Severus se ráno probudil jako první. Musel se usmát, když viděl klidně oddechující dívku, kterou si k sobě tiskl.
Po chvilce se podíval na hodiny a zjistil, že za chvilku bude šest hodin ráno. Povzdechl si a chtěl se odtáhnout. Jakmile se však pokusil vytáhnout ruce, které objímaly Mary kolem pasu, dívka je chytila a nechtěla pustit.
Mary sebou nepatrně zavrtěla a otevřela oči. Po měsíci se cítila opět v bezpečí a za noc se ani jednou neprobudila.
Nepatrně se usmála, když uviděla, jak Severuse přidržuje za ruku a pomalu se naň ho otočila a pohlédla mu to tmavých očí.
,,Nechtěla bys mě pustit," zašeptal Severus a podíval se na svou ruku v pevném sevření Mary. Ta ho tedy nedobrovolně pustila a smutně se naň ho podívala.
Severus ji pohladil po tváři a poté se rozhodl vstát.
,,A teď jako děláš co?" zeptala se ho vážně Mary.
,,Jdu na snídani," odvětil Severus a ani se na ni neotočil.
,,A co já?" zeptala se ho Mary a ze zadu ho objala. Severus nepatrně natočil hlavu k jejím rtům a poté řekl:,,Ty? Tebe si dám k večeři."
Mary mu dala vlasy za ucho a své rty přiložila až těsně k němu.
,,A co když si mě dá k večeři někdo jiný?" zeptala se provokativně. Severus se na ni otočil a v očích mu zářily plameny vzteku.
,,Takže ty mě podvádíš?!" vyjel na ni zostra.
,,Ovšem že ne," bránila se Mary, která si uvědomila, že si tu svou poslední poznámku možná mohla odpustit.
,,Tak proč-" dožadoval se Severus odpovědi, avšak Mary ho přerušila polibkem. Severus se chvíli nechával unést, ale poté se od ní odtáhl.
,,Proč mi říkáš, že máš někoho jiného?!" vrčel dál Severus.
,,Jak tak na tebe koukám, tak jsem chtěla zjistit, jestli se budeš chovat jako žárlivý imbecil nebo ne," odsekla mu Mary a pustila ho. Poté se odsunula na druhou stranu postele a začala se obouvat.
,,Jak že jsi mě to nazvala?!" zavrčel Severus, obešel postel a postavil se přímo proti ní.
,,Žárlivým imbecilem," odsekla mu Mary a dál si zavazovala svou tkaničku u bot.
,,Tak tedy pokud jsem pro tebe žárlivým imbecilem, tak můžeš vypadnout," zavrčel Severus. Mary se postavila a podívala se mu zpříma do očí.
,,To se neboj. Půjdu ráda," odsekla mu Mary a vydala se rychle pryč z ředitelovi ložnice a ředitelny úplně.
Rychle proběhla hradem a zamířila do knihovny. Na snídani stejně nyní nemohla, protože vždy jako první jedl Zmijozel.
Mary si vybrala knihu o Famfrpále. Nikdy se o tento sport zajímala, ale chtěla zapomenout na hádku se Severusem.
,,Co tu děláš?!" ozval se proti ní ledový hlas. Mary vzhlédla a uviděla před sebou Alectu.
,,Neumíš odpovědět?!" vyjela na ní opět Alecta.
Jsem němá, paní profesorko a do knihovny se snad ještě může.
,,Tak ty budeš ještě drzá?!" vyjela na ni Alecta. Mary v klidu zaklapla knihu, vrátila ji zpět na polici a vydala se pryč.
,,Já s tebou mluvím!" vykřikla Alecta. Mary však již vycházela z knihovny, avšak Alecta ji doběhla a přirazila ji ke zdi. Poté na ni namířila hůlkou. Mary na ni však dál klidně hleděla.
,,Takže ty budeš drzá? Crucio!" vykřikla Alecta a červený parsek zasáhl Mary. Alecta ji pustila a spokojeně se dívala, jak Mary zarývá své nehty do rukou, které měla zaťaté v pěst.
Po chvilce klesá Mary na kolena a z dlaní jí začaly téct potůčky teplé krve. Až v tu chvíli Alecta přestala.
,,To aby sis pamatovala, že nemáš být drzá," ušklíbla se, kopla Mary do břicha a se smíchem odešla pryč.
Mary se pomalu posadila. Celé tělo ji bolelo a kopanec do břicha tomu moc nepomohl.
,,Slečno Johnsonová, co tady děláte?" ozval se známý hlas profesorky přeměn. Mary se pomalu otočila směrem, odkud uslyšela hlas.
Profesorka přišla až těsně k ní a začala si ji prohlížet. Nejvíce ji zřejmě zaujaly jemně zakrvácené ruce.
,,Pojďte," vyzvala ji nakonec a pomohla jí na nohy.
,,Co se vám vůbec stalo?" vyzvídala ji při cestě profesorka McGonagallová.
Byla jsem údajně drzá na profesorku Carrowovou, tak mě potrestala.
,,A co jste jí řekla?" zeptala se opět profesorka McGonagallová. Mary v bloku otočila stránku a ukázala jí větu, že se do knihovny snad ještě může.
,,Brumbál se musí v hrobě obracet, co tu Snape udělal," procedila mezi zuby profesorka McGonagallová. To už však vcházeli na ošetřovnu.
,,Poppy!" zavolala profesorka přeměn a zanedlouho se u nich objevila madame Pomfreyová.
,,Co se stalo?" zeptala se a opatrně si vzala Mariinu pravou dlaň do rukou.
,,Slečna Johnsová si bezdůvodně vysloužila školní trest," řekla profesorka McGonagallová.
,,Pojďte. Posaďte se," dovedla dívku ošetřovatelka k židli. Když si však Mary sedala, zkřivila tvář bolestí. Měla pocit, že jí do břicha zaráží někdo nůž.
,,Co vás bolí?" zeptala se v okamžiku madame Pomfreyová a Mary si položila ruku na břicho.
,,Takhle to dál nejde! Jdu pro ředitele!" rozhodla se ředitelka Nebelvíru a vydala se pryč.
,,Tohle bolí?" zeptala se madame Pomfreyová a začala prohmatávat Mary břicho. Mary v podstatě bolelo celé tělo, avšak jako by na břichu měla tlačítko a to když se zmáčklo vyvolalo bolest v jednom jediném místě.
,,Víte od čeho vás to břicho bolí?" zeptala se opět madame Pomfreyová. Mary si vytáhla svůj blok.
Profesorka Carrowová mě do něho kopla.
,,Já ji zabiju. A jejího bratra se Snapem taky," zavrčela ošetřovatelka a vydala se pryč.
Téměř v okamžiku však byla zpátky s mastí a obvazy. Vzala si od Mary nejprve levou dlaň, kterou jí namazala mastí a obvázala obvazem. Poté to samé udělala s její pravou dlaní a v tu chvíli se vrátila profesorka McGonagallová a za ní se neochotně šoural Severus.
Severus však při pohledu na Mary nepatrně zkoprněl. Dívka se naň ho však ani nepodívala.
,,Je mi jedno, co jste zač, ale studenti se prostě takhle trestat nebudou a to by měl uznat i váš pán," prskala profesorka McGonagallová na celé kolo.
,,A co se vůbec stalo?" zeptal se tiše Severus. Nespouštěl však oči z Mary, která ho pořád ignorovala.
,,Byla bezdůvodně potrestána vaší známou, Alectou," odsekla mu McGonagallová.
,,Bezdůvodně?" opakoval lhostejně Severus.
,,Ano! Bezdůvodně!" vyjela naň ho profesorka McGonagallová.
,,A co se jí vlastně stalo?" zeptal se opět lhostejně Severus.
,,Použila na vás Cruciatus předpokládám," otočila se McGonagallová k Mary a ta nepatrně přikývla.
,,A poté ji prosím ještě kopla do břicha," řekla madame Pomfreyová.
,,Nechám si tu vás do zítřka," otočila se ošetřovatelka k Mary a pomohla se jí postavit.
Severusovi neunikl dívčin výraz, když se zvedala ze židle. Svou tvář opět zkřivila bolestí a poté ji madame Pomfreyová odvedla na jedno z lůžek.
,,Pokud se to ještě bude opakovat-" ,,Máme příkaz je trestat za neukázněnost, ale nezabít. Tím si buďte jistá, Minervo," zarazil ji Severus a odešel pryč.
ČTEŠ
Němá
FanfictionDo pátého ročníku v Bradavicích přestupuje dívka, která studovala v Kruvalu, je však němá.... 15+