46. kapitola

1.4K 54 1
                                    

!!!15+!!!

Mary se ráno probudila jako první. Severus ji objímal kolem pasu a tiše jí oddechoval do vlasů. Mary se usmála a opatrně se z jeho objetí vymanila. Bohužel nešlo to tak snadno jak si myslela, takže nakonec mu místo sebe do náruče strčila polštář.

Mary se opatrně vykradla ven z pokoje. Ve dveřích se však ještě otočila na spícího Severuse, který si nyní k sobě tiskl polštář. Poté opatrně zavřela dveře a vydala se dolů do kuchyně.

Zanedlouho po tom, co začala připravovat snídani, ucítila něčí ruce na svých bocích.

,,To se nedělá, nechat mě ležet samotného v posteli," řekl Severus. Mary začínal připadat jako štěně, které si chce hrát.

,,Já měla strach, abys neměl hlad," řekla smutně Mary, podala mu toast s marmeládou a při tom se naň ho otočila.

,,Veselé Vánoce, Severusi," usmála se Mary na Severuse a pohladila ho po tváři.

,,Veselé Vánoce," řekl tiše Severus a políbil Mary. Poté mu však přišlo na mysl to, že by mohli pokračovat tam, kde je předešlého dne jeho mátinka vyrušila, takže si odložil toast a přitáhl si Mary k sobě.

,,Kakao?" odtáhla se od něho Mary a on na ni nechápavě koukal.

,,Ptám se, jestli si dáš kakao, ale i kdyby ne, tak ho tady máš v hrníčku," usmála se naň ho Mary a podala mu hrníček.

Severus si ji změřil trochu naštvaným pohledem, poté si od ní vzal hrníček a toast, který si odložil na kuchyňskou linku, a šel se posadit ke stolu...

Celý den dával na sobě Severus najevo, že se ho značně dotklo to, když je předešlého večera vyrušil obraz jejich matky a toto ráno v tom Mary odmítla pokračovat.

,,Rozhodl ses jít si umýt vlasy?" zeptala se ho večer po večeři Mary, když potkala Severuse na cestě do koupelny.

,,Mě si nemusíš vůbec všímat," zavrčel Severus a práskl za sebou dveřmi od koupelny.

,,Není naštvaný ve skutečnosti," ozval se za dívkou, nyní již známý hlas Severusovi matky.

,,Já vím. Teď už poznám, kdy se jen přetvařuje a kdy ne," přikývla s lehkým úsměvem Mary.

,,Víš, měla bys vědět asi jednu věc. Kdysi se zamiloval do jedné dívky, ale nakonec si vzala jiného. Do té doby než jsi se objevila ty myslil pořád jen na tu jednu dívku, ale od té doby, co jsi se mu do života přimotala ty, tak jsi mu jí nahradila a dovoluji si říct, že tě má i daleko raději než měl Lily," řekla černovlasá žena a Mary se na ni nechápavě podívala.

,,Lily?" opakovala nejistě.

,,Lily Evansová, místo Severuse si vybrala toho Pottera," řekla až s mrazivým klidem žena.

,,To jsem nevěděla," řekla smutně Mary. Poté se otočila na dveře koupelny.

,,Myslíte, že to mám zkusit?" zeptala se nejistě Mary.

,,No, ty vlasy by si už opravdu umýt mohl," řekla neurčitě černovlasá žena. Mary tedy vzala za kliku a vklouzla do koupelny.

,,Severusi," řekla klidně Mary. Severus byl ve vaně a vyděšeně se podíval ke dveřím.

,,Tebe rodiče neučili klepat?" zaprskal Severus, avšak Mary došla až k němu a posadila se vedle vany tak, že viděla Severusovi do tváře.

Severus si ji na oko nedůvěřivě měřil, avšak moc dobře si uvědomoval, že ho má Mary přečteného.

Dívka mu chvíli s úsměvem hleděla do očí, poté se však zvedla a vydala se k poličce, na které byl šampon.

V okamžiku seděla opět vedle vany a Severus si nedůvěřivě měřil lahvičku v dívčiných rukách.

,,Namoč si vlasy," řekla klidně Mary a pohladila ho po tváři. Severus se na ni nejdříve výhružně, poté však prosebně podíval. Mary však byla neústupná a tak se neochotně, asi tak na tři vteřiny ponořil.

Mary se prohloubil úsměv. Poté vstala a otevřela lahvičku šamponu.

,,Dávej si hlavně pozor, aby se ti nedostal do očí, protože by to pěkně štípalo," upozornila ho Mary, když ho studený šampon zastudil na hlavě.

Mary si k němu zezadu klekla a začala mu do vlasů vmasírovávat šampon.

,,Teď ti doporučuji zavřít oči," řekla Mary a vzala si do ruky sprchu.

,,A to jako proč?" zavrčel Severus.

,,Aby tě nepálily oči," řekla stále klidně Mary, pustila vodu a začala vymývat Severusovi šampon z vlasů.

Zanedlouho již šla pro ručník, do kterého Severusovi zabalila vlasy a začala mu je za nesouhlasného mručení sušit.

,,No vidíš, ani to nebolelo," řekla nakonec s úsměvem Mary za což schytala vražedný pohled.

Dívka se po chvilce zvedla a odešla. Než však stihla dojít do pokoje, Severus ji dostihl a chytil ji za ruku. Když se naň ho Mary otočila, měl na hlavě vyloženě vrabčí hnízdo a kolem pasu uvázaný ručník. Již se však na Mary nedíval naštvaně. Jeho pohled se změnil na.....zamilovaný.

Začal pomalu popocházet k Mary a ta před ním couvala. Když dívka narazila zády na dveře pokoje, rychle je otevřela a v okamžiku je Severus opět zabouchla právě v tu chvíli se mu vrhla kolem krku a začali se spolu vášnivě líbat.

Severus z Mary malém doslova serval její tričko. Mary si mezitím stihla sundat kalhoty a než dorazili k posteli, měla dole i podprsenku.

U Severuse to bylo daleko jednodušší, protože ručník z něho spadl již při tom, když jí sundával podprsenku.

Mary se už ani nenadálá a měla i kalhotky dole. Severus na nic tentokrát nečekal a rovnou do ní vnikl tak tvrdě, že Mary vykřikla a prohla se v luk.

Severus propletl své prsty s jejími a ruce jí dal za hlavu a při tom Mary vášnivě políbil.

Mary mu vzdychala přímo do úst, kterých se  Severus nehodlal jen tak vzdát. Od rtů si však začal dělat vlhkou pěšinku k její hrudi, ale pořád přirážel.

Mary měla pocit, že je každé jejich milování daleko vášnivější a Severus se nedrží vůbec zpátky, ba naopak. Ač se při tom předešlém zdálo, že už vášnivější být nedokáže, ukázal se pravý opak.

Mary vykřikla a opět se prohla. Severus skousl její bradavku a při tom tvrdě přirazil...

Severus to nevydržel a ještě tu noc si to museli zopakovat a Mary se mu vůbec nebránila. Dělalo jí dobře cítit ho v sobě, na sobě, prostě všude, a když mu tu noc usínala v náručí, úplně zapomněla na to, co se venku děje....

NěmáKde žijí příběhy. Začni objevovat