Part 10

592 49 0
                                    

"Čo sa stalo?" spýta sa Michael, keď dorazí domov a Ashton je v bezvedomí.

"Ja neviem. Čistila som mu ranu a zrazu odpadol." vysvetľujem v panike.

"Musíme ho zobrať do nemocnice." vzlyknem a pritom hladím Asha po vlasoch. Ako môže niekto niekomu ublížiť až tak, že sa dostane do nemocnice?

"Ja ho zoberiem. Ty choď do bytu 14 a povedz, čo sa stalo." rozkáže mi a už mizne aj s Ashom. Nemám veľa času na rozmýšľanie. Vybehnem z dverí a beriem schody po troch. Zaklopem na dvere bytu 14.

Otvorí mi mladá žena s úsmevom na perách. Na Ashtona sa okrem vlasov vôbec nepodobá. Ale to ani ja s Calumom.

"Ash-Ashton! On je v-v nemocni-nemocnici." vykokcem. Žene sa na tvári objaví zhrozený výraz. Z vešiaka si zoberie kabát a potiahne ma za ruku.

"Vysvetlíš mi to cestou." rozkáže a ja len rýchlo prikyvujem. Sadnem si na sedadlo spolujazdca. Žena mi podá fľašu s vodou a ja ju vďačne príjmem. Vypijem ju až dodna.

"Som Hailey. Ashtonova teta." predstaví sa mi, keď už sa nenalievam vodou.

"Ja som Julie. Michaelova sestra." poviem a v rukách zvieram fľašu.

"Tak, čo sa stalo?"

"Po škole mňa a Ashtona zmlátil Bryan a Kyle. Bryan trafil Ashovou hlavou o schody. Keď som mu tú ranu čistila, zrazu odpadol. Mikey ho zaviezol do nemocnice." vyhŕknem rýchlo. Rozpustím si vlasy a nanovo ich zapletiem do vrkoča, aby som sa upokojila.

"Bryan? Kyle? Veď to sú jeho kamaráti!" povie prekvapene.

"Ako vidíte, tak nie." poviem a ukážem pritom na svoju tvár.

"Prosím ťa, tykaj mi. Mám iba 25."

"A prečo to urobili?"

"Lebo si myslia, že je gay."

"Tak zrazu?"

"Deje sa to už dlhšie." vysvetlím. Je hrozné, že ani nevie, čo sa jej synovcovi deje. Keby som sa o niekoho starala, tak by ma zaujímalo, čo sa mu deje.

"Nič mi nepovedal." povzdychne si smutne. Možno sa oňho naozaj zaujíma.

"Asi ťa nechcel trápiť."

Hailey sa netrápi s parkovaním. Zaparkuje cez dve miesta a spoločne vybehneme z auta. Na recepcii nás zastaví sestrička.

"Vy ste prišli za pánom Irwinom?" spýta sa a mi prikývneme.

"Dobre. Tak to choďte tamať." ukáže na chodbu a Hailey sa ta rozbehne. Mňa zastaví sestrička, hodím na ňu nepekný pohľad.

"Ty pôjdeš so mnou." povie mi tvrdo a potiahne ma druhou stranou. Ukážem na chodbu.

"Ale Ash...''

"Pôjdeš za ním neskôr. Tebe teraz musíme zašiť peru." povie už milšie a ťahá ma ďalej.

"Čo sa vám stalo?" spýta sa doktorka, kým mi zašíva peru. Tiež logika sa pýtať, keď sú moje ústa indisponované.

Počkám kým to dokončí a odpoviem.

"Šikana." vysvetlím jednoducho. Kým som bola v Sydney, ani ma nenapadlo, že by som mohla ja byť obeť.

"Mali by ste to nahlásiť."

"Dobre. Môžem ísť konečne za Ashom?" spýtam sa netrpezlivo. Doktorka sa z neznámeho dôvodu zasmeje a pustí ma.

Vbehnem do dverí od chodby. Na lavičke sedí Michael, Hailey a Ash s hlavou obmotanou obväzom.

Witness Protection ProgramWhere stories live. Discover now