Bolesť. To je jediné, čo cítim. Rozlieha sa mi po celom tele. Prižmúrim oči a vidím utekať Asha, Cala, Jennu a Michaela. Kde idú?
'Pomoc!' chcem zakričať, ale nedokážem sa nadýchnuť. Potom vidím, ako Ash a Michael ťahajú Lukea preč. Čo sa to deje? Zase ma ovládne bolesť, ale zase sa môžem nadýchnuť. Zmocní sa ma niekoľko rúk a potom už nič. Len tma.Začujem výkrik. Podľa bolesti hrdle hádam, že som to bola ja. Okolo mňa sa ovynú ruky a ja sa v panike vytrhnem.
"Maya! Pokoj! Bol to len sen!" rozoznám mne tak známy hlas. Rozplačem sa a natiahnem sa za ním. Silno ma objíme a tíši ma.
"To je dobré. Len sen. Nič iné." šepká mi do ucha.
"Hrozne to bolelo. Hrozne moc." hysterčím a prerývane dýcham. Prsty zabáram do Lukeovych rúk.
"Nič sa nedeje. Len sen, nič viac." jemne pošepká a pobozká ma do vlasov. Nepomáha to. Plačem stále viac.
"Maya. Sme pri tebe. Všetko je v poriadku." pridá sa Jenna k upokojovaniu.
"Vodu." zašepkám cez slzy a niekto mi ju podá. Konečne otvorím oči a uvidím štyri páry očí pozerajúcich sa na mňa. Odpijem si z vody a utriem si oči. Pozriem na Lukeovu košeľu zmáčanú od mojich sĺz. Ani som si neuvedomila, že sme všetci stále v slávnostnom oblečení. Na tej benzínke sme museli vyzerať pekne divne.
"Prepáč." zamumlem a dotknem sa jeho trička. Čo som čakala? Že sa tá voda do mňa vsiakne?
"To vôbec nevadí. Hlavne, že si v poriadku." sladko sa usmeje. Úsmev mu vrátim a obzriem sa po ostatných. Všetci sa tvária ustarostene, dokonca aj Cal, ktorého ale vidím iba v zrkadle, lebo šoféruje. Bolo by nezodpovedné starať sa o mňa, keď má v aute päť ľudí.
"Teraz budeš v mokrom." namietnem.
"Mám tu veci. Neboj sa." povie a natiahne sa dozadu a vytiahne tričko zo svojej tašky. Zoblečie si tričko a ja s Jennou slintáme nad jeho vypracovaným bruchom. Och,k Afrodita! Ďakujem ti, že si mi dopriala takéhoto chalana. Vieš, že ťa milujem? Luke si toho pohľadu všimne a rozosmeje sa. Ja aj s Jennou sa narovnako začervenáme a odvrátime pohľad.
"Dosť dobré." naznačí Jenna ústami a ja sa uškrniem. Kto by mi ho nezávidel?
"Ako dlho ešte pôjdeme?" spýta sa Ashton.
"Ideme až do Arizony, Ash. Ideme sotva päť hodín. Z Charlotte do Tucsonu je to dvadsaťosem hodín. Takže ešte takmer deň." povie Calum a ja sa zamračím. Deň? Ako zvládnem byť nasáčkovaná v tomto aute ďalších dvadsaťtri hodín? Je priestorné, ale dvadsaťtri hodín je veľa.
"A budeme mať nejakú zastávku?" zamrnčí Jenna. Akoby mi čítala myšlienky.
"Jedna zastávka bude v Oklahome a druhá v Novom Mexicu." oznámi.
"A nebudeš unavený Calum?" spýtam sa starostlivo, ako dobrá sestra.
"Nemaj strach. V Texase sa prehodím s Michaelom." usmeje sa a ďalej sa venuje ceste. Rozhodnem sa viac ho nerušiť. Opriem sa dozadu a narazím do Lukea. Usmejem sa a hlavu mu položím na rameno. Z vrecka vytiahnem telefón a nasadím slúchadlá. Idem počúvať hudbu. To vždy pomôže. Jedno slúchadlo ponúknem tiež Lukeovi. S radosťou si ho nasadí a ja pustím hudbu. Momentálne mám nastavené 21 Guns od Green Day. Áno, všade trepte tie zbrane. Veľmi ani Billieho (punk rockers know) nevnímam. Myšlienky sa mi splietajú jedno cez druhé. Nechápem, ako sa mi život mohol tak posrať. V Austrálii som bola šťastná. Opakujem sa, ale rodičia, Sarah a Eric... Na druhej strane, nemala som brata. A on je teraz tu so mnou a chráni ma. Je živý a zdravý. A pre mňa je hrdina. Pomohol toľkým ľuďom. Michaelovi, Lukeovi a Ashovi. Tiež mnoho ďalším ľuďom, ktorých ani nepoznám. A v neposlednom rade zachránil mňa. Samozrejme s pomocou Michaela a Lukea. Prekvapuje ma, ako ma Mikey mohol tak rýchlo prijať ako svoju sestru. Aj keď už nemá cenu sa hrať na obyčajnú rodinu Cliffordových, stále ho mám za brata. Luke. Ten je asi môj najväčší hrdina. Dostal ma od Freda, vždy ma upokojí a proste Luke... Jeho meno je synonymom pre oddanosť, neohrozenosť, harmóniu.. Má jedinú chybu. Chodí so mnou. S lapačom problémov. Len keď si spomeniem, ako kvôli mne dopadli Ash a Jenna. Okey, Ashovi som pomohla, hoci keď som sa s ním začala baviť, mlátili nás dvakrát toľko. Nálepky teplého ho ale zbavila Jenna. Čím sa dostávame k tomu, že som jej zničila život. Som rada, že ju mám pod dohľadom a nič sa jej nestane. Neodpustila by som si, keby jej kvôli mne ublížili. Nedokážem pochopiť, prečo je niekto schopný ubližovať pre pár súborov. Musí to byť niečo dôležité. Rozmýšľam, aké by to bolo, keby som tú vec nebrala. Fred by to dostal a robil by s tým svoje. Ja by som bola doma a so Sarou by sme pišťali nad Ashtonom Kutcherom a spomínala na zlé zážitky z Ericovej párty. Včera by som vzdychala nad maturantami a pravdepodobne by ma jeden z nich pozval na maturitný ples ako každý rok. Čo ale ostatný? Bryan a Kyle by stále sedeli na Ashovi. Ale mal by Hailey, ktorá umrela mojou vinou. Jenna by bola sama, lebo Valerie je preč. Možno by sa pridala k nejakej pochybnej partii. Teraz má Ashtona. Luke a Michael by zachránili iné dievča. Možno by sa do nej Luke zamiloval. Zabudol by na dievča, nad ktorým býval. Zobral by ju na naše miesto, povedal jej, ako je rád, že zachránil zrovna ju a nie niekoho iného. Mikey by mal sestru, ktorá nepotrebuje strážiť a ktorá nie je emocionálne labilná. Možno by sa dal dokopy s Hailey. A všetci by boli šťastní. Dokonca aj Cal, ktorý by zachránil ďalších ľudí, našiel by si dobré dievča a sledoval ma pomocou mobilu a vedel by, že som v poriadku. Všetko by bolo bezo mňa lepšie.
"Nad čím premýšľaš?" spýta sa Luke šeptom. Zistím, že okrem Cala všetci spia.
"Aké by to bolo ľahké bezo mňa." poviem a hrám sa s lemom jeho trička. Luke ma obdaruje mrazivým pohľadom, s kvapkou sklamania.
"Maya! Kecáš hlúposti. Nebolo by to ľahšie. Ty si do našej práce vniesla svetlo! Ash a Jenna by nikdy neboli zase kamaráti, keby to nedocieliš. Calum by bol smutný brat, Michael by sa nemal o koho starať..." vymenúvava, ale ja ho preruším.
"Zabudol si dodať, že by žila Hailey, nespôsobili by sme chaos v škole..." protiriečim, ale ako ja jeho, ani on ma nenechá dohovoriť.
"A čo ja, Maya? Nad tým si premýšľala? Bol by som sám. Nevzdelaný, osamelý. Moja práca nemá zmysel, ak nepomáham. Maya, ja ti chcem pomáhať. Vám všetkým. Všetci sme v tom spolu, nikto za nič nemôže. Prosím, nepremýšľaj už tak. Nikdy. Jasné?" varovne zdvihne obočie a ja prikývnem. Usmeje sa a venuje mi pusu.
"Ďakujem, Lukey."
__________________________________________
Kratší nudný diel, ale aj také musia byť. Potrebujem aj takéto diely, aby som sa mohla dostať do epic situácií, ktoré už mám vymyslené, ale sú až ďalej v deji, takže tak no :) Btw.. je mi jasné, že štyria by sa na zadné sedadlá nezmestili, ale úprimne mi to je fuk.
Pochopil niekto to video, čo pridali 5SOS? ._. Myslím to, ako si čistia zuby... Márne hľadať logiku :D
Diel venujem xxxBearLandxxx (verím, že som to napísala správne). Lebo proste môj najväčší podporovateľ Jeff ^^ Potom napíš, kedy sa najbližšie vidíme ;)
To je asi všetko, čo som chcela, So... Holá!!
Vote, koment, share ^^ :3*** f*ckin' sweet
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...