Part 19

519 49 1
                                    

"Je zaujímavé, aká si stále drzá." sykne mi do tváre.

"Tiež je zaujímavé, že jedno nie vám nestačí." poviem smerom ku Kyleovi a Bryanovi. Tí dvaja mi už lezú na nervy.

"Neuveriteľné." pohorší sa Bryan.

"Tiež si myslím." založím si ruky vbok.

"Tak chcete odomňa niečo, alebo ma necháte odísť?" spýtam sa a chrbtom sa opriem a automat.

"Naša ponuka stále platí. Je ťa škoda mlátiť." prehodí Kyle s úškrnom na tvári.

"Tak ma nemláťte." myknem plecom. Je to také jednoduché.

"Už viem, čím to je!" skrýkne Kyle a ja s Bryanom naňho hodíme nechápavé pohľady.

"Malá Cliffordová sa nám do Irwina zamilovala." našpúli pery a ja očerveniem od hnevu. Bryan sa zasmeje a bratsky potlapká Kylea po ramene.

"Kto ti tu je malý?!" skrýknem a svoj vystretý prst mu zabodnem do hrude.

"Vy dvaja ste len úbožiaci, ktorí nemajú vlastný život, tak ho musia ničiť ostatným. Nesiahate Ashovi ani po šnúrky na topánkach. Je to obetavý milý človek a vy z neho robíte idiota, aby ste odpútali pozornosť od vlastnej debility. Je mi z vás zle." poviem mu blízko u tváre a keby ma Bryan neodtrhne, asi by som Kyleovi fľusľa do tváre. Bryan ma drží za ruky.

"Vážil by som slová." pošepká mi Bryan do ucha, až ma zamrazí.

"Donúť ma!" vyzvem ho naštvane. Kyle sa natiahne, že mi strelí. Privriem oči a očakávam úder. Nedostaví sa, tak pomaly otvorím oči. Kyleovu ruku drží Luke.

"Na tvojom mieste by som to nerobil." sykne naňho Luke a rukou mu drtí zápästie.

"Pochopila si, že Irwin je padavka a priviedla si si nového?" spýta sa Bryan posmešne, stále držiac moje ruky za chrbtom. Ozve sa rana a moje ruky sa uvoľnia. Obzriem sa a uvidím Asha s rukou zatnutou v päsť. Vedľa neho sa krčí Bryan a ruku má priloženú na tvári.

"Ja som stále tu, Grizwold." zavrčí Ashton a obráti sa na mňa.

"Si okey?" spýta sa a ja prikývnem.

"Skvelé. A teraz ty!" povie Ash a postaví sa k Lukeovi a Kyleovi.

"Radím tebe aj tvojmu nepodarenému kamarátovi, aby ste sa držali ďalej od Julie, Jenny aj Lukea. Už sa od vás šikanovať nenechám. Ja viem, že som vtedy spravil správnu vec. To vy tu musíte bojovať so zlým svedomím." kričí naňho Ash, až začínam mať strach. Takého som ho ešte nevidela. Aj Jenna, ktorá stojí za ním sa strasie.

"Máte päť sekúnd, aby ste vypadli. Ak sa tak nestane, vytrasiem z vás dušu." povie tvrdo s temným podtónom. Zimomriavky mi prejdú celým telom. Bryan sa zdvihne zo zeme a spolu s Kyleom utečú. Vyčerpane si sadnem na zem. Neublížili mi, ale Bryan ma dosť silno držal za zápästia. Určite tam budem mať modrinu. Luke si ku mne kľakne a ruky mi zoberie do svojich.

"Si okey?" spýta sa ustarostene s pohľadom upretým do mojich očí. Vsadím sa, že vidí cez šošovky moju pravú farbu očí. On má len jednu. Tú hypnotický modrú. Silnejšie stlačí ruky a mňa zabolia zápästia. Trhnem sebou.

"Au. Bolí." zakňučím a Luke povolí stisk. Prstom pohladí moje zápästie.

"Toto si musela prežívať, kým som bol preč? Ani si nevieš predstaviť, ako sa nenávidím." vzdychne smutne a ruky mi pustí. Využijem to a zoberiem mu bradu do dlaní.

"Nie je to tvoja vina Luke. Nič z toho nie je tvoja vina. Teraz si tu a to je hlavné." poviem a usmejem sa naňho. Objíme ma a pomôže mi na nohy. Ashton ku mne natiahne ruku so sladkosťami, ktoré som mala zaobstarať ja.

"Nie som dobrá ani na to, aby som zaobstarala jedlo." povzdychnem si a zoberiem si od Asha sladkosť.

"Tak nehovor!" upozornia ma všetci traja naraz. Zasmejem sa a otvorím si Bounty, ktorú som chcela. Aj ostatní si už dávno pochutnávajú na svojich sladkostiach. Samozrejme, taká malá tyčinka nie je nadlho.

"Čo teraz?" spýta sa Ash a zahodí obal z tyčinky do koša.

"Užívajme si voľnú hodinu." poviem a ľahnem si do trávy. Slnko mi príjemne hreje tvár a ja cítim, ako sa mi teplo do tela dostáva aj zo zeme. Je to skvelý pocit. Na chvíľu na všetko zabudnúť a nechať sa unášať bezstarostnosťou. Aj ostatní si poľahajú vedľa mňa.

"Aha!Tam je zajac!" zasmeje sa Jenna a ukáže na oblak nad sebou.

"Mne to pripomína konvicu." podotkne Ash a ja s Lukeom sa zasmejeme.

"Nevieš rozpoznať zajaca od čajníka?" spýta sa posmešne Jenna.

"Od konvice." opraví ju Ash.

"Myslíte, že Cal a Mike už vedia niečo o tom čipe?" nadhodí Luke.

"Neťahaj si prácu stále so sebou." poučím ho a on sa na mňa ospravedlňujúco pozrie.

"Som unavená." vzdychnem si a prevalím sa na brucho.

"Z čoho?"

"Z toho všetkého. Včerajšok bol hrozne stresujúci." poviem s pomyslením na hádku s Michaelom, následne stretnutie s Lukeom, potom objavenie strateného brata a ten hlúpy čip.

"Jenna! Poď so mnou!" zvolá zrazu Ash a s nechápajúcou Jennou odíde. Luke sa na mňa obráti. Len ma sleduje a nič nehovorí. Po chvíli ma to začne štvať a otočím sa naňho.

"Keby som ťa pozval na rande, šla by si?" spýta sa a mne samou radosťou poskočí srdce.

"Šla." usmejem sa.

"Takže dnes pôjdeme do kina?" spýta sa s úsmevom a môj diablik vo mne sa diabolsky zasmeje.

"Nie."

"Ale veď si povedala..." smutne na mňa pozrie .

"Povedala som, že ak by si ma pozval, išla by som. Ale ty si ma nepozval." usmejem sa naňho a on sa uškrnie.

"Si strašná špekulantka." uškrnie sa a ja len pobavene myknem plecami.

"Tak sa ťa teda pýtam, pôjdeš so mnou na rande?" usmeje sa na mňa znovu.

"Pôjdem."

__________________________________________

Zase po sto rokoch diel -_- Poďakujme sa všetci @xxxBearLandxxx  Jeffe :D ona ma k tomu dokopala. A keďže mi tak láskavo urbila reklamu, tak ja jej tiež. Prečítajte si jej story :) Nič viac nemám, čusííqq :)

*** choďte na rande!! choďte na rande!! wúchú

Witness Protection ProgramWhere stories live. Discover now