48.rész

19 2 0
                                    

A zenészek romantikusabbnál romantikusabb zenéket játszottak, mi pedig a boldogságtól majd el repültünk. A parketten csillogó konfettik között  lassúztunk, egymást átkarolva. Nem tudtam fel fogni a történteket, főleg azt nem, hogy valakinek a menyasszonya lettem. Egy olyan embernek, akiért bármit meg tennék.
- Nem tudok mit mondani. - suttogtam neki a táncunk közben elérzékenyülve.
- Nekem épp elég volt az, hogy igent mondtál. Azzal mindent el árultál. - mondta mosolyogva.
- Biztos, hogy jól meg gondoltad? - kérdeztem tőle nevetve - A hisztieim, a hangulatingadozásaim, a makacsságom...
- Psszt. - tette rá az ujját az ajkaimra - Szeretlek.
- Én is szeretlek téged. - néztem rá,majd meg csókoltam.
Az estét boldogan, ünnepelve töltöttük el.
Éjfél után már kezdtünk fáradtak lenni, így el indultunk.
- Hogy megyünk így haza, ha ittál? - kérdeztem tőle a főbejárat előtt.
- Ki mondta, hogy haza megyünk? - nézett rám huncutan.
- Ezt hogy érted? - kérdeztem tőle értetlenül.
- Taxi! - intett le egyet - El érkezett az utolsó meglepetésed. - mosolygott rám.
- Most már tényleg remélem, hogy az utolsó. - akadt fel a szemem.
-A Ceasars Hotelbe,kérem. - mondta a sofőrnek.
Nem vágok fel, sosem voltam az a fajta, de ez a legdrágább és a legjobb hotel a városban. Nem vagyok én hozzá szokva ehhez a luxushoz, de nem is annyira rossz, bár mindennap azért nem szeretném, hogy ilyen dolgokkal lepjen meg, hisz rá menne az egész keresete.
A taxiból ki szállva úgy éreztem magam, mint aki egy tündérmesébe csöppent bele.

 Hatalmas épületek, fények és luxus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hatalmas épületek, fények és luxus.
Mondhatnánk úgy is,hogy a nászéjszakánkat töltjük itt, de még csak a menyasszonya vagyok. Egyébként is, ha a szülinapom és az eljegyzésünket ilyen módon ünnepli,mi lesz az esküvő után? El repülünk a Maldív-szigetekre, vagy mire számítsak?
A 304-es szobát kaptuk meg, az az egy szabad volt. A szobában közepén egy hatalmas franciaágy helyezkedett el, oldalt pedig egy-egy éjjeli szekrény. Hatalmas ablakok néztek a hotel másik felére, lent pedig a medencék voltak. Káprázatos látvány volt, alig hittem a szememnek.

  Az ágyra ülve elkapott a kényelmetlen érzés

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  Az ágyra ülve elkapott a kényelmetlen érzés.
- Mi a baj? - ült le mellém.
- Csak.... - kezdtem bele - Rosszul érzem magam, hogy ennyi pénzt költöttél el a szülinapomra. - néztem rá kétségbeesetten - Mármint, örülök mindennek eszméletlenül, csodálatos volt a mai nap, csak még is, ennyi luxust életemben nem láttam, nem hogy még tapasztaltam.. - mondtam neki.
- Miért aggódsz mindig mindenen? - kérdezte tőlem - Egy évben egyszer van az embernek szülinapja, akkor azt hagy ünnepelje úgy, ahogy szeretné. - magyarázta.
- Tudom, tudom... - dőltem hátra.
- Megérdemled ezt a luxust. - hajolt fölém és el kezdett csókolgatni, a többit pedig úgy is tudjátok, hogy ezután mi történt.
Reggel korán fel ébredtünk, mert valami közönség szórakoztató műsor ment lent a medencénél.
- Jó reggelt. - mosolygott rám.
- Jó reggelt. - mosolyogtam vissza, majd nyomtam egy csókot az ajkaira.
Össze szedtük a holminkat és magunkat, majd kijelentkeztünk. Az autóért el sétáltunk,majd haza indultunk.
A kocsibejáróra felparkoltunk, de támadt egy furcsa megérzésem.
- Mindent bezártál, amikor el mentünk? - kérdeztem tőle félve.
- Igen. Miért? - nézett rám értetlenül.
- Csak... kérdeztem. -szálltam ki.
A bejárati ajtóhoz közeledtem sietősen, aminek az oka meg is volt. A zár fel lett feszítve.
- Ezt nem hiszem el. - kiabáltam fel idegesen.
A lakásunk fel lett forgatva, a fiókok kihúzgálva és minden a feje tetején állt. Eszméletlen ideges lettem és dühös Denissel együtt.
- Még is ki tehette ezt? - ültem le a konyhaszékre összetörve és elkeseredetten.
- Nem tudom... nem tudom..  - nézelődött idegesen.
Semmilyen fontosabb értéket nem vittek el, csak a szobában lévő éjjeliszekrényből 80 dollárt.
A tündérmesénknek hamar vége lett, mert valaki betört a házunkba és tönkre tett mindent. Még is ki akarna ártani nekünk? Akik eszembe jutottak, azok mind börtönben vannak, így csak tűt kerestünk a szénakazalban. Eszembe jutottak Dylan haverjai, akik esetleg bosszút forralhattak a barátjuk börtönbe kerülése miatt, de azok csak gazdag kis p*csök, nem tennének ilyet, túl gyávák hozzá.
Will. Neki nincsenek is barátai, mert gyógyszer és drog függő, szóval ő is kilőve, plusz ezek az emberek nem is tudják, hogy hol lakunk, így tényleg lövésem sincs, hogy ki vagy kik tehették. Valaki olyan, aki tudta, hogy hol lakunk, ezek pedig csak a szüleink, Natasha és Cheryl, más nem.
Talán a barátaim között kell keresnünk az ellenséget?

- One Right Person Is Enough - /Befejezetlen/Where stories live. Discover now