Maya's POV
Utekám tmavou ulicou s bolesťou v ruke a v druhej niečo držím. Je to nejaká guľa. Nie, srdce. Kroky za mnou silnejú a v tej chvíli som zatiahnutá do uličky bez akéhokoľvek svetla."Pššsšt!" začujem, ale aj tak sa nadýchnem na krik, keď na svojich perách pocítim druhé, mäkké...
"Preber sa, prosím. Nerob mi to znovu."
Pocítim horúco, keď som skrútená pod perinou, v známej bielej izbe, sotva rozoznávajúc tvary cez tmu.
"Určite nemám byť pri tebe?" ozve sa známy hlas a ja cítim samu seba zatriasť hlavou.
"Raz to budem musieť zvládnuť. Tak prečo nie hneď?" počujem sa povedať a potom pokrčím plecami.
"Okey, ale keby si mala nočné mory, daj mi vedieť." Michael je tak starostlivý. Počkať, Michael?
"Mikey, som len meter od teba." zababuším sa hlbšie pod perinu s povzdychnutím.
"Maya, to zvládneš."
Kučeravý na mňa pozrie so smutným výrazom.
"Budú tam na mňa čakať." vysvetlí. Viem, že je to vysvetlenie, aj keď neviem v akom kontexte.
"Kto?" spýtam sa zmätene. Z čoho som zmätená?
"Bryan a jeho partia. Zmlátia ma a nebude im robiť problém urobiť to aj tebe." v jeho očiach je... starosť.
"Pochop to už, Ash. Nenechám ťa samého!" rozhodím svojimi rukami.
Nikdy by som ho nepustila k Bryanovi. Bolo to dobré rozhodnutie.
"Prosím, zobuď sa."
Obe sedíme na lavičke, ja ju hladím po chrbte, zatiaľ čo ona vzlyká.
"Ja viem, je strašné prísť o blízkeho človeka." povzdychnem si a vybavím si tvár Erica a Sarah. Tváre mojich bývalých najlepších kamarátov, lebo si myslia, že som mrtvá.
"Hrozne to bolí. Bola moja jediná kamarátka." pozrie na mňa cez slzy a ďalej pokračuje v plači. Nerada takto Jennu vidím. Vyzerá byť fajn.
"Si moja kamarátka, Maya. Ešte stále si. Nenechaj ma tu aj ty."
Stojím v chodbe a vo dverách zbadám stáť mne tak známu tvár.
"Calum." vzdychnem a hodím sa mu do náručia. Silno ho objímem. Tak dlho som ho nevidela.
"Och ,Calum, ani nevieš, ako veľmi si mi chýbal." zamumlem mu šťastne do vlasov.
"Nemala si ma vidieť." povzdychne si, ale aj tak ma objíme.
"Ale prečo?" nechápem. Nie je rád, že ma vidí?
"Bol som pre teba mŕtvy."
"May... maličká... netráp nás."
Trochu sa zakuckám, alebo skôr kriticky rozkašlem, sucho v hrdle mi to ešte zhoršuje. Pri mojich perách pocítim okraj pohára. Podvihnem svoje ruky a chytím ho do nich. Cítim ako mi nejaké zvyšky tečú cez kútiky úst, ale úspešne to ignorujem a hltám vodu po veľkých dúškoch.
Podoprie ma niečia ruka a následne začujem prihováranie sa ku mne.
"Maya! Dávaj si pozor. Teraz si sa prebudila, nepotrebujeme, aby si zase odpadla." pokarhá ma Michael a dovolí si vybrať pohár z mojích rúk. Aj tak mi ale už netreba viac vody. Mala som jej viac než dosť.
Pocítim objatie a následne spokojný výdyh do mojich vlasov. Telom mi prebehnú zimomriavky.
"Vedel som, že to zvládneš. Už mi to prosím nerob." Luke mi venuje pusu na miesto pod mojim pravým uchom, čo ma skľudní natoľko, že pootvorím oči. Prekvapene zažmurkám, keď zistím, že nie som v Charlotte v mojej a Mikeyho izbe. V rohu staja dvaja ľudia a hlavne, Jenna je trošku gulatejšia, ostatní na mňa pozerajú s ustarostenými tvárami. Niečo mi tu nesedí.
Zoberiem si pramienok vlasov a uvidím červenú farbu a blonďavé konce. Všetci sú nejakí zmenení. Vyzerajú inak, ako v Charlotte. Čomu nerozumiem už vôbec, lebo toto nie je Charlotte.
Realita na mňa doľahne ako kameň a ja svoju hlavu zaborím naspäť do vankúšov. Niekto ma chytí za ruku.
"Si Jacinda Rodriguezová. Bola si unesená ľuďmi z Programu na ochranu svedkov." sedím na nejakom nemocničnom lehátku, ale nie som v nemocnici. Miestnosť je ožiarená chabým žltým svetlom, ktoré sa sem tam vypína. Predomnou sedí žena s ostrými črtami, bledou tvárou a čiernymi vlasmi.
"Som Jacinda Rodriguezová. Bola som unesená ľuďmi z Programu na ochranu svedkov." zopakujem ako papagáj po tej žene.
"Luke Hemmings ti zlomil srdce. Podviedol ťa." nie, čo to tá ženská vraví? On mi neublížil.
"Luke Hemmings mi zlomil srdce. Podviedol ma." dostanem zo seba s ťažkým srdcom a po líci mi stečie slza.
Prudko sa nadýchnem a všetko sa mi začne vybavovať. Mama, otec, Calum. Divné zvuky v dome, následne Cal zmizne. Sarah a Eric.O pár rokov na to som svedkom vraždy. Spoznám Lukea, zoberie ma do Charlotte. Som pod ochranou Michaela. V škole stretnem Asha, neskôr sa vráti Calum. Valerie umrie a ja zostanem s Jennou. Zaútočia na nás, ideme do Tucsonu. Bývame s Jebom a Maggie. Máme výcvik. Kódy. F.B.I. Dostane nás Rodriguezová. Postrelia ma. Zachránim ich. Predstieram smrť, aby ma tam Luke nechal. Tma. Potom sa prebudím vymytá. Pichli mi do žíl sérum. Emily mi vytvára nový život. Verím jej slovám. Cítim nenávisť voči svojej pravej rodine. Príde Piper. Hrá sa na sirotu. Emily je jej matka. Prídu ma zachrániť. Jenna je tehotná. Ocitám sa tu. Zase im začnem veriť, ale nespomínam si. Necháme to tak. Luke. Luke. Vidím svoj hrob a padám.
"Spomínam si." poviem takmer úplne nečujne. Pootvorím oči a uvidím všetky pohľady na mne.
"Čože?" spýta sa Calum ustarostene a pohladká mi vlasy.
"Spomínam si. Na všetko." poviem hlasnejšie a oni len neveriacky stoja. V ďalšiu sekundu sa nahrnú ku mne a drtia ma v objatí.
"Maya. Som tak šťastný." zašepká mi do ucha Luke, ktorý je pri mne najbližšie.
"Prepáč." ospravedlním sa ticho, aby to počul len on.
"A za čo?" spýta sa zmätene.
"Ubližovala som ti, ako Jacinda. To som nechcela. Ver mi, že nie." vydýchnem a on ma objíme ešte tuhšie.
"Ja to chápem. Nebola si sama sebou. Ale nie je za čo sa ospravedlňovať. Bojovala si pre mňa. A to je podstatné." pousmeje sa a pozrie mi do očí. Konečne si viem vybaviť všetko, čo som s ním prežila, nie len hodiny nenávisti.
"Ale predsa len mi budeš musieť trochu oživiť pamäť." zatvárim sa anjelsky a rukou prehrabnem jeho vlasy.
"A ako? V čom?" spýta sa a ja sa uškrniem. Pritiahnem si ho trochu k sebe a spojím naše pery. Len jemne, ako prvýkrát. Ako keď vám pierko prechádza po perách.
__________________________________________
hiya
žijem na novom ep sosákov. je to dokonalé. chcela som napísať, ktoré sú moje najobľúbenejšie, ale to by som musela vypísať všetko.Prosím si commenty :3 0:) za to, že sa mi podarilo tak skoro napísať časť
biya
YOU ARE READING
Witness Protection Program
FanfictionVždy to začína rovnako. Na začiatku si žijete svoj život, máte rodinu, priateľov a nejakú tu popularitu, biely domček na predmestí s muškátmi na oknách. A potom sa ocitnete v zlom čase a na zlom mieste. V takom prípade sa ocitnete s novou identitou...