!!!!!15+!!!!!!
,,Příště si probereme smrtelně nebezpečné rostliny," ukončila hodinu profesorka Prýtová.
Byl konec března. Ron stačil skončit na ošetřovně a rozejít se s Levandulí, což pro všechny jeho přátele byla úleva.
Mary byla ráda, že se jí již nikdo neptal na ten dopis, který spálila a zároveň, že už další nepřišel. Jednou až dvakrát do týdne chodila za Severusem, který se z ní snažil dostat, co to mělo tehdy u snídaně znamenat.
Nyní kráčela s přáteli a vraceli se po poslední čtvrteční hodině zpět do hradu na večeři.
Lenka s Ginny již seděla u stolu. Mary s ostatními došla až k nim a posadili se stejně jako vždy.
,,Nepřipadá vám Levandule nějako nakrknutá?" zeptal se Ron a skupinka opatrně přikývla.
,,Tak se nediv. Jeden z nejlepších brankářů jí dal kopačky," usmála se Hermiona a když se Ron na ni otočil, začala se trochu červenat.
,,Každopádně, Fred s Georgem mi poslali balíček záškoláckých zákusků. Nechceš si vzít nějaké, Lenko?" zeptala se Ginny. Lenka však jen zakroutila hlavou.
,,Být tebou, tak bych si vzal," zahuhlal Ron s plnou pusou.
,,Tak když jsi udělal NKÚ i ty," pokrčila Lenka rameny. Ron zrudl až za ušima a skupinka se dala do hlasitého smíchu, že je až musela přijít napomenout profesorka McGonagallová....
Toho večera Mary opět nemohla usnout a tak se rozhodla, že se opět nenápadně odplíží k Severusovi. Proto se o půl desáté zvedla, převlékla se do školního a nenápadně se vyplížila pryč. Byla to již pro ni taková příjemná rutina.
Proběhla hradem a zanedlouho již klepala na kabinet. Dveře se téměř v okamžiku otevřely, jako by na ni Severus čekal. Jakmile otevřel, spražil ji pohledem a poté ji pustil dovnitř. Hned jak se zavřely dveře, Severus k ní přistoupil a políbil ji. Mary mu obmotala ruce kolem krku a on ji chytl za pas.
Značnou chvíli trvalo než se od sebe odtrhli a to jen a pouze za účelem, aby se mohli nadechnout.
,,Co ti trvalo tak dlouho než ses uráčila přijít?" rýpl si Severus do Mary. Ta se jen povýšeně ušklíbla a provokativně se odtáhla. Severus zvedl jedno obočí a založil si ruce na hrudi.
,,Takže ty sis chceš hrát," řekl zcela vážně Severus a Mary ho napodobila. Jakmile to však udělala, Severus se rozešel směrem k ní a pomalu začal vytahovat hůlku.
Mary začala couvat ke dveřím ložnice, za kterými se hodlala schovat. Než je však stihla zavřít, Severus byl již v ložnici také. Zavřel je tedy on a při tom začal šeptat nějaká zaklínadla.
Mary pořád couvala, avšak zakopla o koberec a spadla na zem. Severus se pobaveně ušklíbl a klekl si nad Mary než ji poté znovu políbil.
Mary mu obmotala ruce kolem krku a nechala se jím vzít do náruče, respektive mu obmotala nohy kolem pasu a on, stejně tak jako tenkrát, ji vzal těsně pod zadkem, postavil se a poponesl si ji až na postel, kde ji nechal spadnout na záda.
Mary ho pustila úplně a se smíchem mu začala pomáhat s rozepínání jeho hábitu, který měl snad miliardu knoflíčků.
Jakmile byl rozepatý, Severus stáhl z Mary školní hábit, který skončil hned na tom jeho.
Poté to již šlo rychle. Zanedlouho byli oba již bez košilí kalhot...a v tom okamžiku vnikl Severus do Mary. Ta se chytila rukama prostěradla a začala ho v nich mačkat.
Severusovi pohled na ni dělal dobře. Nejen že se pohyboval v pravidelných intervalech a prožíval tak slastný pocit, Mary pod ním zaklonila nepatrně hlavu a přivřela oči. Rty měla nepatrně otevřené a koutky se jí zvlnily do nepatrného úsměvu.
Neodolal a pořád přirážející ji začal líbat na krku. Cítil, jak se Mary vždy při tvrdším přírazu prohne a to ho popohánělo čím dál tím více dopředu a proto začal zrychlovat.
Na Mary byl nyní vtipný a zároveň vzrušující pohled. Vypadal jako ryba na suchu. Lapala po dechu. Poté otevřela oči a rukama se podepřela, aby byla Severusovi co nejblíže.
Nyní se dotýkali čely a oba měli přivřené oči. Severus začal zpomalovat a Mary začala v rámci možností normálně dýchat. Pak ucítila chuť Severusových rtů na těch svých a zanedlouho jeho jazyk bojoval s tím jejím.
Mary se od něho na chvíli odtrhla s tazavým výrazem, když ho z ní Severus vytáhl úplně. Ten se však na ni úlisně podíval.
Mary ho tedy shodila na záda a poté si naň ho obkročmo sedla. Severus se vítězoslavně podíval na Mary, která se začala pomalu zvedat a poté klesat zpátky.
Severus jí chytil paže a trhnutím si ji stáhl k sobě tak blízko, že svá ňadra měla Mary položené na Severusově hrudi. Ten se na ni jen usmál a sám pokračoval v činnosti místo Mary, která by se v případě potřeby nemohla bránit, díky Severusově silnému stisku.
Mary po chvilce začala cítit, že se začíná blížit ke svému vrcholu a když se podívala na Severuse, vypadal, že on také.
V poslední chvíli ji převrátil na záda, vytáhl ho z ní a jen se dotkl jejího břicha, vytekla z něj pořádná nadílka.
Poté se opět nahnul nad Mary a políbil ji. Mary ho pohladila po tváři a on zatím čisticím kouzlem nechal zmizet to, co před chvílí nadělil Mary.
Poté dal svou hůlku na noční stolek, přikryl Mary peřinou a ta se k němu spokojeně přitulila.
V duchu musela uznat, že po takovéhle fyzické aktivitě snad již usne a navíc u Severuse v náručí.
Ten ji políbil do vlasů a poté zašeptal: ,,Děkuji." Mary se na něho s úsměvem podívala a políbila ho na oplátku. Poté si opět položila hlavu na jeho hruď. Cítila, jak jeho srdce v pravidelných intervalech naráží na jeho hruď a to jí dodávalo ještě větší pocit bezpečí. Uklidňovalo ji to a nyní i uspávalo....
ČTEŠ
Němá
Fiksi PenggemarDo pátého ročníku v Bradavicích přestupuje dívka, která studovala v Kruvalu, je však němá.... 15+