41. kapitola

1.3K 59 0
                                    

15+

Brumbál měl skutečně pravdu. Mary se na Severuse nedokázala zlobit a jakmile ji propustila madame Pomfreyová z ošetřovny, začala Mary plánovat kdy se za Severusem vypraví.

Severuse však opět nikdo nezahlédl a to po celých čtrnáct dní. Mary se však za ty dva týdny nepodařilo dostat se do ředitelny, tedy pokud nepočítala den, kdy by se tam bez problémů dostala, ale Severus byl akorát pryč.

Nyní již konečně stála přede dveřmi ředitelny a opatrně na ně zaklepala. Bylo něco málo po půl desáté v noci.

,,Vstupte," ozval se nevrlý Severusův hlas z ředitelny.

Mary tedy vzala opatrně za kliku a otevřela dveře. Jakmile se zjistila, že kromě Severuse tam nikdo není, dveře hned s nepatrným úsměvem je opět zavřela.

Severus se však ani nepodíval, kdo za ním přišel takto pozdě. Mary tedy došla až ke stolu. Severus vypadal dosti unaveně a hlavně nevyspale. Mary si však i nadále nevšímal.

Dívka ho tedy ještě chvíli pozorovala, než pomalu obešla stůl a Severuse objala. Ten ztuhl, protože si neuvědomoval, že nově příchozí byla Mary.

,,Takže ty už se se mnou zase bavíš?" otočil se na ni Severus a Mary se usmála.

,,Snažila jsem se přijít dříve, ale nemohla jsem se dostat," povzdechla si Mary a pohladila Severuse po tváři. Ten si ji stáhl na klín a přitiskl si ji k sobě.

,,Vidíš, co jsem ti říkal," usmál se na ně ze svého portrétu Brumbál a Mary neuniklo, jak Severus protočil očima a tak mu dala pusu na tvář.

,,Kdy ses naposledy pořádně vyspal?" zeptala se Mary Severuse. Ten povytáhl jedno obočí.

,,Promiň, já zapomněla, že netopýři nejspíše nespí," řekla provokativně a ušklíbla se.

,,Cos to řekla," řekl klidně Severus. Mary z něj seskočila a rozběhla se k jeho ložnici. Severus se však také postavil a zanedlouho již zavíral dveře od své ložnice a při tom držel Mary za ruku.

,,Takže já jsem podle tebe netopýr?" zavrněl Severus a přitáhl si Mary k sobě. Ta mu však na to nic neřekla. Místo toho mu druhou rukou začala přejíždět po hábitu na hrudi.

Severus se naklonil a začal ji něžně líbat do vlasů a poté na čelo. Mary spokojeně přivřela oči a pomalu začala zaklánět hlavu. Severus se tedy přesunul k jejímu krku. Při tom jí pustil ruku a začal s ní sjíždět níž a níž.

Druhá ruka měla trochu jinou práci. Začala totiž rozepínat Mary školní hábit. Poté však začala putovat za tou druhou, která se mezitím zmocnila jedné půlky Mariina pozadí. Obě dvě se však najednou rychle vrátily k Mariiným ramenům, ze kterých rychle shodily její hábit.

,,Proč nosíš vždy tak volné oblečení? Vždyť v tom nevynikne vůbec tvá postava," zašeptal vášnivě Severus Mary do ucha a prudce ji otočil, takže nyní svá záda opírala o jeho tělo.

Severus jednu svou ruku obmotal kolem jejího pasu a druhou kolem ňader. Mary nepatrně zaklonila hlavu a opřela se o jeho hruď.

,,Protože bych byla pro ostatní daleko lákavější kořist, nemyslíš?" vydechla Mary a čím dál tím víc cítila, jak začíná vlhnout.

Severusova práva ruka, která si našla místo na dívčiných ňadrech, povolila Mary školní kravatu a začala rozepínat knoflíčky u bílé halenky.

Mary se začala provokativně vrtět kolem jeho klína. Severus na to reagoval tak, že svou levou rukou začal putovat Mary po podbřišku a poté jí pod sukní zajel do kalhotek.

Severus moc dobře věděl, že je Mary vzrušená a chtěl toho využít ke své malé pomstě.

Zajel svými prsty do Mary a začal si s ní hrát. Se svými prsty začal v ní kroužit a pohybovat s nimi dovnitř a ven.

Mary se chytila jeho stehen a zavřela oči. Při tom začala vzdychat a vrtět se, což donutilo Severuse udělat další krok. Pravou rukou zajel do jednoho z košíčků její podprsenky a začal jí mačkat prso.

,,Prosím, vem si mě," zašeptala zoufale Mary a dál se prohýbala pod jeho prsty.

,,A slíbíš mi, že už budeš hodná holčička?" zašeptal jí Severus do ucha a nepatrně se usmál, když si Mary zkousla spodní ret.

,,Slibuji," vydechla a v tu chvíli Severus vytáhl jak ruku z její podprsenky tak i ruku z jejích kalhotek.

Poté se s nezájmem vydal k posteli a než Mary stihla jakkoliv zareagovat, sundal si boty, lehl si a přikryl se peřinou.

Mary po chvilce váhání došla za Severusem, klekla si z druhé strany na postel a provokativně se nad něho naklonila, odhrnula mu vlasy z ucha a jemně ho políbila na krk.

,,Potřebuješ něco?" ušklíbl se Severus a podíval se na Mary, která se nad ním skláněla.

,,Neslíbils mi náhodou něco?" zašeptala svůdně Mary. Severus ji pohladil po tváři.

,,Ano. Že se pořádně vyspím," usmál se na ni a ta ho naštvaně probodla pohledem.

,,A potom jsi mi slíbil ještě něco," pokračovala dál Mary.

,,Jo tohle. Ber to jako školní trest za to, že jsi mě nazvala žárlivým imbecilem a netopýrem," zasmál se Severus a Mary ho praštila polštářem.

,,Jsi hroznej," řekla, ale usmívala se při tom.

,,Hroznej krasavec?" zašeptal Severus a ušklíbl se. Mary se úsměv prohloubil a Severus si ji stáhl k sobě do náručí.

Mary se tedy spokojeně uvelebyla na jeho hrudi.

,,To ti vrátím," řekla tiše a Severus si ji k sobě přitáhl ještě blíže.

,,Nevrátíš, protože si až moc hodná," zašeptal tichým hlasem a políbil ji do vlasů.

,,Myslíš," zašeptala Mary a hlavu otočila k Severusovi.

,,Nemyslím. Vím," řekl s nepatrným úsměvem.

,,Jsi si jistý?" ušklíbla se Mary a hleděla Severusovi do očí.

,,Jsem, protože tě znám," řekl Severus a úsměv se mu prohloubil.

Mary odvrátila hlavu a zanedlouho již spala...

NěmáKde žijí příběhy. Začni objevovat