Hosszú nap volt a mai, de ez most kifejezetten más volt.
Suli után J.J.-vel el mentünk a helyi Diner-be. Lehet gáz, hogy húsz évvel idősebb nálam, de úgy tekintek rá, mintha az apám lenne. Mindig is jó kapcsolatot ápoltunk a kezdetektől fogva.- És.. milyen volt Adam nélkül a próba?
- Őszintén szólva... szar. Elnézést a kifejezésért. - kortyoltam bele a narancslevembe - Nem tudom, hogy ki ez az új srác vagy hogy honnan került ide Seattlebe, de úgy járnak a lábai, mint aki erre született. - néztem gyanakvóan J.J.-re - Nem mesélnél nekem egy kicsit róla?
- Mi az, talán be jön? - bökte meg a kéz fejem a villájával -
- Csak szeretném tudni, hogy kivel is állok párba a parketten. Ennyi az egész. - válaszoltam határozottan - Különben is... lehet az én szemem a rossz, de ez az alak kb hat évvel idősebb,mint én.
- Jól van csajszi, mesélek neked, de nem tőlem hallottad. Oké?
- Oké.
- Szóval. A srác igazából, jól mondtad, hat évvel idősebb nálad. David a titokzatos partnered neve, és egészen kis kora óta táncot tanult, majd a későbbiekben tánc oktatóként dolgozott.
- Na egy pillanat. Te ismered őt és el hitetted velem, hogy egy diák? Ez gonosz húzás volt tőled. - néztem rá morcosan -.
- Az igazgató akarta így, sőt el árulom, hogy most egyáltalán nem is kellene erről beszélnem veled, mert szabályt szegek, amivel az állásom kockáztatom, de mivel jó fej vagyok és nagyon imádlak, így el mesélem neked.
Szóval, hol is tartottam? Ja, igen........
Másfél órát beszélgettünk Davidről és abban az időben észre sem vettem, hogy már este kilenc óra van.
Haza felé és még otthon is csak Ő rajta járt az eszem.
Miért pont velem táncol?
Miért jött a suliba?
Miért álcázza magát diáknak miközben egy felnőtt ember ismeretlen múlttal?
Sorra dőltek a gondolataimba a kérdések és teljesen össze zavarodtam.Apával maradtam otthon, anya dolgozott.
Szoktunk beszélgetni néha a magánéletemről, de nem visszük túlzásba. Ő még ott tart, hogy Willel kavarok, aminek már lassan egy hónapja vége.- Willel jól meg vagytok? - kérdezi az újság felett
- Apa.... Willel már lassan egy hónapja nem vagyok együtt. Nem is voltunk együtt, csak kavartunk.
- Oh, értem. Készültök a fesztiválra? Adam jól van? - sorra halmozott a kérdéseivel.
- Igen, persze..készülünk. Próbáljuk a legjobbat ki hozni magunkból. Adam? Adam most nincs olyan jól. Ki ment a bokája. - bámultam magam elé.
- De nem ő a partnered? Kivel fogsz így táncolni? - vont kérdőre
- Nem tudom.
Csak ennyit tudtam hirtelen mondani. "Nem tudom". Fogalmam sincs, hogy miért nem mondtam el apának az igazat. Lehet azért, mert tuti kiakadna azon, hogy a lánya egy hat évvel idősebb pasassal fog a parketten táncolni a város előtt, ja és a város is ki akadna azon, hogy a helyi nyomozó lánya egy idősebb férfival "enyeleg", mert lehet jó buli, ha apád egy kopó, de vannak hátrányai is.
Mindenki ismer. Mindenki tudja, hogy kinek a lánya vagy. Nem drogozhatsz vagy ihatsz az utcán vagy a suliban, mert rögtön köpnek. Hogy miért? Mert a helyi nyomozó lánya vagy, de ha egy hétköznapi diák lennél szar élettel, az a kutyát sem érdekelné.
Nagyvonalakban ennyi a hátránya, ha a családodban van egy rendőr..de van előnye is. Hogy még is mi az?
Lássuk csak. Például meg tanulhatsz fegyverrel lőni. Kitanulhatod az emberek sebezhető oldalát és annak kezelését. Meg tanulhatod azt, hogy az emberek szavainak mekkora a súlya, főleg a hazugságoknak. És ha ezeket mind elsajátítod, többé nem leszel olyan, mint régen. El kezdesz logikusabban gondolkodni és ésszerűen. Mindenben keresed a "miért"-eket és az okokat. Teljesen ekörül fog forogni az életed.
Ezek miatt vagyok hálás, mert apám meg tanított egy s másra. Nélküle nem ilyen lennék...Persze csak 50%-ban.
A másik felem a tipikus tini csaj, aki minden hétvégén ha teheti, szét bulizza az agyát és a következő nap pedig olyan másnapos, hogy nem emlékszik semmire.Fel mentem a szombámba lefekvéshez készülődni.
David. Most kapcsolok, hogy csak a keresztnevét árulta el J.
Be írtam a Facebook keresőbe az említett nevet, de mintha tűt keresnék a szénakazalban. A városban vagy ezer David nevű srác van, így tovább kell kutakodnom. J.J.-t nem támadom le üzenetben, ne hogy azt higgye, hogy rá vagyok állva a srácra vagy éppen egy őrült mániákus vagyok.
Pörgetem a közösségi oldalt és amit az imént írtam, az örömömet hamar le rombolták, még pedig egy képpel, amin Daviddel táncolok (a mai próbán) és oda van írva, hogy" Az új f*szra gerjed "
Valószínű, hogy az illető nem tudja, hogy kivel szórakozik, hisz apuci kicsi lánya nem csak jól lő, de profi módon verekszik is, és amúgy is. Ki az az Evelyn Grey? Életemben nem hallottam a nevét. Gimis ő is? Holnap ki derítem, de most alvásra van szükségem.
Reggel hat óra van és ahelyett, hogy a kedvenc zeném hangjára kelnék, a telefonom zizegésére ébredek, ami tömérdek üzenetből adódik és mind Adamtől.
YOU ARE READING
- One Right Person Is Enough - /Befejezetlen/
Teen Fiction"- Tedd azt le. - szegeztem a fejére a fegyverem. - Mit művelsz? - kérdezte idegesen. - Még is ki az isten vagy te? Ezek itt mik? - böktem a pisztolyommal a fali újság felé. - Jézusom.... - húzta fel a szemét. - Tedd le a pisztolyt, most! - és el...