6.rész

45 2 0
                                    

Denis állt a kocsijának támaszkodva egy fehér pólóban, egy baseball sapkában és egy fekete farmerben. Gerjesztő látványnak hívnám.

- Te meg mit keresel itt ilyen későn? És honnan tudod, hogy hol lakom? Honnan tudod a számomat?- kezdtem el veszteni az irányítást magam felett.
- Először is, pár nappal ezelőtt haza hoztalak,mert le esett a láncod. Másodszor, bocsánatot szerettem volna kérni a látottak miatt és harmadszor, a számod a... - kezdett pirosodni. - A telefonkönyvből tudtam meg.
- A telefonkönyvben csak a vezetékes telefonok vannak nyilvántartva. - szóltam.
- Oké, oké. J.J. árulta el. - nézett a szemembe.
- Komolyan mondom, rosszabb, mint egy tini. - dünnyögtem. - Akkor... mivel magyarázod a fegyvert? - vontam kérdőre karbatett kezekkel.
- Az egyik ismerősömé csak a kocsiban felejtette, amikor el vittem egy helyre. Tudod, katona a srác és szolgálaton kívül volt. - mondta meggyőzően.
- Így már más.- mosolyogtam, de kételkedtem az igazában.
- Ja, és el hoztam neked ezt, valószínű itt hagytad, amikor ki szálltál..- keresgélt a zsebében,majd oda nyújtott egy levél tablettát.
- Basszameg. - szóltam fel hangosan és zsebre tettem. Zavarba jöttem.
- Nyugi, nem zavar, hogy ilyet szedsz. Néha már csak ez segít ezen a sok őrületen, ami a világban folyik.
- Köszönöm, hogy el jöttél. - mosolyogtam rá.
- Semmiség. - simította végig a karomat. - Egyébként, nem lenne kedved el jönni velem holnap a Dinerbe? Suli után?
- Hát, holnap nincsen nagyon teendő, mivel csak egy próbára kell be mennünk. Gondolom tudod, mivel az igazgató ki írta a suli honlapjára. - mondtam
- Ó, tényleg? Nem..nem olvastam még. - hadart. - Akkor, mikor lenne kedved? Vagy esetleg mikor lenne jó? - kérdezte kíváncsian.
- Legyen délután négy. Ott találkozunk. - kacsintottam és láttam, ahogyan a szemeibe ki ül az öröm.

A házba mosolyogva be érve azon tűnődtem, hogy biztosan nem lehet rossz fiú, hisz olyan kedves és hétköznapi, de még is ott volt bennem az a valami, ami azt súgta, hogy vigyáznom kell vele. Mi van, ha a holnapi találkánkat az el rablásomra tervezi és engem is meg erőszakol és meglő? Kicsit erős feltevésnek tűnik, de még mindig nem tudom pontosan, ki is ő valójában, de holnap lesz rá alkalmam, hogy kiderítsem. De még, hogy hogy.

Másnap reggel boldogan ébredtem, hisz nem kellett reggel fél hatkor kelnem, hogy nyolcra be érjek abba a koszfészekbe. A reggeli rutinom elintéztem és le mentem a konyhába kávézni.
Mikor kitöltöttem az említett italt egy csészébe, a konyha pulton heverő újságon akadt a szemem, amin a szalag cím így hangzott:

"Találkozóval csábítja el az erőszakoló áldozatait"

A kávémat félre nyeltem és ki borítottam.
Miért történik minden úgy velem, mintha én lennék a következő? Vagy csak szimplán tényleg véletlen egybe esés az egész? Nem akarom elhinni, hogy Denis lenne az elkövető, de basszus... rengeteg közös dolog van benne és az erőszakolóban.
Ki fogok deríteni mindent.

- One Right Person Is Enough - /Befejezetlen/Where stories live. Discover now