím, než stihla vytáhnout svůj blok a začít do něj psát. Mary se tedy na ni vděčně podívala, potom se postavila a objala ji, aby alespoň nějako poděkovala za dárek.
Jakmile se opět usadila, stejně tak jako ostatní si začala svůj dárek rozbalovat. Byl to jednoduchý, světle modrý svetr. Mary si ho s radostí hned oblékla a všimla si, že paní Weasleyové udělala radost.
,,Koukám, mamko, že jsi Mary taky upletla jeden ze svých vyhlášených svetrů," usmál se Fred a George mezi tím podal balíček. Mary se na ně překvapeně usmála.
,,Notak. Otevři to," vyzval ji nedočkavě George a i s Fredem se na ni netrpělivě podívali.
Mary tedy začala pomalu balíček otvírat. Nebyl velký jako ostatních v místnosti, ale Mary to vůbec nevadilo. Bylo v nich několik žertovných předmětů, které byly z Fredovi a Georgovi výroby.
Mary nevěděla jak má reagovat a tak udělala první věc, která ji napadla. Postavila se a dala Georgovi pusu na tvář. George se usmál a Mary se s úsměvem otočila k Fredovi za stejným účelem, jako přistoupila k Georgovi. Mary si však neuvědomila nepatrného pohybu, který udělal Fred hlavou a tak místo na tvář ho políbila na ústa. Jakmile si to uvědomila, tak se rychle od Freda odtáhla. Fred se na ni rošťácky usmál za což schytal vražedný pohled od Mary.
,,Nemohl jsem odolat," usmál se na Mary, která jen zakroutila hlavou a opět se posadila. Moc dobře si uvědomovala, že ji viděli všichni přítomní Weasleyovi s Fleur a Harrym k tomu.
,,Frede, to se přece hostům nedělá," ozval se ode dveří Charlie a potutelně se na Mary usmál. Ta jen zakroutila hlavou a sklopila pohled.
,,Tak a dost. Nechte to nebohé děvče na pokoji," vložila se do toho paní Weasleyová a Charlie s Fredem dostali utěrkou po hlavě....
Na večer se u nich stavila Tonksová a Lupin. Oba byli překvapeni, že je u Weasleyových i Mary. Byli však rádi, protože se s ní stihli potkat jen jednou a to na ministerstvu v loňském školním roce. Bohužel v tu chvíli vlastní sestřenice zabila svého bratrance, kterým byl Sirius.
,,Tak co je v Bradavicích nového?" začala se zvědavě vyptávat Tonksová, když byla s Mary o samotě. Mary jen pokrčila rameny.
,,Ale notak. Přece se muselo určitě něco stát, nebo tam bude snad poprvé nudný školní rok?" ušklíbla se dobromyslně Tonksová. Mary se tomu vtipu musela zasmát. Podle toho, co jí přátelé vyprávěli, nikdy v Bradavicích nebylo nouzi o to, aby se tam něco nedělo. Nyní by však bylo asi největší pozdvižení, kdyby se po škole rozneslo, co se stalo v noci, kdy byl pořádán Křiklanův Vánoční večírek.
,,A co kluci? Slyšela jsem, že se Fredovi líbíš a nejen Fredovi. Charliemu se taky zamlouváš," usmála se na ni Tonksová. Mary však nad tím s úsměvem zakroutila hlavou.
,,Takže Fred a ani Charlie u tebe nemají šanci? A nemyslíš si, že je to škoda?" vykulila na ni oči Tonksová.
Na kluky jsem již hodně dlouho nemyslela a myslím si, že ještě nepomyslím. Weasleyovic jsou fajn, ale....
,,Ale notak. Přece musí existovat někdo, na koho tajně myslíš," ušklíbla se opět nevěřícně Tonksová. Mary jen s úsměvem zakroutila hlavou.
Než však stihla Tonksová položit další otázku, objevil se u nich Charlie.
,,Nerad vás ruším, dámy, ale nešla by ses na chvíli projít, Mary?" zeptal se Charlie. Mary po chvilce váhání se tedy zvedla, s úsměvem kývla na Tonksovou a vydala se Charliem.
,,Musím se ti omluvit, že jsem tě vytáhl ven do takového mrazu," začal Charlie. Mary však jen s úsměvem zavrtěla hlavou.
Procházeli se po zasněžené zahradě a poté se vydali ještě o kus dál.
,,Promiň, ale musím se zeptat, líbí se ti Fred?" zeptal se po chvilce nejistě Charlie. Mary se naň ho překvapeně podívala.
Nikdy jsem nad tím nepřemýšlela, každopádně nyní na vztah či něco takového nemám ani pomyšlení.
,,Aha. Ale stejně, kdyby jsi měla říct, kdo se ti líbí víc jestli já nebo Fred..." začal pomalu Charlie. Když však viděl, jak si Mary povzdechla, zarazil.
Nechci Ti ani nikomu jinému ublížit. Je možné, že se do mě může někdo lehce zamilovat, ale je těžké mě milovat. I když se třeba mohu zdát, že jsem hodná a neublížila bych ani mouše, mám strach, protože mám předky s přesně opačnou povahou. Nevím, jestli se mi to aspoň trochu daří, ale snažím se splatit dluh za to, co spáchali.
,,Nevěřím, že bys byla zlá," odpověděl Charlie a zvědavě se dívku prohlížel. Ta jen smutně sklopila pohled a zanedlouho se společně vydali zpět domů....
ČTEŠ
Němá
FanfictionDo pátého ročníku v Bradavicích přestupuje dívka, která studovala v Kruvalu, je však němá.... 15+