2.rész

62 3 0
                                    

"Jaj, bocs. Nem láttalak." Közben szedtem fel a váltó cipőmet a földről.
-Mi az, hogy nem láttál?- szólt vissza egy enyhén mély hang.
És ekkor néztem fel rá. Ekkor változott meg minden.
- Hát, ő..... hogy mondjam.- enyhén zavarba jöttem - nagyon siettem, ezért nem vettelek észre, hogy az utamba állsz. Így meg felel? - próbáltam viccelődni.
- Valamennyivel jobb. - válaszolt fa pofával majd el sétált.

Én meg csak ott álltam és ledermedtem.
Mogorva, de vicces. Bunkó, de aranyos.
Ez a halálos kombináció általában az én végeztem kezdete.
180 cm tömör gyönyör. Sötét barna haj és szem. Csontos arc és szemöldök. Nagy kezek. Jó kiállás.
Ezt még fel kell dolgoznom.

Visszatérve a valóságba, gyorsan rohantam vissza órára. Épp az egyik főpróbára készültünk volna Adammel, amikor a sors ismét közbe tett, így ahelyett, hogy táncikálnék a színpadon, így nézhetem a többieket, akik a partnerükkel próbálnak. Szuper.
A lejátszón épp a mi számunk jött és látom, hogy az ismeretlen srác, akinek neki mentem, áll a színpadon és valamit beszélget J.J.-vel.
-Az Isten szerelmére, hol van Danielle? Valaki tudja?- kiabált hangosan és idegesen.
Na biztos, hogy nem. Nem lehet, hogy ő az új párom. Kizárt dolog. Nem megyek fel a színpadra. Beteget jelentek vagy haza megyek hányással, de én biztosan, hogy nem megyek fel a színpadra.
Felsétáltam.
- Itt vagyok.
- A terminátor csajszi! - szól az Ismeretlen miközben mosolyog rám és végig mér .
Azok a fogak. Az a száj. Az a hang.
Szerelmes lettem.
- Ahha.... - pirultam, miközben éreztem a többiek "gáz" nézését rajtam.
J.J-vel beszéltem, mielőtt el kezdtük volna a próbát.
- Szerinted, egy főpróbát el fogok rontani azzal, hogy megtanulom a sráccal az egészet újra? - vontam kérdőre.
- Nem, szivi. Nem is ismered. Menj és próbáljunk.
Nyugtatott. Életemben nem láttam ilyen nyugodtnak J.J-t. Valami itt nem stimmel.
Fel mentem és megpróbáltam lehiggadni.
Ezt a koreográfiát elég erotikusnak nevezném. Rengeteg benne a közeli kontaktus és az érintkezés egymás között. Kéz fogás, derék tapizás.. sorolhatnám. És ezt egy idegennel aki elég helyes, hát... feszült menet lesz, az már egyszer biztos. Fel vagyok mindenre készülve....asszem.
A zene el indult és a levegőben éreztem , hogy majd kiugrik a szívem a helyéről. Ugyan nem voltam még biztos semmilyen érzésben, hisz 10 perce mentem neki, és semmit nem tudok róla, de talán... ez épp elég volt egyenlőre.
Miközben az intro kezdődött, hallottam, ahogy a többiek arról suttognak, hogy biztos béna leszek, el fogom rontani, a srác lesz béna.. bla bla bla.
Ez még több önbizalmat adott és még jobban oda tettem magam.
J.J idővel el mondta a kezdés előtt, hogy nem kell aggódnom, kívülről tudja a táncot a partnerem, akinek még mindig nem tudom a nevét.
Életemben nem éreztem ekkora feszültséget két ember között, mint amit a színpadon tapasztaltam. Mintha... a szemeivel le vetkőztetett volna teljes pucérra.
Az egész szám közben a többiek tapsoltak, valaki ki is akadt, hogy milyen "profi" módon táncolunk és persze volt ennek az ellentéte, bár azzal nem foglalkoztam. Jól esett nagyon, ám ez az érzés hamar lerombolódott.

- One Right Person Is Enough - /Befejezetlen/Where stories live. Discover now